"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: Sbv op 22-08-2017 15:55:24
en dan de rest die vast wel weer kapot gaat. Dan nog zo een vervelend ventje met een verdamper  ;D

" Women and ship are ever repairing "

Daar past de Turbofrikandel ook primaaaa tussen. ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

JvW

Volgens mij is je doel van wat minder projecten niet echt behaald dan.  :eusa_whistle:

arjenT5R

Citaat van: JvW op 22-08-2017 18:51:26
Volgens mij is je doel van wat minder projecten niet echt behaald dan.  :eusa_whistle:

Hate to say it but ur right  ;D

Weetje als ik me ga zitten vervelen krijg je alleen maar dit soort verschijnselen  ;D

vincen tdi

Je kunt ook gewoon zeggen dat het één project is met meerdere vertakkingen  ;D
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 22-08-2017 19:11:36
Citaat van: JvW op 22-08-2017 18:51:26

Hate to say it but ur right  ;D

Weetje als ik me ga zitten vervelen krijg je alleen maar dit soort verschijnselen  ;D

Neem er dan nog een paar projecten bij man ;D

arjenT5R

Ja klopt was er nog 1 vergeten jacomine dr auto staat natuurlijk ook nog ergens te staan met een paar kromme kleppen.  ;D ;D

Zeg als er iemand straks toevallig een paar maanden vrij is?  ;D

Als we jou nou in een rolstoel zetten priem, en ik doe de brug een beetje om hoog en omlaag dan kan je toch wel een motor wisseltje of twee doen?  ;D ;D ;D

Taranis

Oftewel: straks eindelijk weer eens interessante foto's in dit blog in plaats van alleen maar slap geouwehoer  :evil:

arjenT5R

Citaat van: Taranis op 23-08-2017 21:10:28
Oftewel: straks eindelijk weer eens interessante foto's in dit blog in plaats van alleen maar slap geouwehoer  :evil:

Hoort ik daar een lama schijtehhhhh  ;D

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 23-08-2017 19:22:01
Ja klopt was er nog 1 vergeten jacomine dr auto staat natuurlijk ook nog ergens te staan met een paar kromme kleppen.  ;D ;D

Zeg als er iemand straks toevallig een paar maanden vrij is?  ;D

Als we jou nou in een rolstoel zetten priem, en ik doe de brug een beetje om hoog en omlaag dan kan je toch wel een motor wisseltje of twee doen?  ;D ;D ;D

Ja kom maar, handen jeuken maar de rest wil nog niet zo😉

arjenT5R

http://volvolvo.nl/thread-3871-post-77208.html#pid77208

alsof het gisteren was  ;D

Foto's weer werkend aan het maken, moet toch richting 2021 weer wat worden he  ;D

Sbv

Ik was verbaasd dat het project al vanaf 2009 loopt. In mijn beleving nog maar een jaar of 5. Tijd gaat hard.

arjenT5R

Citaat van: Sbv op 04-09-2017 08:41:05
Ik was verbaasd dat het project al vanaf 2009 loopt. In mijn beleving nog maar een jaar of 5. Tijd gaat hard.

Ja same here! Wat waren we eigenlijk een broekenmannen zeg toen, Wouter z'n 22e verjaardag kwam voorbij en Huib was 18 toen  ;D

Heb tot pagina 36 alle foto's weer werkend gemaakt, ja anders zit ik maar te kwallen in Ronald z'n weblog  ;D

Zal vanavond nog eens verder gaan, wel netjes eigenlijk dat Tinypic iig nog wel werkt.

Als ik zo terug kijk was t best een heftig project voor 22 en 18 jarige pikkenbazen ja  ;D

Ik zou nu sommige dingen ook wel anders gedaan hebben maar og, al doende leert men  ;D
Dankzij dat project las ik nu in een middagje even een nieuw achterscherm in een classic  :D

arjenT5R

Maandag vanuit Finland naar huis als het een beetje mee zit :)

KIM

arjenT5R

Ja zal wel wat rustiger worden dan weer op t forum haha ;D