Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

*JL*

Post hier al je  (snelweg) sprintjes ;)

Voorbeeld: IK (volvo 850 t5) vs .....

RRRRR_Ramon

Het was op een provinciale weg, mag dat ook?

Ik haalde een John Deere in, kon hem net hebben....  ::)  ;D

V70 2.5D     -     John Deere 7810 met Veenhuis kieper.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

*JL*

Ik zal af trappen

Ik had laats 3 sprintjes gedaan met een subaru wrx sti "03

1e sprintje vanaf 120kmh in de 5e versnelling trok ik een gaatje vanaf 180kmh

2e sprintje was ook vanaf 120kmh in de 4e versnelling vanaf 160kmh begon ik langzaam uit telopen

3e sprintje was ook vanaf 120kmh in de 3e versnelling, de subaru had geen kans

Toen de duitse subaru rijder mij naderhand passeerde gunde hij me geen blik waardig ;D, en ging achter een alfa 156 1.8 t-spark aan.

Jeff

Volvo 850 GLE - BMW 520I Gewonnen ;D
Volvo 850 GLE - Renailt Clio 1.8 16v scheelde niet veel, gewicht speelde een rol denk ik...
Volvo 850 GLE - Mitsubitshi Colt 1.5 Turbo Gewonnen  :eusa_dance:
Volvo 850 GLE - S70 2.5 10v Automaat Gewonnen, maar scheelde niet veel halfe auto ongeveer 8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

M a r c

Leukste snelwegsprint die ik mee heb gemaakt was als bijrijder in een witte T5 tegen een nieuwe Porsche GT3.... de Porsche legde het af  ;D

Minst leuke was tegen een Kia Sorento waar ik makkelijk voorbleef, helaas begon de Mollukse bestuurder daarna "ik schiet je neer" gebaren tegen me te maken....  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

RRRRR_Ramon

Citaat van: M a r c op 15-12-2008 18:43:55
Leukste snelwegsprint die ik mee heb gemaakt was als bijrijder in een witte T5 tegen een nieuwe Porsche GT3.... de Porsche legde het af  ;D

Minst leuke was tegen een Kia Sorento waar ik makkelijk voorbleef, helaas begon de Mollukse bestuurder daarna "ik schiet je neer" gebaren tegen me te maken....  :-\

Met een pistool in z'n hand of met duim en wijsvinger? De laatste kan je hebben ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

JCviggen

Porsches zonder turbo staan altijd in de verkeerde versnelling op de snelweg  ;D Wel lachen.

Je moet wel op tijd stoppen als je tegen zo'n ding rijdt want ze gaan door tot 310  :eusa_doh:

Als een expressweg ook meeteld kan ik zeggen dat de T-5R sneller is dan een E39 M5, E46 M3, EVO 8 op 1.8 bar en een Civic 1.6  :-X
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Vulk

Wannabe bmw m3's zijn ook altijd fijn. :)

heutink

;D
Op de 31 een duitse SLR, met 2 ( nog oudere ) dames dan ik er in, durfden denk ik niet harder dan 220 ( ik trouwens niet harder dan 230 ) maar ik heb wel gewonnen :eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

nickk.

eerste sprintje voor zolang ik de auto heb was afgelopen zaterdag, honda crx turbo. Ding liep tot de 130 geen meter uit, daarna verloor ie t toch wel stevig :azn:

Eugene

Ben er zaterdag nog uitgetrokken door een V70R op LPi ::)

If it's not blown, it sucks...

t5karel

Ooh man ;D.Had in m,n broek gezeken van het lachen als ik er bij was geweest ;D ;D
En jij er nog harder als een haas vandoor toen? ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

reneetje

Citaat van: Eugene op 15-12-2008 22:14:54

Klevende handrem schoentjes  ???
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 15-12-2008 22:24:39
Citaat van: Eugene op 15-12-2008 22:14:54

Klevende handrem schoentjes  ???

Wagen vergeten te starten?

blauweroffel

Tja................
ik reed onlangs de A35 bij Almelo op rg enschede.
Gewoontetrouw vast op de linkerbaan voor de bocht; rechtsvoor reed een auto met tandemasser met huif. Makkie.....?
Blijkt de tandemasser getrokken door een T-5(R?). ik rij ernaast, bestuurder kijkt meewarig opzij en geeft gas........met een grijns ;D
Ik ben eerbiedig erachter gebleven...............dat was het moment dat ik besloot dat er ooit een dergelijk beest  ;D moet komen..ooit.........

groet

BR