Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: Wibren V70RAWD op 23-02-2010 19:17:59
Mooi apparaat zo'n EVO :eusa_clap: :eusa_clap:
Mooi vind ik ze absoluut niet, spuuglelijk zelfs. Net als Sub's.

Ruig, stoer, aggressief, doelmatig, allemaal prima, maar mooi... nah...

Blijft een hoop plastic op een japanse eenheidskoets.
Wel functioneel plastic hoor, en de koets zelf is ook kwalitatief best hoogstand maar dat is het voor mij ook wel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

R o b

Citaat van: badbull73 op 24-02-2010 16:28:05
Dat zie je goed, en volgens mij kwam die volvo waartegen ik gesport heb uit Gennep.

Nope......uit een ander gat.... ;)

Industrieterrein Smakterheide was de locatie, een jaartje geleden nu al. Ik zat in de apekotsgele uiteraard (zie hiernaast)! We reden elkaar tegemoet.
Momenteel trapt de wagen nog geen deuk in een pakje boter (uberhaupt als ie al start)....hopelijk komt daar snel verandering in!  :eusa_angel:

Je hebt idd een dikke bak zeg!  :eusa_clap:

Henk855

EVO mag dan snel zijn en in sommige gevallen sneller dan een 850 ik blijf ze spuuglelijk vinden. Maar het zal me niet verbazen dat de EVO bezitters onze bakstenen spuuglelijk vinden ;D
Mooi of niet mooi doet niet terzake één ding is zeker we zijn allemaal met een hobby bezig: Snelle auto's en dat is waar het om draait.

Ik vind het ook super dat deze EVO bezitter hier een kijkje komt nemen en wie weet heeft hij nu zoveel respect voor onze bakstenen dat ie er zelf ook één aan gaat schaffen voor dagelijks gebruik en de EVO alleen nog maar in het weekend gaat gebruiken :D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

V70 classic

Citaat van: sjors855 op 24-02-2010 18:05:16
EVO mag dan snel zijn en in sommige gevallen sneller dan een 850 ik blijf ze spuuglelijk vinden. Maar het zal me niet verbazen dat de EVO bezitters onze bakstenen spuuglelijk vinden ;D
Mooi of niet mooi doet niet terzake één ding is zeker we zijn allemaal met een hobby bezig: Snelle auto's en dat is waar het om draait.

Ik vind het ook super dat deze EVO bezitter hier een kijkje komt nemen en wie weet heeft hij nu zoveel respect voor onze bakstenen dat ie er zelf ook één aan gaat schaffen voor dagelijks gebruik en de EVO alleen nog maar in het weekend gaat gebruiken :D

Kan ie hem in de koffer meenemen naar het cirquit  :eusa_shifty: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

badbull73

Mijn schoonvader heeft een volvo, maar die is niet zo snel als die van jullie.Een S60 2.4 maar die rijdt er echt als een ouwe *** in.
Citaat van: R o b op 24-02-2010 17:44:13
Citaat van: badbull73 op 24-02-2010 16:28:05
Dat zie je goed, en volgens mij kwam die volvo waartegen ik gesport heb uit Gennep.
Maar dat weet ik nog heel goed, jij hebt hier in de regio toch aan een project gewerkt???

Nope......uit een ander gat.... ;)

Industrieterrein Smakterheide was de locatie, een jaartje geleden nu al. Ik zat in de apekotsgele uiteraard (zie hiernaast)! We reden elkaar tegemoet.
Momenteel trapt de wagen nog geen deuk in een pakje boter (uberhaupt als ie al start)....hopelijk komt daar snel verandering in!  :eusa_angel:

Je hebt idd een dikke bak zeg!  :eusa_clap:

rogerV701998

Ik vind zo'n EVO eigenlijk helemaal niet zo lelijk...

Gr. roger

Eugene

Je hebt er blijkbaar die hebben een Evo én zo'n baksteen van 't forum  :eusa_snooty:

If it's not blown, it sucks...

R o b

elianmars

Citaat van: Eugene op 25-02-2010 09:42:29

Je hebt er blijkbaar die hebben een Evo én zo'n baksteen van 't forum  :eusa_snooty:

En wat vinden die dan van hun eigen wagens?  :eusa_shifty:

V70 classic

Citaat van: elianmars op 25-02-2010 20:39:51
Citaat van: Eugene op 25-02-2010 09:42:29

En wat vinden die dan van hun eigen wagens?  :eusa_shifty:

Gewoon dat het de beste en mooiste zijn van allemaal.

Net zoals wij vinden van de baksteen  ;D .

badbull73

Nee hoor, echt een mooi zijn ze niet om te zien maar dat maakt ze juist zo apart en het gaat ons voornamelijk om het potentieel van die auto's.
Sommige zullen denken, weer zo'n stomme JAP maar owee als het ermee aan de stok krijgen.
Ook de hoogwaardige awd techniek is fantastisch.
Het is een echte plakker waarmee je kunt gooien en smijten.

V70 classic

Citaat van: badbull73 op 26-02-2010 09:19:53
Nee hoor, echt een mooi zijn ze niet om te zien maar dat maakt ze juist zo apart en het gaat ons voornamelijk om het potentieel van die auto's.
Sommige zullen denken, weer zo'n stomme JAP maar owee als het ermee aan de stok krijgen.
Ook de hoogwaardige awd techniek is fantastisch.
Het is een echte plakker waarmee je kunt gooien en smijten.

Nix mis met een Jap hoor.
Ik heb ook mits gereden (galant) fijne auto.
Ik heb toen nog bij een evo 8 gestaan (nieuw) maar was niet echt prakties  :eusa_shifty: .
Toen maar een nieuwe galant gekocht.

Toen kwam er een oude roffel bij om te pendelen en te parkeren op een industrie terrein bij Antwerp.
Ik wilde daar geen nieuwe auto weg zetten.
roffel is gebleven en later is de mits weggegaan.
Ik vindt de evo gewoon een goede fun auto.

grts Roanld

badbull73

De X is wat praktiser geworden vergeleken met de IX en VIII.
Veel ruimte voorin en voldoende ruimte achterin, is voor mij ook gewoon een gezinsauto.
En aangezien ik mijn bedrijf aan huis heb ( Lees boerderij) maak ik ook niet veel woon -werk verkeer km's.

onnaj

Hoi Badbull, die Volvo kwam inderdaad uit Gennep :). Wat een schitterende auto heb je! De meningen zijn hier verdeeld over de Evo lees ik, ma ik vind ze geweldig!

Mijn auto rijdt overigens ook ruim over de 260 km/h! Tellersnelheid is ooit 265 km/h geweest en kon nog harder...op de GPS was dit 249 km/h!

Toen ik tegen je reed, reed ik overigens gewoon in de 5e versnelling zonder terug te schakelen, dus het viel mij reuze mee.

Mijn auto is op de bank gemeten op zo'n 270pk en 435 nm!

Wel leuk dat je me opgezocht hebt...zo'n sprintjes zijn heerlijk...zeker als men elkaars auto's respecteerd!

Hopelijk kom ik je nog eens tegen!

onnaj

Ow btw...ik stap graag een x in in de Evo hoor :). Vooral het bochtenwerk lijkt me machtig!

Een standaard Evo X kan ik overigens wel aan met mijn Volvo...geloof dat de top van een standaard exemplaar 240 km/h echt is...dit rijdt de standaard 2.3 T-5 850 ook.