Lekker STOKEN! !

Gestart door 850Black-estate, 20-01-2009 11:16:43

Vorige topic - Volgende topic

850Black-estate

Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een leuk T-shirt ofzo met Volvo erop. Het is namelijk om een beetje te onrust te zaaien hier op school. Op mijn school zit de afdeling voertuigentechniek en die mensen rijden allemaal Golf GTI  :eusa_naughty:, Honda CRX  :eusa_sick: of voor de jongens met iets groter budget een BMW 318 of 320 :police:. Nu zoek ik materiaal om Volvo te promoten want zeg nu zelf: Volvo for life! :eusa_dance: Toch?

Ik wacht reacties af.

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

darius

Hej Wat een goed idee. Kom maar eens langs dan zal ik je geheel kostenloos een volvo logo oid  onder de huid aanbrengen. Volvo for life  8)

Groet Darius

Ps alles steriel en veilig uiteraard, geen grap :eusa_whistle:
No show, only go.

t5karel

Citaat van: darius op 20-01-2009 11:44:06
Hej Wat een goed idee. Kom maar eens langs dan zal ik je geheel kostenloos een volvo logo oid  onder de huid aanbrengen. Volvo for life  8)

Groet Darius

Lijstje maken maar dan? ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

thuur

Het zou je sieren als je de petjes-meute links laat liggen en het jouwe er van denkt.

Gr :angel:

darius

Citaat van: t5karel op 20-01-2009 11:48:40
Citaat van: darius op 20-01-2009 11:44:06

Groet Darius

Lijstje maken maar dan? ;D.

Misschien iets voor een meeting ?
No show, only go.