Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Gisteren op de A79 een ultra verlaagde-doppel-mega auspuff Duitse Audi A4 opgeduwd... eitje.

rogerV701998

Gisteren stond ik voor het verkeerslicht naast zo een:

Licht op groen en gassen met de 10 klepper. Na honderd meter keek ik in de spiegel en zag ik dat hij nog stil stond voor het verkeerslicht. Meneer zat niet op te letten... :eusa_doh: (gelukkig maar) ;D

)()()sT

martijn.

Citaat van: rogerV701998 op 13-02-2327 02:36:20

http://img715.imageshack.us/img715/4875/ferrarij.jpg

Licht op groen en gassen met de 10 klepper. Na honderd meter keek ik in de spiegel en zag ik dat hij nog stil stond voor het verkeerslicht. Meneer zat niet op te letten... :eusa_doh: (gelukkig maar) ;D

Vanaf volgende week is Roermond ook weer zo'n 599 rijker.
Dus pas maar op bij de stoplichten ;D
Hij is antraciet met bruin interieur.
En hij is helaas niet van mij :-[

Kingfisher

Vanmorgen moeten afleggen tegen een Prius bij het stoplicht............... wtf  ??? ???

mehn

Citaat van: Kingfisher op 29-03-2010 13:15:39
Vanmorgen moeten afleggen tegen een Prius bij het stoplicht............... wtf  ??? ???

Ja, electromotor hè ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rogerV701998

Citaat van: martijn. op 29-03-2010 12:42:26
Citaat van: rogerV701998 op 13-02-2327 02:36:20

http://img715.imageshack.us/img715/4875/ferrarij.jpg

Vanaf volgende week is Roermond ook weer zo'n 599 rijker.
Dus pas maar op bij de stoplichten ;D
Hij is antraciet met bruin interieur.
En hij is helaas niet van mij :-[

Van wie dan wel? :eusa_think:

M a r c

Iemand met veel geld vermoed ik...   ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: M a r c op 29-03-2010 20:27:07

en krokolederen loafers  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rogerV701998

Citaat van: Laserblue op 29-03-2010 20:28:05

en krokolederen loafers  ;D

In die combinatie loopt er idd. maar eentje in Roermond rond...(ik in ieder geval niet :eusa_naughty:;D

R o b

Met pijn in mijn hart wat auto's moeten laten gaan.....ben nog aan het inrijden de komende 1000 km  :-\  ;D

V70R

Vandaag op de A12/A20 een paar keer gas gegeven samen met een mooie strakke grijze rechtsgestuurde skyline R33. Kon het redelijk bijhouden en er kwamen mooie vlammen uit zijn uitlaat als hij van het gas afging.

V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

Turbo-Geek

Citaat van: V70R op 30-03-2010 15:03:36
Vandaag op de A12/A20 een paar keer gas gegeven samen met een mooie strakke grijze rechtsgestuurde skyline R33. Kon het redelijk bijhouden en er kwamen mooie vlammen uit zijn uitlaat als hij van het gas afging.

Een hoop van die R32/33 Skylines zijn veel Show en No Go ... Of relatieve No go (zijn  natuurlijk niet traag) want die krengen wegen enorm veel en zonder tuning is het vermogen niet bijzonder te noemen.
Het tunen van die dingen is alles behalve goedkoop en eer je die F2F pk's hebt moet je gaan denken aan een 2e hypotheek.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

MarkoC70T5

Citaat van: Turbo-Geek op 30-03-2010 15:16:30
Citaat van: V70R op 30-03-2010 15:03:36

Een hoop van die R32/33 Skylines zijn veel Show en No Go ... Of relatieve No go (zijn  natuurlijk niet traag) want die krengen wegen enorm veel en zonder tuning is het vermogen niet bijzonder te noemen.
Het tunen van die dingen is alles behalve goedkoop en eer je die F2F pk's hebt moet je gaan denken aan een 2e hypotheek.

Dan zijn er toch wel een hoop met een 2de hypotheek, ik zie ze steeds vaker en dan toch met behoorlijk wat vermogen 400+
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Turbo-Geek

De 2e hypotheek sloeg op F2F praktijken en dan praat je over mannelijke waardes van tenminste 700pk, dat is ook vaak de status die verbonden wordt aan een Skyline of een Supra TT na het verschijnen van Fast 2 Furious (en alle andere varianten).
Natuurlijk is 400pk geen kattenpis maar in de tuning scene STIKT het van Impreza's of Evo's die daarbij een groot gewichts voordeel hebben (en ook prima aandrijving overigens) en 400pk maken.
  The things you own end up Owning you !