Nürburgring Nordschleife 2009

Gestart door R o b, 30-01-2009 08:13:35

Vorige topic - Volgende topic

DinanT

Was weer een mooi weekendje. Zelf uiteindelijk toch maar niet gereden, ook al was ik de enige met twee turbo's aan boord  ;D 1 kapot en 1 in de kofferbak Volgende keer beter. Wel 2 maal meegereden en daarbij ingehaald door Rob. Wat blaast dat ding zeg! Mooie sound zit er in auto.
Wel balen voor Jan van zijn (waarschijnlijk) drijfstangen, dat klonk echt niet fijn toen ie weer bij het huisje aankwam. Hij heeft nog even van de BBQ proberen te genieten, maar toen de abschlepp kwam was ie redelijk vlot vertrokken. Hopelijk valt de schade mee.
Ik rol hierin  

martijn.

Zijn er nog mensen die donderdag gaan?

Ga er  dan misschien met het gezin naar toe.

Turbobiker

Citaat van: martijn. op 18-05-2009 12:34:50
Zijn er nog mensen die donderdag gaan?

Ga er  dan misschien met het gezin naar toe.

Is dus wel een 24-uurs race dan (training), dus vrij rijden is er niet bij (of je moet je wagen vermommen met grote nummers op de zijkant ;) )
De Tussenpaus

martijn.

hmm,  is natuurlijk ook leuk maar niet precies waarvoor ik naar de ring zou gaan :eusa_whistle:

JCviggen

Ik geef jullie nog even het allerlaatste rondje van de motor mee

http://www.greenringer.net/ring/16may09/lastlap.avi

Er lag aan het begin olie of koelvloeistof op de weg (vermoed ik...waren net tientallen oldtimers over gegaan) daardoor de mislukte rem actie..

De Quaife icm de banden was echt enorm...was alleen beetje snel voorbij  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

R o b

Citaat van: Laserblue op 18-05-2009 11:05:51
Citaat van: Turbobiker op 18-05-2009 10:21:40

Wie is die duitser op de eerste foto die bij die Speedster binnen door gaat?

zo kun je het ook bekijken ja  ;D

Ga j'm aangeven Lars?  ;D

Eugene Jori (op zondag):

)()()sT

nickk.

Citaat van: JCviggen op 18-05-2009 13:06:15

Er lag aan het begin olie of koelvloeistof op de weg (vermoed ik...waren net tientallen oldtimers over gegaan) daardoor de mislukte rem actie..

De Quaife icm de banden was echt enorm...was alleen beetje snel voorbij  ;D

Tandjes, wat gaat dat hard ;D Was je bijrijder nu ondertussen aant modden met je software ofwat?

Turbobiker

Citaat van: Johann op 20-04-2009 10:31:38

Deze meneer nu ook tegen gekomen. Redelijk standaard wagen, remmen kwam hij nu ook wel achter dat het erg standaard was... Verder nog gezellig mee staan praten tijdens een baansluiting. Hij ging zich hier nog wel eens melden.

Respect ook voor de snelheid waarmee hij deze wagen rond sleurt. Sprak later nog een Porsche rijder die hem niet voorbij wilde laten omdat hij zijn banden nog aan het opwarmen was en pas halverwege op het gas ging. Die was zwaar onder de indruk van  de snelheid van deze rijder!

De Tussenpaus

R o b

DinanT

Dìt is Eugene, als ik mij niet vergis...

Ik rol hierin  

Ann.

Citaat van: JCviggen op 18-05-2009 13:06:15

Groen ben ik van jaloezie wanneer gaan jullie weer?????????
En waar haal ik een geldboom?
Kan de 360 cup al niet meer betalen???

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Boeijke

Freakybaby

ik upload ze wel even naar photobucket en plaats opnieuw

Die van Rob heb ik niet opgeslagen onder een specifieke naam. Maar die staat ook een paar keer op www.E40racer.be
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn