"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

145 staat in de schuur onderhand schuurtje met history  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

Citaat van: arjenT5R op 27-07-2012 02:54:33
145 staat in de schuur onderhand schuurtje met history  ;D



Citaat van: arjenT5R op 26-07-2012 08:18:12
en hij schakeld nu compleet vlekkeloos over naar lpg :D

Het voelt alsof je met 40 km/u tegen een betonmuur rijdt, maar verder gaat het best vlekkeloos ja ;D

Ach ik moet eerlijk toegeven dat het best leuk rijdt, ook al is 't maar een tweelitertje :)

Sbv

Citaat van: arjenT5R op 27-07-2012 02:54:33
145 staat in de schuur onderhand schuurtje met history  ;D
De schuur zelf ook

JvW

Citaat van: Taranis op 27-07-2012 09:09:07
Citaat van: arjenT5R op 27-07-2012 02:54:33
145 staat in de schuur onderhand schuurtje met history  ;D

http://www.horseforum.com/attachments/76883d1318553287-plus-size-sports-riding-bra-this_thread_is_worthless_without_pics.gif


Het is een leuk ding om te zien (en om te horen starten...). Foto's zijn gemaakt, maar ik begreep dat Arjen wat andere prioriteiten had dit weekend.

arjenT5R

Oh sorry voor de verlate reactie forum vriendjes :P

Ik ben heel het weekend ehm 4 dagen bij ulkemans en Dccccccccclllll geweest om de glt-> T5 swap te doen.
Ben er met de gasserati heen gereden loopt perfect voor nog geen 30 euro sta ik in zwolle vanuit vlissingen!
Kwam er bij toeval achter dat de radiateur lek was, kwam een perfecte uit de ex GLT van stephan dus die over gezet.

Onderhand weer lekker aant pielen gegaan, ehm fotos komen er aan  ;D

De 145 heeft gelopen op benzine, zeek er aan alle kanten uit!

Dus gisteren avond het benzine systeem helemaal lekvrij gemaakt en even op benzine gedraait,
loopt als een oude krant!

Op gas deed ie niets, gas kwam wel bij de verdamper aan! Niet er na....

Dus gisteren avond verdamper open gemaakt uitgebaggert schoongemaakt doorgeblazen
en getest hij loop net zo waardeloos op gas als op benzine nu! Conclusie gas werkt  ;D

Verder vandaag eea aan ontsteking, filter, olie, beugel, dorpel en wat kleine zooi besteld bij nordicar om hem weer soepeltjes te laten draaien en een frisse dorpel in te kunnen lassen.

Gisteren avond even met de schroevendraaier aant prikken geweest, hele rechter dorpel zit vol krantenpapier met daar overheen plamuur, van dorpel is weinig sprake meer. (eindelijk weer wat te lassen :D :D :D )

Vanavond maar eens aan de slag met de uitlaat dicht te lassen en achterklepslot repareren,
oh wat is het fijn om weer thuis te zijn! Lekker prutsen en lassen en aan mijn huisie pielen :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Citaat van: arjenT5R op 01-08-2012 18:35:38
hij loop net zo waardeloos op gas als op benzine nu! Conclusie gas werkt  ;D

;D ;D ;D

Taranis


Sbv

Stop die ouwe zooi toch in de oud ijzer bak  ;D

UserID6342


pwassink

Citaat van: Dirk342 op 01-08-2012 20:05:42
Citaat van: KIM op 01-08-2012 18:53:32
Citaat van: arjenT5R op 01-08-2012 18:35:38
hij loop net zo waardeloos op gas als op benzine nu! Conclusie gas werkt  ;D

;D ;D ;D
Geweldig ;D ;D ;D ;D
Meesterlijk, maar de enige juiste conclusie :-)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

arjenT5R

Gisteren avond achterklep slot gerepareerd en uitdemper die finaal was open geklapt... wss door een explosie in de uitlaat weer een beetje naar elkaar toe geklopt en dicht gelast. Ehmm het ziet er niet uit.... mareh het zit weer dicht.

Waarschijnlijk door gas ophoping in de uitlaat door het lopen als een oude natte krant, warme pijp en klabam. Jammer dat ik er geen foto's van heb het zag er echt niet uit  ;D



Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

pwassink

Citaat van: arjenT5R op 02-08-2012 12:52:16
Gisteren avond achterklep slot gerepareerd en uitdemper die finaal was open geklapt... wss door een explosie in de uitlaat weer een beetje naar elkaar toe geklopt en dicht gelast. Ehmm het ziet er niet uit.... mareh het zit weer dicht.

Waarschijnlijk door gas ophoping in de uitlaat door het lopen als een oude natte krant, warme pijp en klabam. Jammer dat ik er geen foto's van heb het zag er echt niet uit  ;D





Zeker met zo'n yuppending gelast of gewoon ouderwets met de rutielstokken ?  :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

arjenT5R

Yuppending... rutielstokken heb ik thuis niet eens liggen.... reminds me of work  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R


By arjent5r at 2012-08-02


By arjent5r at 2012-08-02

Bleeegghhh daarom wilde ie dus niet op gas draaien...


By arjent5r at 2012-08-02

Krantenpapier en plamuur verwijdert... eindelijk weer eens lassen  ;D


By arjent5r at 2012-08-02


By arjent5r at 2012-08-02


By arjent5r at 2012-08-02


By arjent5r at 2012-08-02


By arjent5r at 2012-08-02


By arjent5r at 2012-08-02

Ehmm ja zomaar ff wat random phone pics... moet toch eens proberen wat meer foto's te maken  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Citaat van: Erik_M. op 03-08-2012 01:29:48
Weer lekker bezig Arjen  :eusa_dance: aan zo'n 145. Een Amerikaan uit 1972 zo te zien in zo'n typische jaren 70 kleur (geleverd in 1972 en 1973). Heb ooit zelf een '73er in deze kleur gehad.
Bescherm je wel de lak van de Belg?  In het stof dat je nu maakt met het slijpen aan de dorpel van de Amerikaan zitten metaaldeeltjes. Het zou zonde zijn van die mooie nieuwe laklaag.

Succes en gRoet,
eRik

Hey erik,

Ja het is een 71er california uitvoering!

Belgje staat normaal gesproken netjes onder een hoes enzo hoor  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!