Deur wil niet meer dicht

Gestart door pietersen, 05-01-2009 19:45:04

Vorige topic - Volgende topic

pietersen

Mijn linkervoordeur van mn volvo 850 TDI 96 zat vanmorgen vast; ik dacht dat komt van de vorst die is vastgevroren. Auto in de garage gezetl s avonds bij thuiskomst weer ff geprobeerd maar deur wilde nog steeds niet dicht; wie kent dit fenomeneen?

thuur

Trek eens aan de klink en probeer het dan nog eens.

Gr ;)

pietersen

Heb ik al gedaan helpt niet hij wil niet dicht.

)()()sT

Kun je het palletje in het slot niet terugduwen als je bv. de klink "opentrekt" ?

thuur

Hmm.. Misschien zit je slot wel vastgevroren. Als je een fohn een tijdje op het slot houdt, wil het dan wel?

Kan de pin in het slot bewegen (die wat de deurvanger vastgrijpt)? Klikt deze ook vast (dicht) in 2 standen?

Gr :eusa_think:

pietersen

Ronbroek

Idd, vastgevroren, had ik laatst ook, ff fohnen

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

thuur

Citaat van: Ronbroek op 05-01-2009 20:23:51
Idd, vastgevroren, had ik laatst ook, ff fohnen

Als dat zo is staat het slot droog. Goed invetten, anders sta je binnenkort (waarschijnlijk morgen) weer te klooien.

Gr ;)

pietersen

is opgelost; de binnenhandel bleef hangen; blijkbaar eerst bevroren en later niet teruggesprongen? Misschien toch wat olieen of zo?

thuur

Wit vet. Ook verkrijgbaar in spuitbus met PTFE (Teflon).

Gr ;)

Emiel

Vanmorgen ook maar even een aansteker in het slot gevrot...was weer een wtf¿? momentje... :evil:

Joris_Scholte

Had ik dus met mijn buitenspiegels, vanochtend. Ik klap ze altijd in als ik langere tijd parkeer, en vanochtend wilden ze niet meer vastklikken in de uitgeklapte stand. :eusa_shifty:
Ze bleven gelukkig wel staan in de rijwind, tot 160 geen probleem. :eusa_naughty:
In Gemert even de föhn er op, en probleem loste zichzelf op.

Spin!

Citaat van: Joris_Scholte op 06-01-2009 19:16:38
Had ik dus met mijn buitenspiegels, vanochtend. Ik klap ze altijd in als ik langere tijd parkeer, en vanochtend wilden ze niet meer vastklikken in de uitgeklapte stand. :eusa_shifty:
Ze bleven gelukkig wel staan in de rijwind, tot 160 geen probleem. :eusa_naughty:

Zit jij een beetje zonder mij te racen op het nationale circuit van Limboland?

www.vm-parts.nl

marc-850

:eusa_naughty:  Gemert in Limboland het Babantse  :eusa_whistle:

Joris_Scholte

Citaat van: Spin! op 06-01-2009 19:32:03
Citaat van: Joris_Scholte op 06-01-2009 19:16:38
Zit jij een beetje zonder mij te racen op het nationale circuit van Limboland?
Had t je nog gemeld, maar jij moest weer werken... ;) ;D