Reanimatie van een Roffel

Gestart door Freakybaby, 13-12-2008 16:27:46

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Is dit de oude of de nieuwe kap? :-[

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

reneetje

Ik kan me nog een discussie herinneren waarin het ging of je verzekerd was of niet als je wagen niet APK gekeurd is.  :police:
Ik mag hopen voor je dat je inmiddels de wagen wel gekeurd hebt of kunnen we nu aan de lijve ondervinden wij er destijds gelijk had?  :-\

Iig sucses met de afwikkeling.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elmarconi

Citaat van: Freakybaby op 27-02-2009 19:44:26
Het resultaat van een tik met ongeveer 10 km/h:

http://img.photobucket.com/albums/v513/freaky626/DSCI0453.jpg

Alto = 10 cm korter...

Citaat van: Freakybaby op 27-02-2009 19:44:26Gelukkig geen gewonden dus. Een einde aan 1.500.000 km schadevrij, en een deukje in mijn ego en wat in de auto. Komt wel goed..

Gelukkig maar. Blik is vervangbaar.  Gedeukte ego's helen.
Wees maar blij dat je er niet harder in ging, dan zou die Alto nog een stuk korter zijn...
--
Autogas Inside . . .

Freakybaby

Citaat van: mehn op 27-02-2009 19:53:51
Is dit de oude of de nieuwe kap? :-[

Gelukkig de oude, de nieuwe kap heb ik 1,5 uur daarvoor gekocht

Citaat van: reneetje op 27-02-2009 19:54:38
Ik kan me nog een discussie herinneren waarin het ging of je verzekerd was of niet als je wagen niet APK gekeurd is.  :police:
Ik mag hopen voor je dat je inmiddels de wagen wel gekeurd hebt of kunnen we nu aan de lijve ondervinden wij er destijds gelijk had?  :-\

Iig sucses met de afwikkeling.

Daar gaan we achter komen... Is nog altijd niet gekeurd, stond voor dinsdag op het programma.

Citaat van: elmarconi op 27-02-2009 20:11:23
Citaat van: Freakybaby op 27-02-2009 19:44:26
Het resultaat van een tik met ongeveer 10 km/h:

http://img.photobucket.com/albums/v513/freaky626/DSCI0453.jpg

Alto = 10 cm korter...

Citaat van: Freakybaby op 27-02-2009 19:44:26Gelukkig geen gewonden dus. Een einde aan 1.500.000 km schadevrij, en een deukje in mijn ego en wat in de auto. Komt wel goed..

Gelukkig maar. Blik is vervangbaar.  Gedeukte ego's helen.
Wees maar blij dat je er niet harder in ging, dan zou die Alto nog een stuk korter zijn...

Daar ben ik ook heel erg blij om! Schade is effe ***, maar dat bedacht ik me pas nadat die mensen uitgestapt waren.. Daarvoor was het me eerst om die mensen te doen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Jeetje, die Alto heeft zelfs een knik in het dak zitten. Je moet er niet aan denken dat je daar met 50km/h tegenaan rijdt zeg. Succes met de afwikkeling!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ronbroek

Balen Freek  :-\ hoop dat het allemaal goed gaat komen  :)

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

thuur

Echt balen man. Ziet er vast erger uit dan het is, maar goed dat iedereen zonder letstel wegloopt.

Die voetgangers waren zeker nergens meer te bekennen?

Lampje kun je lenen totdat je wat concretere plannen hebt.

Gr ;)

mevita

Echt sjips voor jou vorige week dat en nu dit gelukkig dat er geen gewonden zijn.
ik vind toch dat je beetje helderziend ben ,knap om 1,5 uur van tevoren alvast een nieuwe motorkap te kopen ;D
maar ik zou ff wachten met hem erop te zetten je kent het spreekwoord "3 maal is scheepsrecht" :eusa_think:

sterkte gr mevita

The Saint

Het heet "Reanimatie van een Roffel" maar veel geluk heb je er niet mee Freek!

Succes met de afhandeling en het herstel van de schade. En terecht dat je de gezondheid van de betrokkenen inclusief jezelf belangrijker acht.
No shirt no shoes, no pinball

V70D

Je zorgt wel dat je aan het werk blijft op deze manier...

Gelukkig dat er verder niemand iets aan over heeft gehouden.

elianmars

Jeetje Freek, het zit je niet mee, zeg.......

Ben je all risk verzekerd, of WA?

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 27-02-2009 22:01:01
Jeetje Freek, het zit je niet mee, zeg.......

Ben je all risk verzekerd, of WA?

WA..  Gewoon weer eigen kosten dus. 

Citaat van: thuur op 27-02-2009 20:54:57
Echt balen man. Ziet er vast erger uit dan het is, maar goed dat iedereen zonder letstel wegloopt.

Die voetgangers waren zeker nergens meer te bekennen?

Lampje kun je lenen totdat je wat concretere plannen hebt.

Gr ;)

Ik zei nog tegen je dat ik die kentekenplaat voor niet meer zou vervangen vanwege de rits trekhaakdeukjes die erin gezet worden in de loop vd tijd... Nu moet ik wel.

Bedankt voor het lenen vd lamp. Dan kan ik iig rijden en rustig bedenken en rekenen hoeveel geld ik heb.

Citaat van: The Saint op 27-02-2009 21:15:54
Het heet "Reanimatie van een Roffel" maar veel geluk heb je er niet mee Freek!

Succes met de afhandeling en het herstel van de schade. En terecht dat je de gezondheid van de betrokkenen inclusief jezelf belangrijker acht.

De laatste 2 weken gaat het iig niet helemaal zonder hobbels nee.. Toen ik dat ding zag vliegen was het enige wat ik dacht als ze daar maar goed uitkomen. Ik hoorde zelf de klap meer dan ik hem voelde, maar die suzuki stuiterde echt hard weg.

Blik is maar blik, dit kost weer geld maar het zal me wel. Met een paar weekjes is de auto wel weer op orde, morgen weer rijdbaar (andere koplamp en dan doe ik bij wibo ook de motorkap open, en krijgen we heb vast ook wel weer dicht).

Morgen ook nieuwe remmen rondom, remslangen, vloeistof. En dus iig ook een koplamp te verwisselen.

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rogers XC 70 2000

erg k*t voor je.
gelukkig niets ernstigs qua letsel.

praktisch-financieel... misschien is het verstandig om de schade (totall loss denk ik, gezien de knik in het dak) aan de alto contant te betalen ivm stijgen van premie en evt problemen met verzekering ivm niet gekeurd zijn als je t via de verzekering doet. wat is de dagwaarde van zo'n alto helemaal? 1000 euri of zo?

wepster

damn freek

als ik die alto zo zie  ben ik blij dat de amazon klaar is en dat de vrouw nu in een goede auto rijd , ze heeft eerst een hele poos in zo'n ding gereden maar dit is toch wel schrikken als je dat zo ziet wat er van over blijft na een aanrijding van 10 km/h  :o
en maar goed dat er verder niemand letsel heeft , die voorkant komt heus wel weer goed nu maar hopen dat je verzekering niet lastig gaat doen  :eusa_whistle:

sterkte met de afhandeling

oja zouden we de spullen nu wel meteen vervangen of wil je nog even wachten voor de zekerheid zoals mevita la zegt al het slechte komt in drievoud  ;D

Freakybaby

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 28-02-2009 01:55:19
erg k*t voor je.
gelukkig niets ernstigs qua letsel.

praktisch-financieel... misschien is het verstandig om de schade (totall loss denk ik, gezien de knik in het dak) aan de alto contant te betalen ivm stijgen van premie en evt problemen met verzekering ivm niet gekeurd zijn als je t via de verzekering doet. wat is de dagwaarde van zo'n alto helemaal? 1000 euri of zo?

Staat ook nog een beschadigde BMW voor. Alto stuiterde door op de auto ervoor.

Citaat van: wepster op 28-02-2009 06:47:44
damn freek

als ik die alto zo zie  ben ik blij dat de amazon klaar is en dat de vrouw nu in een goede auto rijd , ze heeft eerst een hele poos in zo'n ding gereden maar dit is toch wel schrikken als je dat zo ziet wat er van over blijft na een aanrijding van 10 km/h  :o
en maar goed dat er verder niemand letsel heeft , die voorkant komt heus wel weer goed nu maar hopen dat je verzekering niet lastig gaat doen  :eusa_whistle:

sterkte met de afhandeling

oja zouden we de spullen nu wel meteen vervangen of wil je nog even wachten voor de zekerheid zoals mevita la zegt al het slechte komt in drievoud  ;D

Verzekering doet gewoon braaf, dat heb ik allang besloten. Bumper en motorkap wil ik vandaag gewoon erop laten zitten. Ik haal straks even een nieuwe kentekenplaat, en vanmiddag een koplamp zodat ik weer veilig kan rondrijden.