Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: V70geRwin op 31-10-2016 19:32:47
Citaat van: leons850 op 31-10-2016 19:20:47
Citaat van: classicT5 op 31-10-2016 18:59:38
Das wel knap, zon wrx is toch serieus snel

Zo'n oude als die niet geshipt is valt best mee is mijn ervaring.

Op de snelweg wel te doen, tot de eerste serieuze bocht  ;D

Staat niet voor niets autosnelweg sprintjes. ;D
Verder heb je helemaal gelijk. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

V70geRwin

Citaat van: leons850 op 31-10-2016 19:33:40

Staat niet voor niets autosnelweg sprintjes. ;D
Verder heb je helemaal gelijk. ;)

ik sprint ook alleen maar op de snelweg, ken je beperkingen  ;)

ooit een paar rondjes in de eerste 555 versie mogen doen en dat is serieus leuk.
vermogen genoeg en grip te over, toen voor 50K gulden een koopje...

elianmars

Mijn neef had het eerste model Impreza, de GT turbo. En wat baalde hij dat ik 'm volledig wegreed met mijn toenmalige 850 T-5 ;D

freefall

Helemaal eens, en zeker als er iemand achter het stuur zit die goed weet hoe t moet.... :eusa_sick: serieus hard de hoek om...broekspijpen dicht-tapen haha
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

classicT5

Vind ik met een delta integrale dat je hetzelfde hebt. Rechte stuk, ach, maar de bochten.. Mama mia, haaks, 4 wiel driftend door de bocht... Wat een lol met zon ding gehad

NinaPaul

Nissan sunny GTi-R ook zo een beleving :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

classicT5

Ah ja, ook eens mee gereden, was ook leuk kanontje.

widebody

Citaat van: NinaPaul op 01-11-2016 20:33:06
Nissan sunny GTi-R ook zo een beleving :D
Zijn er heel weinig van geleverd, helaas. Beetje exotisch gevalletje dus ;D

peteRRR

Tesla momentje,...met groene platen en je kon al ruiken dat ze er zin in hadden ;D
Voor het stoplicht,...hoe ga ik dat nou aanpakken,..Tesla achter me,....komt de tuut net voorbij en ja hoor
stoplicht op groen,...denk wacht even 2 tellen en gas er op,...1ste versnelling voor de rol en 2de al gauw vol,...
eeuww,..wielen spinnen en glij weg,..k*t,....stuur wel wat naar rechts dat die er niet voorbij kan en hij wacht maar dat ik
op toeren ben ;D,...het T model zat erg dik op de bumpert,...vol naar de 3 en grip en toeren tot in de overdruk,...maar niks ;D
hij zat nog vol op de bumper :eusa_shifty:
Dit ding ging als de brandweer,...te veel grip en een lap aan vermogen,....moesten beide staken voor het voor liggend verkeer.

Kon nog even zien hoe rustig het bij hun in de cabine was tijdens het momentje en hoe de 854 hard moest werken om maar iets
bij te benen/neer te zetten in dit geval,.....was trouwens de snelweg ;)

Dacht ook nog voor het stoplicht,...als ik em nou een poepie laat ruiken zet tie em gelijk terug in de showroom ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

heutink

;)
ik heb een tijdje geleden in een Tesla-S mee mogen rijden.........OMG wat is dat snel...... :eusa_clap:
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

peteRRR

Citaat van: heutink op 25-11-2016 15:13:50
;)
ik heb een tijdje geleden in een Tesla-S mee mogen rijden.........OMG wat is dat snel...... :eusa_clap:
8)

Op de NL site staat dat het van 0 tot 100 tegenwoordig in twee punt zeven sec 2.7 gaat,...ze maken het te bont daar! ;D

Groet

classicT5

Ook in gereden, maar vond de beleving niet zo snel, geen herrie, niets.

UserID6342

Ik vind de Tesla een schitterend model, maar omdat je niets hoort totaal geen beleving. Maar tegen zo;n ding willen rijden moet je niet willen want is standaard verliezen, zo'n ding trekt als een beest en kun je met een benzineblok niet bijhouden.

Hans Duiven

Het gebrek aan geluid zou mij absoluut niet storen. De acceleratiekrachten zijn fenomenaal en dat kan mij wel bekoren.

Wat heb je met een oud 2.3 trutbohok (zonder tuning) nu nog in te brengen op de snelweg?

peteRRR

Ook met tuning moet je alles uit de kast halen,....het proberen is leuk,....voorbij kwam die niet ;D

Zwaartepunt is ook veel beter bij zo,n ding laat staan de bandbreedte waar ze op rijden,...kans maken is een 450/500BHP
op semislicks/slicks voor de 850 maar dan nog ze gaan als een speer van plaats vanuit stilstand.

Tis ook dat we ( Volvo liefhebbers ) niets in de pap te brokkelen hebben ;D

Groet