Stotteren motor van de R

Gestart door Eric, 29-01-2009 10:14:45

Vorige topic - Volgende topic

Jasper M

Ik las iets over een lmm met een tiewrappie eromheen. Is dat serieus een oplossing bedacht door de Volvo? Moet ik ook eens controleren dan :P

Heb wel eens een inzakkend stationairtoerental. Verdenk de regelaar, die eens goed doorspuiten.

S. Brouwer

Citaat van: S. Brouwer op 09-02-2013 07:06:52
Helaas geen mogelijkheden gehad om de druk te testen tijdens het rijden.
Wel een nieuw uit doos, brandstofdrukregelaar gemonteerd. Echter geen verschil.

Ook een apk keuring gehad. Zowel stationair als op toeren zijn de emissie waardes prima. Moet ik het dan nog wel zoeken in de Lambda en LMM of kan de temperatuursensor dit ook veroorzaken?

M'n 850 heeft ivm motorvakantie 2 weken stil gestaan.
Vanmorgen de 1e keer starten en direct aanslaan. Daarna exact dezelfde problemen met starten. Toch weer gezocht op het forum en lekke Lpi injectoren als oorzaak gevonden. Toch even uitgeprobeerd met een mix van water en zeep.

Volgende filmpje gemaakt: http://img842.imageshack.us/img842/839/9lmrgzsqkjnfnxiwumzxsf.mp4

Dit is volledig op restdruk op het systeem. Contact staat uit.

Circa 30k terug is de installatie ingebouwd dus vind het persoonlijk wel erg snel.
1 injector lekt.

Direct even gebeld met Mesman en onder garantie is er vandaag direct een nieuwe toegestuurd. Ben dus erg goed te spreken over het adequate handelen van Mesman.
Ben van mening dat zij er ook niets aan kunnen doen dat deze injector lekt.

Hopelijk lost het verder mijn problemen op!

Wouter1973

Citaat van: Jasper M op 17-05-2013 14:43:26
Ik las iets over een lmm met een tiewrappie eromheen. Is dat serieus een oplossing bedacht door de Volvo? Moet ik ook eens controleren dan :P

Heb wel eens een inzakkend stationairtoerental. Verdenk de regelaar, die eens goed doorspuiten.
Volgens mij gaat dat vooral over de lmm STEKKER die je met een tiewrap vastzet. Niet over een tiewrap om de lmm heen :eusa_snooty: