Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Citaat van: jan piet op 08-04-2010 22:22:19
Citaat van: t5karel op 08-04-2010 22:19:46
Aahhhh,ik vind dit echt niet kunnen hoor Hubert ;D Beetje zo een oudje stangen :eusa_snooty:  ;D

Wees blij voor dat ouwetje dat het chemisch toilet niet gekanteld is!  :evil:
;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Laserblue

Citaat van: jan piet op 08-04-2010 22:22:19
Citaat van: t5karel op 08-04-2010 22:19:46
Aahhhh,ik vind dit echt niet kunnen hoor Hubert ;D Beetje zo een oudje stangen :eusa_snooty:  ;D

Wees blij voor dat ouwetje dat het chemisch toilet niet gekanteld is!  :evil:

when the sjips hits the VAN  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

peteRRR

Op de route naar Antwerpen,alweer een tijd geleden maar goed,met de corrado met een goede 210pk
er in op de linker baan in eens een nieuw model VW Transporter achter op de bumpert.
Dus wachten op ruimte en terug naar z,n 4 en gas er op....bleef ie er gewoon achter hangen met z,n bus :o
Jeetje wat was die bus rap.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70geRwin

Citaat van: peteRRR op 09-04-2010 08:44:16
Op de route naar Antwerpen,alweer een tijd geleden maar goed,met de corrado met een goede 210pk
er in op de linker baan in eens een nieuw model VW Transporter achter op de bumpert.
Dus wachten op ruimte en terug naar z,n 4 en gas er op....bleef ie er gewoon achter hangen met z,n bus :o

Groet.

die gechipte 2,5 tdi zijn niet mals, pas op hogere snelheden krijgen ze last van de voorgevel.
vooral een berg koppel en iets van 170pk geloof ik.

peteRRR

Citaat van: spekkie99 op 09-04-2010 14:19:46
Citaat van: peteRRR op 09-04-2010 08:44:16

Groet.

die gechipte 2,5 tdi zijn niet mals, pas op hogere snelheden krijgen ze last van de voorgevel.
vooral een berg koppel en iets van 170pk geloof ik.

Het was het nieuwe model en had zelf het vermoeden dat het de v6 uitvoering was.
Hij ging als een trein.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Eugene

Maandag tijdens een autobahnsprintje dik ingemaakt door een oude groene volvo ::)

If it's not blown, it sucks...

michiel

Met een Belgisch kenteken toevallig?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Eugene

Citaat van: michiel op 09-04-2010 15:52:35
Met een Belgisch kenteken toevallig?

ja, sedan....

If it's not blown, it sucks...

R o b

Het andere kanon-project van jou!

wepster

vandaag een seat leon cupra liep te drukken omdat ik netjes 100 ree waar dat moet dus na een tijdje er voor gehangen te hebben ik naar rechts en de knop in sport stand meneer wou er langs maar helaas na dat ik op het gas ging ging zijn gezicht richting grond hij had echt zo iets van oef die baksteen is toch echt sneller dan ik dacht ;D
bij het stoplicht kwam hij naast me en een duimpie zo van daar had ik niet op gerekend maar was wel fear en gaf het eerlijk toe dat hij zich flink vergrabbeld had ;D

R o b

Je was met de Amazon!?  ;)

Las/braai ook eens wat punten in je verhaal  ;D

(grapje)

Ralph850

Leuk al die verhalen :D
Met mijn 850 zonder turbo win ik het toch ook van diverse figuren die denken dat ze sneller zijn. :evil:

white850t5

Bij scheveningen bmw 330d touring, bij zoetermeer oudere s3, van beiden gewonnen.

Thijssie!

Citaat van: white850t5 op 12-04-2010 15:15:03
Bij scheveningen bmw 330d touring, bij zoetermeer oudere s3, van beiden gewonnen.

Met een standaard T5? Dan zijn ze geen van beide voluit gegaan...

white850t5

Nee, enkel chip. En met alleen ik erin, de andere 2 met meerdere mensen.