850Black-estate maakt zich bekend.

Gestart door 850Black-estate, 02-01-2009 22:59:28

Vorige topic - Volgende topic

850Black-estate

Hallo allen op dit forum,

Ik ben Wout Oude Avenhuis. 21 jaar oud en waarschijnlijk de jongste 850 bestuurder op dit forum.
Ik ben woonachtig in Maria-Parochie in het mooie Twente. Mijn roffel is een hoogglans zwarte 850 estate, (vanaf 10 januari ben ik de officiëlle bezitter)
2,5 liter 10 klepper met 140pk de kilometerteller staat momenteel op 272.127 kilometer. De aanschaf van deze auto heeft een lange voor geschiedenis. Het begon toen ik 18 was en m'n auto rijbewijs heb behaald ik kocht toen een VW Golf Mk2 1.6 carburatie. Zelf ben ik behoorlijk handig en technisch. Er was dus van alles aan die auto veranderd. Maar nadat ik hem had uitgeleend aan m'n broer ben ik heel anders tegen die auto's aan gaan kijken. Het zijn vlotte auto's maar bieden geen bescherming! Ik was m'n broer dan ook echt bijna kwijt geweest! M'n ouders hebben daarna gezegd dat er geen auto kwam als hij niet aan hun eisen voldeed. Ik heb toen de Vw Vento van mijn ouders over kunnen nemen aangezien ik vervoer nodig had.  Deze heb ik nu te koop want ik heb mezelf op een 850 getrakteerd.
Mijn liefde ging in eerste instantie uit naar VW maar tegen de 5 cylinder roffel kan geen vr6 op! Een Audi Uhr-quattro heeft het toen opgenomen tegen de 850. De duurzaamheid en ook de sterkte van de lak heeft uiteindelijk de doorslag gegeven boven de brute kracht. De audi was namelijk een import uit de VS. Het probleem daarvan was de lak, die was niet bestand tegen het weer in Nederland. Wel had de quattro de 5-cylinder roffel met turbo goed voor 200PK. :eusa_clap:
Daarnaast heeft meegespeelt dat een kennis 2 740ers heeft. Het zijn te gekke auto's maar de 850 heeft net dat beetje X-tra. Aangezien ik mijn 850 dagelijks gebruik hou ik hem volledig standaard. Wel wil ik er in de loop van de tijd een aantal originele extra's aan toevoegen zoals mistalampen voor en eventueel cruise control. Het eerst zijn de velgen aan de beurt daar wil ik graag 17 inch Titan's onder zetten voor komende zomer. Als er ideën zijn wat mooi is dan hoor ik het graag de Volvo scene is namelijk vrij nieuw voor mij.
Ik hoop een mooie tijd tegemoet te gaan op dit forum en veel mensen te ontmoeten. Ik denk dat ik meer heb gekocht dan alleen een auto! ;)

Ronbroek

He Wout, welkom op dit 850-vrienden forum  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

t5karel

Citaat van: 850Black-estate op 02-01-2009 22:59:28

Ik ben Wout Oude Avenhuis. 21 jaar oud en waarschijnlijk de jongste 850 bestuurder op dit forum.

Nee,da,s Jeff ;D.
Van harte welkom iig :eusa_dance:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

hpkevertje

Goeie keus Wout,
Veel plezier ermee!!
Groet,
Hans.

marc-850

Hey Wout,

welkom op dit geweldige forum ennuh... de ideeen over wat wel of niet mooi is, komen vanzelf. :eusa_whistle:
Let maar op

Jans Duiven

Van harte Wout! Veel plezier van je zwarte 855,

Hans

sean850

kijk das een goeie keus een mooie zwarte 855 en titans eronder zullen goed staan veel succes met je roffel en welkom op het forum denk eventueel aan andere koplampen en grill misschien

groeten sean

Justin-850

Citaat van: t5karel op 02-01-2009 23:06:42
Citaat van: 850Black-estate op 02-01-2009 22:59:28

Nee,da,s Jeff ;D.
Van harte welkom iig :eusa_dance:.

En hoe oud is Jeff???

Wie weet ben ik het wel, :P 18 jaar........

In ieder geval welkom op het forum, veel plezier met je roffel!!!!:D:D

gr. Justin.......

elianmars

Mijn zoons zitten ook wel eens achter het stuur van onze Volvo. Die zijn 5 jaar  :eusa_whistle:

MichielMaas

Welkom op dit forum en heel veel fijne km met Volvo  :eusa_dance:

marc-850

Citaat van: marc-850 op 02-01-2009 23:11:13
Hey Wout,

welkom op dit geweldige forum ennuh... de ideeen over wat wel of niet mooi is, komen vanzelf. :eusa_whistle:
Let maar op

Voila

Citaat van: sean850 op 03-01-2009 12:26:01
kijk das een goeie keus een mooie zwarte 855 en titans eronder zullen goed staan veel succes met je roffel en welkom op het forum denk eventueel aan andere koplampen en grill misschien

Marc O.

Citaat van: elianmars op 03-01-2009 19:13:18
Mijn zoons zitten ook wel eens achter het stuur van onze Volvo. Die zijn 5 jaar  :eusa_whistle:

Mijn zoon van 5 heeft ons vorig jaar gewoon naar Oostenrijk gechauffeurd  :azn:

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

smeekens88

hee

veel plesier met je auto de jongste van het forum ben je niet ik ben 20 ( 855 t-5 rica gechipt )
ik weet niet of er nog veel jongere op het forum actief zijn.
wel een goede keuze zo'n 850 :P