Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Nee het was niet deze ,maar leek er wel heel erg op. Het was trouwens wel erg toevallig dat afgelopen vrijdag de eigenaar en M5 bij ons op de zaak was. Heb hem toen nog gesproken.Hij vertelde mij dat dit de v10 versie was met 500pk. Ik heb er zelfs nog foto`s van gemaakt met m`n telefoon. Ben alleen nog steeds m`n datakabeltje kwijt  :eusa_wall: Probeer er wel wat op te verzinnen..

Dat hij de M knop niet had gebruikt lijkt me wel te kloppen,anders was het me denk echt niet gelukt....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

M a r c

Ik heb vandaag nog een BMW M3 CSL op zitten duwen....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lampje

Vandaag geen snelwegsprintje maar een stoplichtsprintje.

Ik rijd keurig de toegelaten snelheid op een stille 3-baansweg en nader een verkeerslicht. Achter me rijdt een Volvo 855, geen idee wat voor model; het schemert al.

Op het laatste moment komt hij toch maar naast me staan, oud grijs manneke met baard, zou mijn papa kunnen zijn.

Gespannen turen we samen naar het rode licht, ik met mijn linkervoet op de rem, wetende dat ik daar de beslissende halve seconde kan pakken...

...en GROEN, weg zijn we. Hij trekt alles uit de kast en ik ook. Ik blijf hem tot 150 km/u een neuslengte voor totdat ik het gas los laat om te remmen voor het volgende stoplicht (waar we beiden maar 70 mochten).

En het was...

...ook een T5, maar dan V70 Classic: 99-TT-J*. Iemand van hier?

thuur

Citaat van: Lampje op 04-05-2010 21:54:51
Vandaag geen snelwegsprintje maar een stoplichtsprintje.

Leuk, maar het mag toch bij de snelwegsprintjes.

Gr ;D

Turbo-Geek

Vandaag achter een Subaru GTT gezeten en die kon me niet los rijden .... Was volgens mij niet of niet zwaar getuned.
Wel leuk om te zien dat die ouwe Zweed toch nog echt serieus snel is, na verloop van tijd vergeet je dat een beetje.

Sportief stel in de Scooby, tot een aantal malen toe een dikke duim ;D
Leuk dat soort encounters.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

Btw, wat een vreselijk leijke M5 zeg ......... Mijn Hemel ....
  The things you own end up Owning you !

arjenT5R

Citaat van: Turbo-Geek op 04-05-2010 22:38:55
Vandaag achter een Subaru GTT gezeten en die kon me niet los rijden .... Was volgens mij niet of niet zwaar getuned.
Wel leuk om te zien dat die ouwe Zweed toch nog echt serieus snel is, na verloop van tijd vergeet je dat een beetje.

Sportief stel in de Scooby, tot een aantal malen toe een dikke duim ;D
Leuk dat soort encounters.

pas je wel op dat je je automaat niet sloopt  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Volvo850 93

Blijft leuk iemand opjagen he

en die bmw ( blijf maar werken) tjah niet mijn ding gewoon Volvo

Mvg

Vulk

Ik was daarnet aan het uitbollen voor het stoplicht. In volle vaart haalt een BMW mij in en hij gaat op het linkervak gaan staan. Op de achterklep zag ik "323 CI of CL" staan, "moet lukken"dacht ik.

Ik ging er naast gaan staan en zag een jonge kerel zitten, net kostuum, te grote zonnebril, peukje door het raam, te harde muziek, te foute velgen, te kale bandjes eromheen, ... je snapt het wel. :)

Groen licht, hij pakte even een neuslengte (ik spaar graag mijn koppeling), maar toen ging de T-5 voluit en nam ik enkele wagenlengtes voorsprong. Een halve kilometer verder, aan de volgende stoplichten kwam hij heel bewust achter mij staan.

Werkelijk hardop zitten lachen!

white850t5

Eind december een niet zo leuk snelwegsprintje gehouden met een vw golf 4 v6 4 motion. (zoetermeer)
Resultaat punt eraf. Politie stop bordje ging omhoog.
Politie in burger heb ik weer.
Vorige maand kreeg ik pas de boete. Met correctie 27 km/h gemiddeld te hard.
Viel gelukkig enorm mee.
Gelukkig niet op pieken gepakt. Zat de hele tijd te drukken. Dus ik dacht sport stand en gaan, en daarna op de rem.

27km/h snelweg was 156 Euro.
Centraal justitieel Incasso bureau

*JL*

Waarom kreeg je dan een punt eraf?

Normaal is dat pas bij 30km/h te hard!

M a r c

zat die Golf te drukken  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

white850t5

De politie had het over een punt eraf,
ja ze jagen je gewoon op, totdat je harder gaat en dan pakken ze je.

)()()sT

Je was toch niet je Volvo aant afjakkeren hè?  :evil: :eusa_naughty:

Maar altijd balen als het dan oom agent is  :eusa_wall: