Ff voorstellen ik ben Appie(nick Liber0) witte 850R

Gestart door Liber0, 28-12-2008 20:29:53

Vorige topic - Volgende topic

Liber0

Ik heb die zwarte kit niet erin gesmeerd..

ook was de siliconen laag bij de probleem plekken weg

bij de data stekker was silconenlaag bij 4 puntjes weg ook niet meer in de behuizing te vinden....het is de eerste die ik ooit open gemaakt hebt dus ik heb geen vergelijk

dus waarschijnlijk al eens open geweest ik had hem in 20 minuten open..

En alles door gesoldeerd met weller soldeer bout met themostaat en loodvrije tin gebruikt voor wat loodvrij waard is ....schijnt taaier tegen bewegen te zijn

De voeding kant moest ik best lang verwarmen eer dat de tin ging"vloeien"

Liber0

ABS computer is na 60 km afgefikt zekering getrokken en met de koffiekan water geblust....

Okay zoon unit is gemakkelijk te vinden..maar de fik heeft ook de stekker aan de auto vernield....

Ik zoek dus een stekker met 25 cm draad uit een sloper geknipt weet iemand die?

UserID6342

Rima heeft ze wellicht buiten staan... toen ik er laatst was stonden er een aantal buiten zonder controller maar met kabelboom er gewoon in...

Liber0

Het verhaal van de controller gaat verder in electronisch...."controller afgefikt"

Liber0

Vandaag en gister ook het interieur van elianmars erin gezet resultaat is mooi en chique

achter... ben er zeer blij mee

moeilijk in het donker nog voor redelijke foto....

elianmars

Zo dan. Dat ziet er wel even anders uit dan het versleten 850 interieur!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Toch nog iemand ermee gelukkig kunnen maken  :)

Kijk alleen nog even naar de gordels van de achterbank. Die moeten onder de "losse" zijstukjes vandaan komen. Ik zie ze nu van de buitenkant afkomen.

Sbv

Liber0

Citaat van: elianmars op 22-02-2009 20:38:56
Zo dan. Dat ziet er wel even anders uit dan het versleten 850 interieur!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Toch nog iemand ermee gelukkig kunnen maken  :)

Kijk alleen nog even naar de gordels van de achterbank. Die moeten onder de "losse" zijstukjes vandaan komen. Ik zie ze nu van de buitenkant afkomen.

okay die zal ik morgen ook op hun plek hangen bedankt voor de tip!

Liber0

Vandaag gaat ie weer naar de apk voor de 4e keer

ze gaan hem keuren zonder proefrit abs lampen blijven uit tot 20 km/uur

morgen ga ik dan maar weer controller trekken......

en abs pomp checken

Hij is nu APK goed...ABS pomp is ook nog goed loopt gewoon op externe voeding :angel:

elianmars

Morgen heb je de abs sensoren in huis, Appie.

Ik hoop echt voor je, dat na montage van de sensoren de lampjes uitblijven  :eusa_pray:

Liber0

ik ook..............anders mischien de pomp vervangen....???

thuur

Liber0

Citaat van: thuur op 26-02-2009 21:38:39
Citaat van: Liber0 op 26-02-2009 21:25:53
anders mischien de pomp vervangen....???

Die doet het toch ???

Gr :eusa_think:

idd is dat voldoende??

Thuur hoe "weet" de controller of de pomp loopt is dat dat drukzendertje op de remleiding vlakboven de controller...die kan ik evt nog meten als ik de pomp laat lopen

heb je het geluid van de pomp gehoord op het videootje??

morgen heb ik de achter sensoren van elianmars binnen ga ik ook nog proberen

thuur

De controller meet de weerstand van de pomp. Draadbreuk = code 443 (die had jij denk ik).

Een pomp gaat echt maar heel zelden stuk, en zelfs in Vadis is een pomptestmethode 12V op de pomp zetten (voor maximaal 10 seconden!).

Een drukzendertje kan ik me niet voor de geest halen ???

Gr ;)

Liber0

de achter sensoren test zit ook in dat 20km/uur stuk??