Hoi, dit ben ik.

Gestart door Renault_Volvo, 09-12-2008 15:13:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MichielMaas

Of..... je neemt een 440 met een Renault-blok.. Heb je alles.  ;)

bupozaanstad

Groot en lomp  :-[ Zet een Clio Williams naast een T5 en de Clio ziet alleen maar Volvo's kont, zo lomp zijn ze niet hoor. Sommige denken bij het zien van een 854 of 855 aan een auto voor een oud grijs mannetje tot ze er een keer in hebben gezeten en die roffel onder de kap hebben gehoord.  ;D ;D ;D ;D

Renault_Volvo

ja, daarom lijkt me ook zo maf om met een T5 op school te komen tussen die saxotjes, golfjes en ander klein spul. sprintje trekken zullen we zien wie er wint ;D

Grts.

bupozaanstad

Citaat van: Renault_Volvo op 10-12-2008 13:50:44
ja, daarom lijkt me ook zo maf om met een T5 op school te komen tussen die saxotjes, golfjes en ander klein spul. sprintje trekken zullen we zien wie er wint ;D

Grts.

Dit kan je met dat kleine spul vergeten  ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=W3UZSNLqHAk

Renault_Volvo

ik lees net een test op autoweek.nl van een Mx5, en daar staat in dat het binnenin wel erg krap word als je langer bent dan 1.85. ik ben ruim 2meter, dus een Mx5 word dus ook al een optie om te laten staan. gelukkig heb je daar geen last van in een volvo.

Turbobiker

Pffft, braaf geijl van Volvo-rijders hier. :eusa_wall:

GA VOOR VERMOGEN!!!


T-5 is gaaf. Gewoon de tijd nemen aan te wennen. Veiligheid? Koop dan een Renault Modus.... :P
De Tussenpaus

GeertG

Je vindt steeds weer een reden om een alternatief voor de Volvo te laten staan......... :)

Succes met je beslissing (en zoektocht)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Renault_Volvo

ik laat als ik een auto gekocht heb wel even weten wat het geworden is.

Grts.

bupozaanstad

Als je maar niet gaat vloeken door een een of ander eng merk te promoten

Renault_Volvo

haha, nee ik zal het subtiel laten weten ;D

Grts.

darius

Ik blijf erbij dat de aanschaf van een knappe 850 je niet teveel hoeft te kosten. Verder heb je maar 1 leven en met die kleine wagentjes zit je niet echt super veilig. En als laatste je bent twee meter plus..............dus een 850..

Groet Darius
No show, only go.

Renault_Volvo

ik kan me daar wel in vinden, alleen een 850 veroorloven gaat nog niet ben ik bang, ik ben maar een truckwasser, dus echt veel komt er binnen. ik ben student Grafimedia, dus die kosten komen er ook bij. en ik heb een vriendin, dat kost ook geld. die moet ook af en toe iets van mij hebben, en daar ga ik niet op bezuinigen.

Grts.

Snellebaksteen

Citaat van: Renault_Volvo op 10-12-2008 16:21:42
en ik heb een vriendin, dat kost ook geld

Wacht maar tot je een vrouw hebt, dan kost een vriendin hebben pas geld.  ;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Citaat van: Snellebaksteen op 10-12-2008 16:24:53
Citaat van: Renault_Volvo op 10-12-2008 16:21:42
en ik heb een vriendin, dat kost ook geld

Wacht maar tot je een vrouw hebt, dan kost een vriendin hebben pas geld.  ;D ;D

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tigger

Citaat van: Renault_Volvo op 10-12-2008 14:38:47......ik lees net een test op autoweek.nl van een Mx5, en daar staat in dat het binnenin wel erg krap word als je langer bent dan 1.85. ik ben ruim 2meter, dus een Mx5 word dus ook al een optie om te laten staan....
Je moet niet alles geloven wat op autoweek.nl staat....... ;) Ik ben ongeveer 1m90 en heb totaal geen problemen met een NA (eerste serie MX-5). Een vriend van mij is bijna 2m00 en rijdt een NB-fl (tweede versie MX-5 en daarvan de facelift) en heeft daarmee geen enkel probleem. Het kan wel zo zijn dat als je (ruim) boven de 2m00 bent, er enigzins krapte kan ontstaan. Maar ook daarvoor zijn allerlei truuks om dat te verhelpen. Dus een optie om te laten staan? Nee, niet echt... :D


Wat ik zou doen: een MX-5 (NA) voor je moeder (geen rode!!!) en een "normale" 850 voor jouzelf. Een Williams schaar ik toch onder de categorie 205-jes GTI, Golfjes, Astraatjes, Preludes, Civics e.d. De enige ècht leuke auto's in zo'n soort categorie vind ik een Renault 5 Turbo, een Golf I GTI (raar maar waar) of een MR2 (serie 1). Als je ècht iets aparts wilt hebben, kun je ook eens kijken naar een RX-7....


Je kunt natuurlijk ook de komende paar jaar eerst eens wat rijervaring opdoen en ècht leren autorijden. En pas daarna gaan kijken naar een snelle auto als een 850 T5 e.d. Vergeet in ieder geval heel snel hoe je voor de dag moet komen bij je maten. Het gaat erom hoe jij voor de dag wilt komen in je eigen auto.


Succes in ieder geval!