De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

walter leever

Gefeliciteerd,jongen,het nieuwe "scheurijzer"komt eraan. :eusa_dance:

arjenT5R

Je 2 beunmaten staan al te springen om de nieuwe Rrrrr te gaan halen  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Eugene

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Eugene op 30-06-2009 09:01:30
Citaat van: viking_in_shorts op 29-06-2009 19:40:55
Moet zeker een nieuwe RVS IC in, of niet? :angel:

Beetje zwaar, niet?

Misschien dat gietijzer beter is? ;D

viking_in_shorts

Je hebt gelijk. Ik bedoelde natuurlijk alu ..

darius

Citaat van: elianmars op 30-06-2009 09:08:46

Beetje zwaar, niet?

Heb je meteen een goede "stormram"  :eusa_snooty: :eusa_snooty: Nee nee hopelijk nooooit meer iets tegen mijn auto laten botsen  :eusa_think:
Wie o wie kan mij overigens vertellen of de vorm van de R stoelen anders is als de T5-R stoelen. Heb het idee dat de R meer "kuip"achtig zijn, of is dat onzin, of hetzelfde zeteltje ?
Heeft er iemand zo in het hoofd wat de verschillen zijn tussen mijn oude R en de T5-R..
No show, only go.

nickk.

Citaat van: darius op 30-06-2009 10:10:56

Beetje zwaar, niet?

Klopt, een R stoel is wat dieper en bied net wat meer stevigheid. Ook is de bekleding andersom, alcantara op het zitvlak ipv. de zijkanten waardoor je meer steun houdt in bochten etc. ;D Beter dat je wat op het oog hebt Darius, als het thuis staat kom ik echt snel kijken!

Heb je meteen een goede "stormram"  :eusa_snooty: :eusa_snooty: Nee nee hopelijk nooooit meer iets tegen mijn auto laten botsen  :eusa_think:
Wie o wie kan mij overigens vertellen of de vorm van de R stoelen anders is als de T5-R stoelen. Heb het idee dat de R meer "kuip"achtig zijn, of is dat onzin, of hetzelfde zeteltje ?
Heeft er iemand zo in het hoofd wat de verschillen zijn tussen mijn oude R en de T5-R..

darius

Citaat van: nickk. op 30-06-2009 10:22:03
Citaat van: darius op 30-06-2009 10:10:56

Beetje zwaar, niet?

Klopt, een R stoel is wat dieper en bied net wat meer stevigheid. Ook is de bekleding andersom, alcantara op het zitvlak ipv. de zijkanten waardoor je meer steun houdt in bochten etc. ;D Beter dat je wat op het oog hebt Darius, als het thuis staat kom ik echt snel kijken!

Ja dat zal dan niet komend weekend zijn maar het weekend van de 10 de juli dan is ie "geland" in Gent. Kunnen we meteen de Barbie weer eens aansteken en een stapavond (met de TAXI  :)) organiseren.
Je weet dat je altijd welkom bent.

Wat betreft die stoelen die ga ik dan toch maar overzetten, Vindt ze toch wel erg lekker zitten en erg mooi..
No show, only go.

Vulk

Wat doe je met het T-5R interieur? :D

darius

Citaat van: Vulk op 30-06-2009 18:07:55
Sorry Thomas ,ScoobyDoo was de aller eerste om op het interieur van een van de autos te reageren. Er zit een volleder zwart int in en geen alcantara ?? Maar wel een r stuur en zelfs de blauwe ventiel dopjes, ook jaartal en kleur kloppen,,,gokje gewaagd en ongezien gekocht. Ik ben benieuwd....
No show, only go.

arjenT5R

Citaat van: darius op 30-06-2009 18:38:25
Sorry Thomas ,ScoobyDoo was de aller eerste om op het interieur van een van de autos te reageren. Er zit een volleder zwart int in en geen alcantara ?? Maar wel een r stuur en zelfs de blauwe ventiel dopjes, ook jaartal en kleur kloppen,,,gokje gewaagd en ongezien gekocht. Ik ben benieuwd....

;D Je hebt alles al verkocht voor je het spul hebt man  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

darius

Citaat van: arjenT5R op 30-06-2009 18:39:53
Citaat van: darius op 30-06-2009 18:38:25

;D Je hebt alles al verkocht voor je het spul hebt man  ;D

Dat is niet correct Ar. Ik hou ofwel een zwart leren int of het R int over. Onze vriend Scooby is in beide geinterreseerd. Maar je hebt gelijk ik heb die nieuwe nivomats ook al zo goed als weggeven (wist niet dat ie zo duur waren joh).. Maar je hebt gelijk voortaan eerst BEUNOVERLEG ;D ;D
No show, only go.

Vulk

Geen probleem hoor Darius. Ik ben blij dat alles vlot verkoopt. ;D

darius

Wouter hier nog een foto van het freetfestijn... Thomas volgende keer ook erbij he..

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-06-30

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-06-30

Als er interesse is van andere lieden van vooral zeeland en belgie?vlaanderen iedereen is welkom op de volgende, en je kunt gewoon je tent opzetten hiero..Geen azijpissers en zeurpieten uiteraard (geintje  ;) )

Ps Rook komt van de instand gemaakte barbie en niet uit de Mazoutkar.
No show, only go.

Vulk

Voor eten ben ik er altijd bij (als ik tijd heb) ;D