Even voorstellen, Jorrit

Gestart door Jorrit850GLE, 10-01-2009 13:37:27

Vorige topic - Volgende topic

Jorrit850GLE

Hallo iedereen,

weer een nieuw lid erbij! En direct ook al mijn eerste bericht geplaatst in de versnellingen rubriek.

Ik heb in oktober vorig jaar een zilvermet. Volvo 850 GLE sedan uit 1992 in bezit gekregen. Ik ken de geschiedenis van alle 327.000km's aangezien de auto hiervoor door mijn zus, mijn ouders en de opa van een goede vriend is gebruikt. Tot nu toe, blijft ze nog mooi doorrijden. Aangezien ik de auto in 2009 o.a. gebruik om de bijtelling van mijn lease auto te vermijden is de Volvo geschorst tot en met 19 januari.

Even iets kort over mijzelf, ik ben 29 en woon in het centrum van Utrecht met vrouw en 2 poezen. Vanaf jonge leeftijd met Volvo's in aanraking geweest aangezien pa 2 Volvo's 240 heeft gehad en vervolgens een 440. Zelf tijdens mijn studie in een Volvo 340 gereden met enorm veel plezier. Helaas presteerde reeds genoemde Pa het om deze voor een TGV te zetten in BelgiĆ« (niet met voorbedachte rade!  :D). Gelukkig geen menselijke slachtoffers maar mijn auto was wel de kofferbak kwijt. (overigens daarna wel gewoon naar huis gereden want verder deed de auto het nog prima, typisch Volvo toch?)

En nu dus een 850! Ik kijk er naar uit ook omdat ik graag meer wil leren over autotechniek en sleutelen. Tot nu toe vind ik de kwaliteit van het forum heel hoog en erg nuttig. Hieronder wat (simpele) klusjes die ik graag zou willen doen:
- linker koplamp vervangen
- dakstrips kaalmaken en weer netjes zwart verven
- wellicht PNP switch vervangen (maar dat zal ik zeker niet alleen kunnen doen)
- achterruit vervangen
- rechter voorspatbord vervangen aangezien daar nu een deuk inzit

Groeten,

Jorrit

de boekhouder

Welkom op het forum !!!!

Succes met het plaatsen van foto's !!  ;D 
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)