Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

MVeldhuis

Vanmiddag op de rondweg van Emmen stond ik achteloos voor het stoplicht op de rechterbaan te wachten op groen, licht op groen en ik rij weg.
Nu rij ik doorgaans vrij sportief dus ik was ook enigzins verwondert toen er een een rood alfaatje met zijn neus naast me kwam.
Dus ik kijk met een grijns van oor tot oor opzij, en zie de bestuurder van de alfa (petje) heel stoer naar me kijken, dus ik grijns nog harder en trap het gas in.

Stukje verder zit ik op de linkerbaan achter een andere auto die rustig reed, en komt die alfa ons met een noodgang rechts inhalen. Die wou nog even een punt maken denk ik ;D

Jack v

Citaat van: MVeldhuis op 03-08-2011 17:10:58
Vanmiddag op de rondweg van Emmen stond ik achteloos voor het stoplicht op de rechterbaan te wachten op groen, licht op groen en ik rij weg.
Nu rij ik doorgaans vrij sportief dus ik was ook enigzins verwondert toen er een een rood alfaatje met zijn neus naast me kwam.
Dus ik kijk met een grijns van oor tot oor opzij, en zie de bestuurder van de alfa (petje) heel stoer naar me kijken, dus ik grijns nog harder en trap het gas in.

Stukje verder zit ik op de linkerbaan achter een andere auto die rustig reed, en komt die alfa ons met een noodgang rechts inhalen. Die wou nog even een punt maken denk ik ;D
Dat verbaasd me dat jij je laat opjagen door een alfa petje ;)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjenT5R

Citaat van: Jack v op 03-08-2011 17:16:44
Citaat van: MVeldhuis op 03-08-2011 17:10:58

Dat verbaasd me dat jij je laat opjagen door een alfa petje ;)

Verbaasd me nou precies helemaal nix  ;D ;D ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jero

Gisteren sprintje tgen een Alfa Guilleta Turbo, best een rap ding maar geen partij tegen mijn R. Wel een sportieve verliezer verbaasde blik, vette grijns en duim omhoog  :eusa_clap:

old but fast

vanmiddag op snelweg a2 ,ff olie ververst bij opdrachtgever,benzine filter niet los te krijgen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :eusa_wall: :eusa_wall:,

achter een bmw 525 td nieuw model ,vanaf 90 tot 160 km ,makkie om bij te houden  ;D,man duimpie omhoog ,dame maar lachen ,lopen goed die nieuwe diesels  :eusa_clap:

elianmars

Vandaag vanaf Vlissingen naar huis gereden. Lekker dat het grootste gedeelte de maximum snelheid is verhoogd naar 130  :D  Niet dat ik me daar aan gehouden heb, trouwens  :eusa_whistle:

Net voor de van Brienenoordbrug haalde ik een Golf cabrio in, terwijl ik redelijk doorreed. Ineens zat de Golf op mijn bumper. Die had blijkbaar zin in een sprintje.
Na even terugschakelen vol het gaspedaal ingetrapt. Ik kon 'm losrijden, maar ik verbaasde me over hoe snel dat ding is. Kent iemand toevallig deze Golf?

De afbeelding is een screenshot van de camera in mijn auto.

Ik ben onderweg heel veel getunede wagens tegen gekomen. Waarschijnlijk naar een meeting geweest (Custom Blower Meeting?).

arjenT5R

mooie stad he vlissingen  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 14-08-2011 19:27:47
mooie stad he vlissingen  ;D

Ik denk het wel. We zijn niet verder geweest dan het Arsenaal  ;D

Ludo

Vanavond een écht snelle 940 turbo achter me aan.
Tijdens het afslaan naar een dubbelbaans weg wilde hij me effe buitenom pakken.
:eusa_naughty:
Hij schrok wel even.  ;D
Tot 100/u kwam hij wel erg goed mee, en volgde me nog even naar thuis, wilde even onder mijn kap kijken.
Jammer dat ik geen foto heb gemaakt van zijn motor, heel mooi, waaronder een dikke turbo.  :o

Piere

Op roadtrip; met een ouwe Scania V8

https://www.youtube.com/user/maartenvanhoucke#p/a/u/1/Jrt_3jUG_Rg

Ik trapte m'n 850 vollop op z'n staart (is en blijft wel een 10klepper, maar kom), op een gegeven moment reden we beiden 110... Even later in de bebouwde kom, de (overigens heel knappe) dame achter het stuur van de Scania bleef maar claxoneren :eusa_whistle:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

V70 classic

Citaat van: Piere op 17-08-2011 22:41:08

Ik trapte m'n 850 vollop op z'n staart (is en blijft wel een 10klepper, maar kom), op een gegeven moment reden we beiden 110... Even later in de bebouwde kom, de (overigens heel knappe) dame achter het stuur van de Scania bleef maar claxoneren :eusa_whistle:

Over kleppperts gesproken.
Je zou denken dat jij in een rijtuig zit

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

mitchelli

Citaat van: elianmars op 14-08-2011 19:19:57
Vandaag vanaf Vlissingen naar huis gereden. Lekker dat het grootste gedeelte de maximum snelheid is verhoogd naar 130  :D  Niet dat ik me daar aan gehouden heb, trouwens  :eusa_whistle:

Net voor de van Brienenoordbrug haalde ik een Golf cabrio in, terwijl ik redelijk doorreed. Ineens zat de Golf op mijn bumper. Die had blijkbaar zin in een sprintje.
Na even terugschakelen vol het gaspedaal ingetrapt. Ik kon 'm losrijden, maar ik verbaasde me over hoe snel dat ding is. Kent iemand toevallig deze Golf?

http://www.familie-verweij.nl/diverse/golfcabrio.jpg

De afbeelding is een screenshot van de camera in mijn auto.

Ik ben onderweg heel veel getunede wagens tegen gekomen. Waarschijnlijk naar een meeting geweest (Custom Blower Meeting?).

Ja die ken ik wel  ;D Die is van een maat van me. Zit een vr6 van een corrado in (2.9 l 190pk) Binnenkort ga je het moeilijker krijgen denk ik,want er komt nog een turbo op.....
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Piere

Citaat van: V70 classic op 18-08-2011 11:19:51

Da's de wind die met de tent speelt, lag voor het reservewiel op het roofrack ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

V70 classic

Citaat van: Piere op 18-08-2011 11:36:12
Citaat van: V70 classic op 18-08-2011 11:19:51

Da's de wind die met de tent speelt, lag voor het reservewiel op het roofrack ;)

:angel:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

JW

Citaat van: Ludo op 17-08-2011 22:14:13
Vanavond een écht snelle 940 turbo achter me aan.
Tijdens het afslaan naar een dubbelbaans weg wilde hij me effe buitenom pakken.
:eusa_naughty:
Hij schrok wel even.  ;D
Tot 100/u kwam hij wel erg goed mee, en volgde me nog even naar thuis, wilde even onder mijn kap kijken.
Jammer dat ik geen foto heb gemaakt van zijn motor, heel mooi, waaronder een dikke turbo.  :o

was dat een grijze estate uit ergens 97-98? Misschien ken ik die wel.
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85