Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Leuke avond gehad gisteren!
Eerst aan de rode lichten naast een Golf IV gestaan waar 4 man in zat (wij zaten met 3 in de 10V) die niet meekon, wel een duim gekregen zodra het licht op groen sprong :P
Erna een Skoda Octavia die niet meekon maar wel probeerde, dan op de autosnelweg een Renault (ik denk) Megane die vlak achter me bleef maar niet inhaalde en niet harder ging dan 120.

En dan nog enkele keren gas gegeven onder een brug in Kortrijk-centrum en een ondergrondse parkeergarage  8)
Fuck wat een zalig lawaai maakt dat spel toch :eusa_dance:

Owja, en daarnet achter een Kia Sorento CRDI gereden met zo ongeveer hetzelfde acceleratievermogen :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

BaRRaCuDa

Gisteren een stoplichtsprintje met een fanatieke Seat Ibiza (modeljaar 2002-2006)(weet niet wat voor motor???). Die trok zo fanatiek weg en stond allemaal gas te geven bij het stoplicht (sportuitlaat). Ik had nog niet eens naar links gekeken, ik merkte het pas toen het groen werd dat ie dacht sneller te kunnen zijn  ;D
Niet dus! Trok hem er voor schandaal uit  :evil:
In mijn achteruitkijkspiegel zag ik pas dat het een Seat was en toen ik voorbijkwam, nadat ik was gestopt met accelereren, zag ik dat het wel een heuze Autostyle getunede Seat was met tribals en een 16V logo :eusa_snooty:
Een paar stoplichten later stonden we weer naast elkaar en sloeg hij af naar rechts, maar niet zonder eerst de middelvinger te geven  ;D
Jullie begrijpen, ik lag in een deuk van het lachen  ;D

EdenAli

Gister verloren van een Prius zat even niet op te letten :eusa_wall:

rogerV701998

Citaat van: EdenAli op 20-09-2011 19:58:42
Gister verloren van een Prius zat even niet op te letten :eusa_wall:

;D ;D

)()()sT

Ik vandaag van een Peugeot Partner.... Met de R  :eusa_shifty:

:D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 20-09-2011 21:33:39

Het is voor een goed doel, Joost  ;)

Marc O.

Een Peug 307. Met de 740, niet slecht dus ;D
En later een Peug 306, bestuurd door een erg eigenwijze chauffeur die het tot twee maal toe dacht te winnen van een T6 :eusa_wall:
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Citaat van: )()()sT op 20-09-2011 21:33:39

Haha, op de inrij modus...  :evil:

PrioroftheOri

Is al zeker anderhalf jaar terug in mijn vorige roffel. Samen met een maatje onderweg naar Deventer en bij de eerste rotonde bij Wezepe komt er een onverschrokken Astra GSI links de rotonde binnendoor pakken, zelfs nog zo veel mogelijk rechtdoor de dwaas. Toch maar even het gas op de GLT 20-klepper en het was een invoegstrook die mij deed besluiten om de beste Astra rijder niet in de problemen te laten komen.
Mooiste om te zien was dat de beste jongen zowat in zijn stuur kroop zoals je ook wel eens op een bromfiets ziet om minder rijwind te vangen.
Dat was dan 1-0 voor de 2.5 20 klepper tegen de Astra GSI, op de snelweg had die waarschijnlijk gekozen zijn blikje in een vangrail te rijden, zo triest was het.

Mooiste verkeerslichtsprint blijft wel met mijn oude B-Ascona 2.0/SR. Lelystad naar Harderwijk, bij de McDonalds. Komt een BMW 320i naast mij staan en de clown begon mijn auto uit te lachen, spelen met gas en dat soort ellende. Nadat het licht op groen was gesprongen mocht hij mijn achterlichten bewonderen en kwam die pas om en nabij de 120 voorbij vliegen. Ik ging ook bewust niet verder want was een 80/weg in die tijd en mijn rijbewijs voor snelheid.....dacht het niet.

Groeten, Nico

CasB

Gister reed ik achter een Golf 4 (?) R32, die kon ik goed bijhouden toen we de snelweg op draaiden. Daarna stond ik voor hem bij het stoplicht (ik had het vermoeden dat hij wilde weten wat er op mijn achterkant stond, want hij liet me bewust voor). Toen het groen werd trapte ik hem ff in en het verbaaste me dat ik de Golf achter me liet. 1400Kg 225 pk tegenover 1500Kg en 250pk... Misschien deed hij z'n best niet, dat zou natuurlijk ook kunnen.

Turbo-Geek

De r32 is idd qua power niet veel sterker (onderin doet hij bijna niks) en ook het gewicht van die dingen scheelt niet veel.
Tenzij er beademing op de VAG 6 cilinders zit is het niet echt spannend.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

CasB

Toch was het wel grappig dat er dan zo'n typische patserbak eruit wordt gereden door mijn op het oog trage 850. Ik heb ook geen type-aanduiding op de achterkant, wat het feest compleet maakt. :P

MVeldhuis

Ik zojuist even met een collega wezen trappen, hij in zijn nieuwe A3 3,2 v6.
Ik had verwacht dat ik er finaal uitgereden zou worden maar ik kon gewoon netjes bij blijven.

Turbo-Geek

Citaat van: CasB op 03-11-2011 14:20:50
Toch was het wel grappig dat er dan zo'n typische patserbak eruit wordt gereden door mijn op het oog trage 850. Ik heb ook geen type-aanduiding op de achterkant, wat het feest compleet maakt. :P

R32 een patserbak ? Waarom ?
  The things you own end up Owning you !

capri

Seat leon TDI

Op de linkerbaan achter de seat aangereden van 120 tot 230 kmh liep ik niet in op de seat.
Ging dus gelijk op.

Snelle TDI of trage T-5R  :eusa_think: