Rauwkost stelt zich voor

Gestart door Rauwkost, 02-03-2009 22:10:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rauwkost

Ja als je dan lid word van een forum...... Was al lid van het volvo-forum en heb een V70R uit 1998 dus ....
Die R is een droom met een beetje angstzweet (hij staat te koop op plaza, maar eigenlijk wil ik hem niet kwijt, kijken of ik mijn werkgever kan overtuigen) want zoals bij elke 'iets' oudere auto mankeert er wel wat aan. Ik hoop hier voldoende kennis op te doen om er nog met veel plezier lang in te kunnen rijden.
Mijn Volvo historie start in 1987 toen ik van mijn werkgever een 343 kreeg. Veilig en niet stuk te krijgen. Daarna in van alles en nog wat gereden tot ik in 2003 een 850 TDI kocht, wat een fijne auto, ik wilde alleen nog maar Volvo. Toch nog ff een vergissing (Landrover Disco II en zakelijk een Saab 9-3) maar al snel vervangen door een V70 2.5T exclusive voor mijn vrouw en de V70R voor mezelf.
Doordat ik nu met de trein naar mijn werk kan hebben we de 2.5T weggedaan en tuffen we vrolijk in de R.

Marc O.

Welkom! Als je nou snel een paar foto's van de R plaatst dan vergeven we je Disco en 9-3 zondes ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

eau rouge

welkom, ben ook net een paar weken lid en heb eveneens een v70r 1998, nautic blue. Moet nog geimporteerd worden, zit met ongeduld te wachten. Heb drie V70's classic gereden (verslijten doe je ze niet...) en mijn eerste rijdt nog steeds in de buurt met 6 ton op de teller. Daarna ben ik gaan dwalen met nieuwe Volvo's enzo, veel ellende mee gehad. Terug naar de gestaalde perfectie dus, ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Geweldige auto's, die classics.....

hathü

Welkom hier en houden die R als je hem eigenlijk niet kwijt wil. :)

rifwachter

Hallo Rauwkost,

Welkom op het forum.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Rauwkost


FGG

Citaat van: Rauwkost op 02-03-2009 22:58:14
http://i40.tinypic.com/20pvcer.jpg

Heel verstandig: huis verkopen, R houden.  :evil:


Toch een mooi plaatje om voor de deur te hebben.


Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rogers XC 70 2000

mooie R. houden! en anders een andere baan  ;D
Welkom.

)()()sT

Welkom autogenoot :)
Houden dat ding, wat mankeert eraan en wat heeft ie gelopen??

Gr.

D-J

V70 T-5D

Wout309t

Precies de goede kleur! Me love that car..:)
2011 V70 2.0T R-Design MT

Diederick

Citaat van: FGG op 03-03-2009 08:04:17
Citaat van: Rauwkost op 02-03-2009 22:58:14
http://i40.tinypic.com/20pvcer.jpg

Heel verstandig: huis verkopen, R houden.  :evil:


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
lol

veel plezier op het forum rauwkost
en zeker een pracht kar

Chris

Mooie R!

Welkom op het forum.

Groeten,
Chris

t5karel

Phffff,wat een naam zeg :eusa_snooty: ;D
Leuke wagen iig :D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbobiker

Citaat van: t5karel op 03-03-2009 20:00:55
Phffff,wat een naam zeg

Als je vlees rauw eet, dan is het toch ook rauwkost ;)


Welkom op het forum. En hopelijk nog heel lang plezier van je R
De Tussenpaus