De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

darius

Citaat van: wepster op 30-05-2009 18:48:48
Citaat van: darius op 30-05-2009 16:59:57
Ja alleen zo duur  ??? ??? Heeft er niemand meer wat voor me liggen ?

gewoon zelf maken joh van wat buis werk en wat bochten en een flex stuk ;D
heb ik ook gedaan scheeld bergen geld en heeft het zelfde rezultaat :eusa_dance:

Wiep we gaan elkaar volgend weekend zien en wie weet kunnen we iets moois bedenken. De monteur die altijd aan mijn wagens werkt komt ook en met zn allen  kunnen we misschien een mooie tekening voor een pijp maken  ;D ;D
No show, only go.

Vulk

heb ik ook gedaan scheeld bergen geld en heeft het zelfde rezultaat :eusa_dance:

Staan er al een geluidsfragment van uw wagen online Wibo?
Wat kost dat nou (mag ook via pb desnoods)

wepster

Citaat van: Vulk op 30-05-2009 20:08:22

Staan er al een geluidsfragment van uw wagen online Wibo?
Wat kost dat nou (mag ook via pb desnoods)

thomas ik ga morgen even wat regelen met die geluids fragmenten
heb morgen janno hier en dat vraag ik hem wel of hij iets wil opnemen zet ik ze wel op het forum of ik stuur jou een PB met een linkje oke ;D

darius

Kun je dat ook meenemen dat geluid "live"aan de rollenbankmeeting????
No show, only go.

wepster

Citaat van: darius op 30-05-2009 20:59:26

omdat je het zo lief vraagt zal ik met de roffel komen ;D ( ik mot trouwens wel want de amazon is verboden gebied kwa rijden mag alleen zorgen dat ze feilloos rijd en dan is de kous af )

darius

Citaat van: wepster op 30-05-2009 21:03:14

omdat je het zo lief vraagt zal ik met de roffel komen ;D ( ik mot trouwens wel want de amazon is verboden gebied kwa rijden mag alleen zorgen dat ze feilloos rijd en dan is de kous af )

Wibo das nou nog eens heel aardig van u. Tot zondag in elk geval.
No show, only go.

wepster

Citaat van: darius op 30-05-2009 21:04:36

zorg jij dan wel voor de tetten ;D

zie avator tekst

darius

Citaat van: wepster op 30-05-2009 21:09:28
Citaat van: darius op 30-05-2009 21:04:36

zorg jij dan wel voor de tetten ;D

zie avator tekst

De tetten zijn dan aan het werk (overigens netjes werk heeft nix met tt te maken) maar met de wielen kunnen we des te meer problemen verwachten........ Ik kan natuurlijk zelf mn tetten wat prepareren als daar belangstelling voor is ???
No show, only go.

Vulk

En Wibo,

even tijd gevonden om een kort filmpje te maken van de zelfbouw downpipe? :)

Ik zit op hete kolen.

wepster

Citaat van: Vulk op 31-05-2009 18:31:42
En Wibo,

even tijd gevonden om een kort filmpje te maken van de zelfbouw downpipe? :)

Ik zit op hete kolen.

ik moet je teleur stellen thomas
degeen die zou filmen had de camera wel bij maar lege accu's ;D
lekker slim he
maar ik ga kijken dat ik op korte termijn iets geregeld krijg

Vulk

Geen grote haast bij hoor. Het duurt wel nog een hele tijd eer mijn achterwerk gaar is (door die hete kolen eh).

darius

Vandaag tog maar FF naar Ravenstein geflitst. Mooie auto,s etc goed in orde. Op de terugweg langs zeeland want Nickk had een VPB voor de RRrrrrrr liggen. Ook ben ik enthousiast geworden om een intercooler van Alu te steken. Meteen maar gemonteerd die VPB heel handig om op te leunen bij het werken aan de motor hahaha.
No show, only go.

darius

Vandaag weer wat aan de R gedaan. Heb de handrails verwijderd en er plattedakstrips op gezet. Ook een paar int. details vervangen/vernieuwd. Morgen ga ik naar de bank  ;D ;D Benieuwd...
Heb ook de ex frederik850 angel eyes er op gedaan.
No show, only go.

darius

Citaat van: darius op 06-06-2009 19:05:26
Vandaag weer wat aan de R gedaan. Heb de handrails verwijderd en er plattedakstrips op gezet. Ook een paar int. details vervangen/vernieuwd. Morgen ga ik naar de bank  ;D ;D Benieuwd...
Heb ook de ex frederik850 angel eyes er op gedaan.

Nou ik ben goed bezig  :'(. De dakstrips gemonteerd zonder de gaatjes van de dakrails goed dicht te kitten  :-\. Resultaat een laag water van 15 cm in de auto alles nat mijn cd wisselaar kapot, water in het dashboard  ??? :evil: :evil:.
Gisteren maar uitgedweild en gaan rijden met de kachel aan, de cd wisselaar achterin geeft geen signaal naar de radio meer. Er zit water in mijn ventilator.... Maar ja het is vandaag warm en dan maar hopen dat alles goed droogt.

Verder de nieuwe bougiekabelset gemonteerd. Helaas zijn de problemen hiermee niet opgelost. Als ik redelijk kalm optrek naar volgas toe dan gaat het nog maar als ik echt doordruk dan begint het flik te haperen.  ??? ??? Echt heel irritant. Heb nu alleen de oude bobine er nog op verder is alles op ontstekings gebied vernieuwd. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen. Als de auto even heeft stilgestaan om te tanken ofzo dan gaat ie de eerste 5 min wel beter dan als hij echt warm is.
Ik wil nog naar de benzine pomp kijken en evt naar de injectors ? Soms doet ie het goed soms heel slecht dat verschilt van minuut tot minuut.

Gisteren mijn nieuwe 18 inch op de auto gezet  ;D ;D Het is gewoon over the top..

Fotoos volgen straks hoor.... Ik hoop echt dat ik die wagen weer mooi aan het lopen krijg.
No show, only go.

arjenT5R

Dit schrrrrreeuwt om foto's darius...

Wat betreft het inhouden enzo is er niet ergens een intercooler slang naar de donders?

... en water in de wagen heb ik ook last van.... :(

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!