De asfalttijger lijkt weer op z'n wielen terecht te komen :))

Gestart door jan piet, 02-01-2009 22:49:42

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Freakybaby op 15-01-2009 21:22:58
Kijk eens naar die van BartusKN dan... Die moet er snel vanaf en loopt op lpg.
Het is geen station er er staat al 450000 op de teller

Freakybaby

Citaat van: Sbv op 15-01-2009 21:28:35
Citaat van: Freakybaby op 15-01-2009 21:22:58
Kijk eens naar die van BartusKN dan... Die moet er snel vanaf en loopt op lpg.
Het is geen station er er staat al 450000 op de teller

Maar wel een tussenoplossing...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sbv

Das waar, JP we hebben een mooie auto voor tijdelijk voor je in de aanbieding

jan piet

Heb Bart vanmorgen al PB gestuurd..... Ga er ( als ie er nog is) dinsdag even kijken. Zit dit weekend op buitenlandse beurs, en moet dinsdag tóch naar Drachten. Auto ziet er op de foto's idd niet verkeerd uit.

Gr, JP

Freakybaby

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

jan piet

Ondanks dat ie niet op't 850 forum thuis hoort tóch even een paar foto's van de 740 waar ik de komende tijd mee ga rijden ( en alweer 2200 km gereden heb) Omdat ik bezig ben mij als zelfstandige te vestigen, en dan even op de uitgaven wil letten, deze keuze. Valt tot op heden alleen maar érg mee met rijden.

Verbruikt rond de 1:9 of zelfs iets zuiniger op gas. Wel de nodige (kleine) zaken aan te doen, waar vooral de schroevendraaier een half slagje rechtsom moet om zaken vast te zetten. Heeft net 10.000 km nieuwe distributie, spanrollen, waterpomp, banden, remmerij voor incl tang, schokbrekers enz.

http://img165.imageshack.us/my.php?image=dpp00012rf6.jpg

http://img165.imageshack.us/my.php?image=dpp0003iq7.jpg

( ff de andere linkjes ook bruikbaar gemaakt)

Gr, JP

hathü

Het is wel een echte VOLVO. Zou er voor het stoere wel mooie velgjes op gooien. ;)

jan piet

Citaat van: hathu op 08-02-2009 12:25:46
Het is wel een echte VOLVO. Zou er voor het stoere wel mooie velgjes op gooien. ;)

Met die gedachte speel ik ook, maar wil hem eigenlijk puur voor 't goedkope.. En dat schiet er dan weer bij in... Nog es kijken hoe die 't (blijft) doen, en dan maar es zoeken.

Gr, JP

)()()sT

Een echte boot op wielen  :eusa_dance:
Rijdt het een beetje lekker?

rovelra

Rogers XC 70 2000

errug nette 740!
mooie kleur ook.
veel plezier met de nieuwe sloep  ;D

jan piet

Citaat van: )()()sT op 10-02-2009 12:45:23
Een echte boot op wielen  :eusa_dance:
Rijdt het een beetje lekker?

Heeft mij écht verrast, het rijdt perfect. Het is niet snel met 140 pk, maar wel comfortabel. Maar onvergelijkbaar met de 850/70 serie.

Gr, JP

jan piet

Freakybaby

Goed bezig!

Volgende keer ring eindhoven zul je dus echt op de pedalen moeten staan ;D :eusa_whistle:

jan piet

Citaat van: Freakybaby op 11-02-2009 17:18:51
Goed bezig!

Volgende keer ring eindhoven zul je dus echt op de pedalen moeten staan ;D :eusa_whistle:
En een voorsprong van 5 minuten nodig hebben .. 8)

Maar over een kleine 2 maanden (of eerder heb nog 50 verlofdagen..) stop ik met dagelijks Limburg en ga ik landelijk werken als retailcoach voor tuincentra en groene-breed-pakket-zaken ( zeg maar Welkoop / Boerenbond-achtige winkels)