Ff voorstellen ik ben Appie(nick Liber0) witte 850R

Gestart door Liber0, 28-12-2008 20:29:53

Vorige topic - Volgende topic

volvoot

Erg leuk om te lezen hoe het staat met mijn oude Roffel. Goed ook dat de nieuwe eigenaar alle invoerperikelen en kosten deelt met de medeforumers, dit is hoe het forum bedoelt is het uitwisselen van helpvolle informatie, wat betreft techniek, invoeren en alles daarom heen. Daarom lijkt het mij ook van belang dat de informatie die gegeven wordt betrouwbaar is. Vandaar toch even deze kantekening, de aanschafprijs die hier genoemd wordt is niet correct. Het is denk ik niet aan mij om de kostenlijst zoals de nieuwe eigenaar die weergeeft te veranderen, ik wil alleen dat het forum betrouwbaar blijft. Vandaar deze noot....

Taranis

Dank voor de opmerking, ik vond 't al zo weinig :eusa_think:

Net als de prijzen voor de bumpers overigens  :eusa_doh:

elianmars

De prijzen zullen wel ex btw zijn genoemd. Of hier en daar een cijfertje vergeten?  :eusa_think:

Taranis

Citaat van: elianmars op 01-02-2009 21:18:00
De prijzen zullen wel ex btw zijn genoemd. Of hier en daar een cijfertje vergeten?  :eusa_think:

Al is 't ex btw, dan nog wil ik graag zo'n voor- en achterbumper ;D

Sbv

Taranis

Liber0

Citaat van: volvoot op 01-02-2009 15:44:41
Erg leuk om te lezen hoe het staat met mijn oude Roffel. Goed ook dat de nieuwe eigenaar alle invoerperikelen en kosten deelt met de medeforumers, dit is hoe het forum bedoelt is het uitwisselen van helpvolle informatie, wat betreft techniek, invoeren en alles daarom heen. Daarom lijkt het mij ook van belang dat de informatie die gegeven wordt betrouwbaar is. Vandaar toch even deze kantekening, de aanschafprijs die hier genoemd wordt is niet correct. Het is denk ik niet aan mij om de kostenlijst zoals de nieuwe eigenaar die weergeeft te veranderen, ik wil alleen dat het forum betrouwbaar blijft. Vandaar deze noot....

Aanschafprijs klopt wel ..de velgen met winterbanden heb ik eraf gehaald..€350,- ;)

De bumpers van €50,- waren net voor mijn neus weg de jongen had ze alsnog bij de verkoop van de wagen mee genomen...rectificeer maar bij volvo huijsmans in steen bergen.....maar ben mischien alweer nieuwe op het spoor...wordt maandag over gebeld...

Vandaag de kilometer teller gemaakt met een nieuw tandwieltje van marktplaats..hij telt weer

Liber0

Volgende week gaat de grotere turbo erop.....

thijsj

Citaat van: Liber0 op 07-02-2009 19:25:10
Volgende week gaat de grotere turbo erop.....
Nice! Goede gelegenheid om een projectblog van te maken en uiteraard veeel foto's van je witte R te posten ;D

volvoot

Kijk dat verklaart een hoop, netjes. Super om te lezen dat de R in handen is van een liefhebber en dat  er weer een waardige R van gemaakt wordt Ik zou zeggen, ga zo door met het goede werk en hou ons op de hoogte.

Liber0

Vandaag ligt de abs tracs computer op de tafel...inderdaad bij mij ook 3 solderingen helemaal los met verdroogde hars er omheen....

Ga alle punten opnieuw laten door vloeien waar de stekkers op de print uikomen

jaaa ik kan nu ook fotoos uppen

V70geRwin

Citaat van: Liber0 op 07-02-2009 19:21:23
Citaat van: volvoot op 01-02-2009 15:44:41

Aanschafprijs klopt wel ..de velgen met winterbanden heb ik eraf gehaald..€350,- ;)

De bumpers van €50,- waren net voor mijn neus weg de jongen had ze alsnog bij de verkoop van de wagen mee genomen...rectificeer maar bij volvo huijsmans in steen bergen.....maar ben mischien alweer nieuwe op het spoor...wordt maandag over gebeld...

Vandaag de kilometer teller gemaakt met een nieuw tandwieltje van marktplaats..hij telt weer

Goed bezig  :eusa_clap:
En laat je niet op stang jagen hoor over de kosten  ;)

Liber0

Liber0

Yep ff geprobeerd zonder deksel......inderdaad boven de 40 km/uur gingen beide lampjes uit :P

Op de kinderkopjes tracs geprobeerd en abs werken weer zeer goed!!!! :eusa_whistle:

forummers bedankt!! ik had alle informatie van hier..... :eusa_clap:

thuur

Heb jij die zwarte kit erin gesmeerd of was ie al eens open geweest?

Gr ???