"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Sow he, die zijn een flink stuk duurder geworden... ik heb er toch ruim 100 dollar minder voor betaald een jaar of 2 terug. Dat was dan wel 1 met een klokkijken erbij.

Citaat van: de Boeing op 18-08-2017 00:41:53
haha,

prijzig spulleke die lambda snuffert, is dit de beste versie voor M4.4 tuning? en mag hij dichterbij de turbo of toch  op oorspronkelijke plek voor de cat?
Deze sonde is superieur, regelt supersnel en netjes. Het setje is ook zeer kompleet. Let wel, voor het programmeren van de instellingen in de ALM zelf moet je wel even de meegeleverde voeding aansluiten. Anders kan het heeeeeeeeeeel lang duren voordat je verbinding krijgt met de controller ;D

Iets met zelf ondervonden ::) :eusa_whistle:
Volvoloos....

arjenT5R

Citaat van: de Boeing op 18-08-2017 00:41:53
haha,

prijzig spulleke die lambda snuffert, is dit de beste versie voor M4.4 tuning? en mag hij dichterbij de turbo of toch  op oorspronkelijke plek voor de cat?

Denk dat t meevalt, het is het nieuwste van het nieuwste, in m'n Neppert had ik een PLX Wideband .... ik denkkk dat ie zomaar nog wat duurder was toen.... ;D
Voordeel is dat deze een super breed bereik heeft van 0.55 tot aan "Air" dus kan ik lekker experimenten met arm rijden.
Enn hij is nog sneller op temperatuur!

En Ja dit is de beste versie om op te regelen voor de M4.4 tuning  :D

Ff zien waar ik m plaats maar weet niet hoe verstandig het is m dichter bij de turbo te zetten, je moet ook wel een plaats hebben waar de gassen geen rare wervelingen meer hebben enzo.

@BJ even goed lezen jongen, dit is een nieuw type sensor, jij hebt wss de Bosch LSU 4.9, deze werkt met de Bosch LSU ADV.
Het neusje van de zalm onder de wideband sensoren  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

BBS

Euhhh ja, ik heb inderdaad de LSU 4.9 Die is ook superieur in zijn doen.
Techniek blijft niet stilstaan, en om nou een perfect werkende sensor te vervangen voor een perfect werkende sensor....

Maar inderdaad, ff overheen gelezen.... ;D
Vakantie, vroeg, geen koffie, je kent het wel denk ik....
Volvoloos....

arjenT5R

Citaat van: BBS op 18-08-2017 08:57:52
Techniek blijft niet stilstaan, en om nou een perfect werkende sensor te vervangen voor een perfect werkende sensor....

Ohja de LSU 4.9 is ook een hele sensor hoor, maar volgens mij vond Piet deze wel kinky  :eusa_shhh:

No worries  ;D

Had namelijk al gezien dat jij hier aan de Groupbuy had meegedaan.

BBS

Citaat van: arjenT5R op 18-08-2017 09:06:20

Ohja de LSU 4.9 is ook een hele sensor hoor, maar volgens mij vond Piet deze wel kinky  :eusa_shhh:

No worries  ;D

Klopt.
Die ging alleen toen niet door omdat er financieel toe te weinig behalen viel.
Mijn ALM had toen ook nog dik een week bij de douane gelegen om duistere redenen. Toen eenmaal de postbode aan de deur stond was er ook nog een extra rekening van "hotel Douane" ter waarde van €47,00 :eusa_boohoo:
En langer wachten en een hotel rekening.....

Maar de ALM is zelf een prachtig ding en regelt bijzonder snel...
Volvoloos....

arjenT5R

Citaat van: BBS op 18-08-2017 16:33:33
Citaat van: arjenT5R op 18-08-2017 09:06:20

No worries  ;D

Klopt.
Die ging alleen toen niet door omdat er financieel toe te weinig behalen viel.
Mijn ALM had toen ook nog dik een week bij de douane gelegen om duistere redenen. Toen eenmaal de postbode aan de deur stond was er ook nog een extra rekening van "hotel Douane" ter waarde van €47,00 :eusa_boohoo:
En langer wachten en een hotel rekening.....

Maar de ALM is zelf een prachtig ding en regelt bijzonder snel...

Goeie BJ! Ik heb er gelijk een mailtje achteraan gestuurd dat ze value €5 op t pakkie zetten en er geen bonnen bij in doen waar een waarde op staat. Stom gelul.

BBS

Had ik ook om gevraagd en hebben ze gedaan. Is het een week bij hun blijven liggen en kon alsnog aftikken....
Teringlijers :eusa_wall:
Volvoloos....

arjenT5R

Citaat van: BBS op 18-08-2017 20:45:18
Had ik ook om gevraagd en hebben ze gedaan. Is het een week bij hun blijven liggen en kon alsnog aftikken....

Oh dat zie je niet vaak... via ali staat overal $1 op en heb nog nooooooit wat hoeven betalen op.... zeker 20 bestellingen.

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 18-08-2017 20:53:13
Citaat van: BBS op 18-08-2017 20:45:18

Oh dat zie je niet vaak... via ali staat overal $1 op en heb nog nooooooit wat hoeven betalen op.... zeker 20 bestellingen.

En je betaalt al zo weinig belastingen, terwijl je belasting betalen juist zo leuk vind ;D

arjenT5R

:eusa_shifty:

Wie kent de tekst van ozzy dreamer...  ;D

razorx

JvW

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arjenT5R

Citaat van: razorx op 22-08-2017 15:03:06
Enjoy!

Gaat lukken  ;D niets bijzonders hoor gewoon een verse cbv.  :angel:

Citaat van: JvW op 22-08-2017 15:08:30
Tijd dat je weer thuiskomt zeg maar!  ;D

:eusa_shhh: 1 sloper en 3 project auto's , m'n motronic 4.4 tuning project incl wat hardware van m'n R en m'n airco recovery pomp project  ;D
Stilzitten is saai  ;D

Citaat van: peteRRR op 22-08-2017 15:19:25
Kom je de winter wel mee door :eusa_clap:

Groet

You bet!  ;D

Sbv

en dan de rest die vast wel weer kapot gaat. Dan nog zo een vervelend ventje met een verdamper  ;D