Nürburgring Nordschleife 2009

Gestart door R o b, 30-01-2009 08:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Hij was weer gezellig!

Zelf 2 rondes gedaan, 1 ronde Lars meegenomen, en met Lars en met Emiel een ronde meegereden. Emiel heeft nog een foto gemaakt, zegt ie..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emiel

Citaat van: Freakybaby op 25-07-2009 20:16:01
Emiel heeft nog een foto gemaakt, zegt ie..

Je bewoog teveel. ;D

Freakybaby

Citaat van: Emiel op 25-07-2009 20:47:48
Citaat van: Freakybaby op 25-07-2009 20:16:01
Emiel heeft nog een foto gemaakt, zegt ie..

Je bewoog teveel. ;D

tsss ging stapvoets daar  ::)

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Emiel

Citaat van: Freakybaby op 25-07-2009 20:49:03
Tsss ging stapvoets daar  ::)

Lens heeft koelvloeistof gedronken... :eusa_whistle:

Freakybaby

moet je vaker meenemen als je naar meetings gaat, scheelt kentekens onleesbaar maken ;D

Freakybaby

Kort verslagje..

Vanmorgen veel te vroeg wakker.. De wekker stond om 7, was er om 5.30 uit. Nog wat dingen afgehandeld en rond 8 reed ik weer langs sittard om nog even te tanken en richting ring te gaan. Rond 9.30 aangekomen en aan de koffie begonnen.

Om een uur of 10 zag ik Wibren aankomen, smsje gestuurd en met hem nog een bak koffie gedronken. Turbobiker en Emiel kwamen rond 10.30 aanschuiven na het eerste rondje. Even later kwam een maatje van me met de lease dweil ook aan. Na wat koffie stonden we bijna op om te horen dat de baan dicht was. Ok, nog maar een koffie dan.

Na de sluiting het snelle spul laten vertrekken, 15 min later richting de auto's. Emiel en Wibren gingen met de auto van Wibren, de rest met de lease dweil... Tb is 3 jaar ouder geworden in dat rondje, maar vermakelijk blijft het. Meteen daarachteraan een rondje gedaan met de auto van TB, was erg leuk.

Gezien ik (een jaar geleden?) al met TB had besproken dat ie eens een rondje met mij mee zou rijden dat meteen daar achteraan geknoopt. De ronde ging lekker, ik kreeg behoorlijk les op waar ik op moet letten (ik stuur te snel in, en rem bij in de bochten) maar over de wegligging was TB wel tevreden  ;)

Nog een kop koffie gedronken met zijn vijven, en ik mocht nog een rondje mee met Emiel.. Wat gaat dat ontzettend mooi!

TB, Emiel en Wibren gingen rustigaan op huis/elders aan, Waarbij Emiel nog aanbood een foto te maken van mij tijdens het volgende rondje. Resultaat is een volledig deuk en krasvrije volvo op de foto, dus daar ben ik heel erg dankbaar voor!

Rondje ging lekker, tijd ging ver onderuit, bijna 40 seconden van de eerdere tijden af door een beetje op de lijnen te letten ipv op zicht te rijden. Voorlopig moet ik nog een heleboel rondjes doen voor ik blind door durf te zetten.. En er is veel blind daar.

Daarna maar een hapje gaan eten, en weer terug richting ring. De sluiting was in de tijd die ik nodig had om vanaf adenau terug te rijden naar de ingang opgeheven, dus van auto wisselen en nog een rondje met de mazda om het af te leren. Daarna op naar huis. Rond 17.30 thuis en aan het werk gegaan.

Het was een mooi en gezellig dagje!

Wibren

En wat plaatjes natuurlijk  ;D

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

R o b

Johann

Freakybaby

TB was mij aan het leren dat je net als een motor moet meehangen.. Dan gaat het idd nog harder. Was beter voor de gewichtsverdeling ofzo  :eusa_think:

Of was het dat ik veel te hoog in karussel zat en we wilden doen alsof het toch scheef gin

Turbobiker

Was weer gezellig en een paar leuke rondjes mee gereden.

Ik ga komend weekend weer een rondje draaien!
De Tussenpaus

Emiel

Freakybaby

Wibren

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

martijn.

Zoals het er nu uitziet ben  ik er as. zondag, dat wordt dit jaar de eerste keer :eusa_wall: :eusa_wall:

Tijd :eusa_doh: