Reanimatie van een Roffel

Gestart door Freakybaby, 13-12-2008 16:27:46

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Citaat van: arjenT5R op 08-05-2010 22:51:19
proost freek mooie foto's  :D

En truste.. De bende is van de auto naar de hal verplaatst, ik ga met een boek in bad liggen en daarna naar bed.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Leuk verhaaltje en foto's Freek.  Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad.

Freakybaby

Zo, nog wat cijfertjes.. En weer wat te repareren.

2688 km, 328.43 liter brandstof, waarvan 48.18 benzine, de rest lpg. Totale kosten €243.16
Verbruik dus 1 op 8.18 dus dat is meer dan acceptabel voor mij.

Bij controle vd vloeistofjes vanmorgen begin vd middag bleek dat er wat koelvloeistof verdwenen was, rond de dop was het nat. Nadere inspectie leverde een gescheurd vaatje op, net onder de platte rand vd dop. Dus maar even vervangen. Misschien meteen de nivometer weer aansluiten dmv een alter 2 kabelboompje en sensor. Kabelboompje/stekker nog even regelen, de alter 2 sensor zit er al in.
De olie was tot tegen min gezakt, dus een goede halve liter verbruikt op de totale rit, incl de lekkage naar de bougie gaten, best heel prima dus  :)

Verder vanmiddag even de zomerbanden terug onder de auto geschroeft, dat rijdt toch veel beter.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 22:16:25

De olie was tot tegen min gezakt, dus een goede halve liter verbruikt op de totale rit, incl de lekkage naar de bougie gaten, best heel prima dus  :)

Heel netjes voor deze kilometerstand!

Freakybaby

Ja, daar kan ik ook prima mee leven.. Blokje liep ook heel prima. 180 was geen enkel probleem, grootste probleem was om in NL beneden de 170 te blijven op de terugweg..

Taranis

Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 23:39:21
grootste probleem was om in NL beneden de 170 te blijven op de terugweg..

Je hebt een Toyota-gaspedaal?  ??? :eusa_think:

:evil:

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 13-05-2010 18:11:58
Citaat van: Freakybaby op 09-05-2010 23:39:21
grootste probleem was om in NL beneden de 170 te blijven op de terugweg..

Je hebt een Toyota-gaspedaal?  ??? :eusa_think:

:evil:

Ja, handig joh ;D

razorx

En een supra rechter voet ;)

Freakybaby

Een verhaal in plaatjes..

mehn

Wat zei Marc? "Daar hebben we geen onderdelen voor"? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Freakybaby

;D

Ik had hem al bij de prullenbak geparkeerd..

tackle

wat doet die spuuglelijke ford daar?

Freakybaby

Citaat van: tackle op 14-05-2010 20:29:20
wat doet die spuuglelijke ford daar?

Wachten op zijn pensioen..

wepster

da's een heel verschil nu zeker ;D
en zeker kwa rijden natuurlijk  :eusa_think:

Freakybaby

Nou, trilling is minder, maar nog veel te erg. Morgen dus de wieltjes er even vanaf en de naven opnieuw schoonmaken etc. Ook even controle of ik niet stiekum een boel lood kwijt ben ofzo.

Qua merken tijdens het rijden, niets hinderlijks tijdens het ritje dat ik gemaakt heb na plaatsing (maar een km of 25) en het blok ligt lekker vast. Verdere resultaten komen later wel..