Auto snelwegsprintjes

Gestart door *JL*, 15-12-2008 18:30:22

Vorige topic - Volgende topic

LeonW

Stoplicht....BMW 3 serie compact met bleeerpijp......BMW geeft paar keer gas om een reactie los te maken.......Ik schakel rustig in 1e versnelling en laat de motor 2000 toeren draaien.......Groen!........ Dag dag BMW met bleeerpijp.......Priceless....:D
Volvo S70 2.5T

Vulk

Ik had daarnet een Cadillac Escalade achter mij hangen met van die foute types erin.
Maakt veel lawaai en is gigantisch groot, maar hij werd nogal snel kleiner in m'n spiegel.

Marc O.

Citaat van: Vulk op 24-07-2010 13:45:21
Ik had daarnet een Cadillac Escalade achter mij hangen met van die foute types erin.
Maakt veel lawaai en is gigantisch groot, maar hij werd nogal snel kleiner in m'n spiegel.

Dat lukt me met de 740 nog wel ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Nou op de Cadillac website staat dat het een 6.2 liter V8 is met  403pk en 417Nm koppel.
Ofwel kon de chauffeur niet rijden, of het was toch een andere (oudere) motor of zo'n ding weegt heel veel. :)

Thys

Vorige week voor het stoplicht naast een Audi A5. Gelijk na het stoplicht een haakse bocht naar links met oprit naar de snelweg (oprit A4 richting Amsterdam vanaf Hillegom). Collega naast me zat rustig te praten, licht gaat op groen, ik sleur de auto door de binnenbocht voorbij de A5 die hard z'n best deed, collega valt voor 10 seconden stil, en hervat daarna zijn zin, gevolgd door "Wat was dat?? :o"

;D

Marc O.

Citaat van: Vulk op 24-07-2010 13:49:30
Nou op de Cadillac website staat dat het een 6.2 liter V8 is met  403pk en 417Nm koppel.
Ofwel kon de chauffeur niet rijden, of het was toch een andere (oudere) motor of zo'n ding weegt heel veel. :)

Dat laatste denk ik. Plus een automaat die ongeveer 50% van het vermogen omzet in warmte ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Thys

Zojuist een stukje opgereden met een Lexus ISF van 2008, donderju wat gaat dat hard, en wat klinkt zo'n V8 lekker :eusa_drool:

Bij het stoplicht de bestuurder nog even gesproken, auto was 'een leuk hebbedingetje' :D

M a r c

Citaat van: JCviggen op 24-07-2010 11:55:11
Meer dan 400 zie ik ze niet doen met std. turbo. Bij 0 graden op de bank met dikke uitlaat wel eens 380pk gezien.

Op de Ring was m'n 850 in "350pk" 1.2 bar modus toch iets sneller dan een geremapte RS met IC en DP.

380pk met goede laadluchtkoeling en dikke uitlaat is inderdaad haalbaar.  Internals is niks mee gebeurt, is 1-op-1 een Volvo motor. 400pk heb ik nog niet gezien met std. turbo

Ik heb een RS-turbo onderweg voor mijn C30 T5  :eusa_dance:

@V70R:  uitlopen met een zwaardere wagen betekend toch wel dat jouw wagen behoorlijk meer pk's heeft dan die (wellicht getunede) Focus
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

verburgh

Citaat van: M a r c op 24-07-2010 16:28:39
Citaat van: JCviggen op 24-07-2010 11:55:11
Meer dan 400 zie ik ze niet doen met std. turbo. Bij 0 graden op de bank met dikke uitlaat wel eens 380pk gezien.

Op de Ring was m'n 850 in "350pk" 1.2 bar modus toch iets sneller dan een geremapte RS met IC en DP.

380pk met goede laadluchtkoeling en dikke uitlaat is inderdaad haalbaar.  Internals is niks mee gebeurt, is 1-op-1 een Volvo motor. 400pk heb ik nog niet gezien met std. turbo

Ik heb een RS-turbo onderweg voor mijn C30 T5  :eusa_dance:

@V70R:  uitlopen met een zwaardere wagen betekend toch wel dat jouw wagen behoorlijk meer pk's heeft dan die (wellicht getunede) Focus
Jou C30 :eusa_think:

JCviggen

Citaat van: thyzerrr op 24-07-2010 15:59:11
Zojuist een stukje opgereden met een Lexus ISF van 2008, donderju wat gaat dat hard, en wat klinkt zo'n V8 lekker :eusa_drool:

Bij het stoplicht de bestuurder nog even gesproken, auto was 'een leuk hebbedingetje' :D

Zijn wel fijne auto's voor dagelijks gebruik als je de benzine kan betalen. Heb er een weekje mee gereden en is een super auto. Jammer dat er geen echte sper in zat (nu wel geloof ik de 2010) en dat de middenconsole van het dash de auto onwaardig is.

http://www.youtube.com/watch?v=lkjd2EI1obY
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

t5karel

Citaat van: JCviggen op 24-07-2010 16:39:59

Zijn wel fijne auto's voor dagelijks gebruik als je de benzine kan betalen. Heb er een weekje mee gereden en is een super auto. Jammer dat er geen echte sper in zat (nu wel geloof ik de 2010) en dat de middenconsole van het dash de auto onwaardig is.

Mooi filmje weer Jan :eusa_clap: ;D  Die ploings zijn wel verry irri :eusa_wall: Dit is je ook op het lijf geschreven hè,dat testrijden!
Ouwe forumstig! :eusa_clap: ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

arjen850

Citaat van: t5karel op 24-07-2010 20:54:17
Citaat van: JCviggen op 24-07-2010 16:39:59

Mooi filmje weer Jan :eusa_clap: ;D  Die ploings zijn wel verry irri :eusa_wall: Dit is je ook op het lijf geschreven hè,dat testrijden!

Ja idd, keurig 50 waar je 50 mag :evil:

henry classic v70

Citaat van: t5karel op 24-07-2010 20:54:17

Forumstig whahhhaahaahaahaaaahaahaha ;D ;D ;D ;D ;D ;D :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulk

Is hij niet gewoon The Stig? Zou me niet verwonderen.  :eusa_think:

Martijnc70t5

C70(295pk)-Seat Leon .....?? het was geen cupra volgens mij maar het zag er snel uit en vroeg er gewoon echt zelf om :D
Binnen een "oogwenk" niet meer te bekennen 220 in zn 4 (A)  en toen maar opgehouden.