Waar ga jij heen op vakantie in 2011

Gestart door mevita, 17-01-2009 11:43:29

Vorige topic - Volgende topic

wuilus64

In de zomer naar Puglia, Italië, in de "hak" van de laars.
En in mei een paar dagen naar Dublin, waar m'n vriendin heel graag naar toe wil.
De stad lijkt me heel leuk, maar het weer niet, wat steeds de reden is geweest om er niet naar toe te gaan.
Mei schijnt met juni de droogste periode te zijn, dus ik hoop maar op een beetje aangenaam weer...
Als iemand goede suggesties heeft voor leuke pubs of restaurants hou ik me aanbevolen!

viking_in_shorts

Citaat van: wuilus64 op 06-03-2009 15:31:33
In de zomer naar Puglia, Italië, in de "hak" van de laars.
En in mei een paar dagen naar Dublin, waar m'n vriendin heel graag naar toe wil.
De stad lijkt me heel leuk, maar het weer niet, wat steeds de reden is geweest om er niet naar toe te gaan.
Mei schijnt met juni de droogste periode te zijn, dus ik hoop maar op een beetje aangenaam weer...
Als iemand goede suggesties heeft voor leuke pubs of restaurants hou ik me aanbevolen!

Wij hebben erg veel lol gehad in The O'Shea's Merchant. Ligt een stukje voorbij Temple Bar en de Haypenny Bridge aan het water. We kwamen binnen en er was TL verlichting, binnen een half uur stond de tent vol en was iedereen aan 't dansen....

Verder waren de rondleidingen bij zowel Jameson als Guiness lekker ;)

FGG

Citaat van: wuilus64 op 06-03-2009 15:31:33

Dublin is geweldig! Ik ben zelf helemaal verzot op Ierland, helaas lang niet meer geweest. Laatste keer was in 1995, 12 dagen, 11 dagen prachtig weer. Was in juli.

Tip voor Dublin: Templebar!

Wij gaan dit jaar naar Italie. Na een zeer slechte ervaring wil ik dit jaar zongarantie binnen mijn budget, dus ik ga de gok maar weer eens wagen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

b0nkolok

Dat hoef ik jullie niet te vertellen. Maar wie dat nu nog niet weet: vliegen naar Spanje, Marbella, waar de oranje roffel z'n winterslaap doorbracht. One touch en hij blij ook de zon in met een gezonde grom. De baas nog meer blij uiteraard. Deze zomer dezelfde richting, ijs en weder dienende.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Ron 123gt

Ik heb gewonnen dit jaar ;), na drie jaar  Frankrijk (ook leuk hoor), gaan we dit jaar naar Noorwegen!
Heb er nu al zin in, lekker stukje sturen! En we gaan over 4 maanden al ::)!

Jur

Citaat van: Ron 123gt op 06-03-2009 16:26:23
Ik heb gewonnen dit jaar ;), na drie jaar  Frankrijk (ook leuk hoor), gaan we dit jaar naar Noorwegen!
Heb er nu al zin in, lekker stukje sturen! En we gaan over 4 maanden al ::)!

Ik denk Nederland op mijn beurt...  ;D
Familie bezoeken. Misschien doorijden naar Frankrijk ofzo. Geen echte planning.

MarcoV

Alweer voor de 5e keer met de S70 naar Zuid-Frankrijk, gaan al in Juni :eusa_dance:

MarcoV 8)

Rogers XC 70 2000

vandaag geboekt naar lago di ledro; noord-italie

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

why-not

san

Citaat van: MarcoV op 06-03-2009 18:09:45
Alweer voor de 5e keer met de S70 naar Zuid-Frankrijk, gaan al in Juni :eusa_dance:

MarcoV 8)

Wij gaan ook in Juni naar Zuid Frankrijk..mini-meeting op de route du soleil.... ;D

irian paul

Dan haak ik ook aan eind juni met V70!

francois

3 weken rond trekken in tsjechie met sleurhut   :eusa_dance:

marcelV70R

Citaat van: Kingfisher op 19-01-2009 10:43:51
Citaat van: marcelV70R op 18-01-2009 21:32:27
eind juli 3 weken naar de camping in L'Estartit spanje
caravan staat er al, dus ff een mailtje sturen met aankomst data
en de caravan staat mooi op zn plekkie!!! ;D

Marcel

He, eind juli / begin augustis zitten wij er ook weer (park Torre Vella), wel ff seinen/toeteren/zwaaien etc. he? Zoveel R' en zullen er niet rondrijden.......  :o  Die weg naar Estartit is de enige heen/terug dus je komt vaak dezelfde wagens weer tegen van al die "ollanders"  ;)

Welke camping ga je? Castell Montgri?

ha kijk aan das mooi
zal mn ogen open houden
nee staan op La Sirena!!

Marcel

razorx

Kroatië, voor de afwisseling  :eusa_liar: ,

Een paar dierbare mensen opzoeken en het is een heerlijke rit.
Halverwege overnachten, ergens in Beieren.

Dan na het mooie Oostenrijk en veel tunnels verder ineens na de laatste tunnel een temperatuuromslag.
Stukje Slovenië.
Zadar, we zijn er bijna. Adriatische zee is nu aan onze rechterkant.

Biograd, yes!
Douchen, bodschappen en onze vrienden opzoeken.