Reanimatie van een Roffel

Gestart door Freakybaby, 13-12-2008 16:27:46

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: mevita op 29-04-2010 08:23:06
Citaat van: Freakybaby op 28-04-2010 23:03:27
Dankje..

Hoop dat ik nog effe de tijd kan vinden om uit te lijnen, gewoon voor de vorm. Misschien vrijdag even doen.
Denk niet dat dat gaat lukken freek, vrijdag is koninginnedag de meeste garages zullen dicht zijn ;)
In ieder geval een hele fijne vakantie,

gr mevita

In Nederland zal alles dicht zijn, in België verwacht ik dat ze gewoon werken ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mevita

Citaat van: Freakybaby op 29-04-2010 08:35:55
Citaat van: mevita op 29-04-2010 08:23:06
Citaat van: Freakybaby op 28-04-2010 23:03:27
Dankje..

Hoop dat ik nog effe de tijd kan vinden om uit te lijnen, gewoon voor de vorm. Misschien vrijdag even doen.
Denk niet dat dat gaat lukken freek, vrijdag is koninginnedag de meeste garages zullen dicht zijn ;)
In ieder geval een hele fijne vakantie,

gr mevita

In Nederland zal alles dicht zijn, in België verwacht ik dat ze gewoon werken ;)
Dat is natuurlijk ook een optie ;D

Matthieu123

Fijne vakantie.. Maar dat komt wel goed lijkt me!

Freakybaby

Zo, vignet zit erop, vloeistofjes kloppen en de bandjes staan op 2.8.

Tot over een ruime week!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

rogerV701998

Citaat van: Freakybaby op 01-05-2010 00:31:02

Tot over een ruime week!

Goede reis en fijne vakantie.

Gr. roger

wepster

Citaat van: Freakybaby op 01-05-2010 00:31:02

Tot over een ruime week!

bon route ;D

Thys

Goeie reis, en een fijne tijd!

razorx

Freakybaby

I'm Baaaaaaaaaack ;D

Was een mooi weekje, toch 2 dagen echt mooi weer gehad en goed kunnen skieen, 2 dagen gewerkt, en de rest gebruikt om op terrasjes te zitten/lezen/borrelen/..
Roffeltje heeft de hele week in de verwarmde garage geslapen, behalve op woensdagmorgen, toen most ik even op lpg zoektocht vanwege het weer. Misschien gooi ik vanavond nog wat foto's online, nu eerst pizza.

razorx

Eet smakelijk en welkom terug!

Vulk

Heeft de auto zich goed gehouden Freek?

Freakybaby

Citaat van: Vulk op 08-05-2010 21:20:08
Heeft de auto zich goed gehouden Freek?

Jazeker, wonderbaarlijk goed zelfs..

Freakybaby

Zo, terug van een weekje weg. Een weekje Dutch week in valthorens met het gezin om precies te zijn. Uit luiheid gingen we met 3 auto's en dus reed de volvo ook.

Totaal: 2700 km, ontelbare vliegenlijkjes, een verbruik rond de 1:8 en kruissnelheden rond de 160 in NL/CH en F, en 180+ in D.Morgen verwerk ik de bonnetjes, dan weet ik het exacte brandstof verbruik.

Dus, zaterdag 1 mei een bijzonder brak jongste broertje opgehaald en rond 9 uur uit Breda vertrokken. Ontspannen gereden en rond 19 uur met een nog altijd slapend broertje in ValTho aangekomen. De oudertjes waren al vooruit gegaan en hadden de sleutels/skipassen etc al geregeld, rond 19.45 reed de rest van het gezin/aanhang ook het dorp in. Onder het appartement is een garage van ruim 10 meter diep, dus diep genoeg om de volvo achterin, en daarvoor de bmw te zetten. De mondeo mocht buiten slapen. De aankomst was letterlijk in de wolken, maar het eten en daarna kaarten erg gezellig.

Maandag een geweldige morgen gehad. Als je op het balkon staat om 7 uur 's morgens en dit ziet.

Heerlijk om te skiën, zeker, een meisje met een snowboard vond het ook heerlijk om mij als stoot/stop blok te gebruiken, dus dat was voor mij een einde aan de maandag skiën. Gelukkig had ik mijn motorhandschoenen aangetrokken, de rechter heeft zich opgeofferd voor mijn pink (snowboards zijn best scherp). Gelukkig dus alleen een kapotte handschoen, 2 vrij diepe maar korte sneetjes in mijn pink en een gekneusde kleine teen. (hoe ik dat voor elkaar heb gekregen in de skischoen weet ik dus ook niet).

Dinsdag moest ik naar Geneve terug, de bmw van mijn broer werd met tankpas geleverd, en daarvan kreeg ik de sleutel in mijn handen geduwd.. Niet vervelend, een 325i automaat.. Woensdag naar Annecy&Albertville wel met de volvo gegaan omdat ik eindelijk een lpg pomp ontdekt had die open was (laatste week seizoen, best wel wat dingen uitverkocht dus.).

Nog een nutteloos foto'tje van de garage in bepakte toestand. De dekens zijn om omvallende ski's op te vangen

Woensdagmorgen olie en koelvloeistof gecontroleerd, en olieverbruik was niet meetbaar op de peilstok  :eusa_dance: Morgen nog even opnieuw doen.

De terugweg vandaag was wat langer, navigatiebroertje was daar duidelijk nog niet zo handig in, en aangezien we bedachten via luxemburg terug te rijden was er een klein probleempje met 190 km verkeerd rijden en behoorlijk wat file als gevolg van belgisch achtige gaten op de Duitse A5 Basel-Kruhe. Wederom lekker kunnen rijden, auto voelt goed aan, ook bij 210 km/h geen krimp, hoewel, de winterbrandjes vinden dat niet heel grappig bij 19 graden.

Voor nu: Proost.

arjenT5R

proost freek mooie foto's  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jrkalf

Mooie foto's?

Waar is die mooie roffel dan in de franse sneu?
We geloven niet dat deze daar was, tot we de foto's zien ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.