Petrolhead stelt zich voor

Gestart door petrolhead, 08-02-2009 10:14:38

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Hallo iedereen,
Ik ben charles en kom uit Arnhem. Vorige week de kogel -na veel wikken en wegen- door de kerk; een V70R AWD bouwjaar 1999 gekocht met iets meer dan 144.000 km op de klok. Mijn lang gekoesterde wens is werkelijkheid geworden! Over een paar weken haal hem op. Foto's heb ik helaas nog niet.
Dit is overigens niet mijn eerste volvo. Daarvoor een 242 en een 940 estate gehad.

gr. petrolhead.

P.S. nickname van Topgear geleend

Ronbroek

Welkom, wachten is nooit leuk  :(             ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

hathü

Welkom, het wachten is de moeite wel waard, je hebt iets om je op te verheugen. ;)

FGG

Welkom op 't Forum, Charles.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Hallo Charles,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

walter leever

welkom op 't forum,da's wel iets anders dan je gewend bent. :evil:

rovelra

Welkom hier!!!

Dat worden lange weken voor je .

We zien benieuwd naar de foto's , als je ze hebt

reMARKable

Oe al weer iemand in Arnhem... T wordt druk hier regio Arnhem-Nijmegen
En het wachten zal indd wel lang duren!
Wat is de kleur? 8)

sean850

welkom hier en dat wordt lang wachten ja maar kun je je van te voren helemaal mooi inlezen over alles
veel plezier met je wagen en zodra je foto's hebt niet wachten met plaatsen ervan

petrolhead

Wat jullie zeggen, duurt wel heeeeel lang. Maar ja; al 10% gehad; schiet al aardig op. :eusa_dance:

De kleur is overigens metalic blauw en als ik het goed heb nautic blue.

Ik zag afgelopen weekend een look a like staan in Arnhem-noord. Deed me wel goed.

Wat ik me af vroeg is dat op de achterkant van deze V70R een sticker zit die erg lijkt op het forumsticker. Deze was volgens mij geplakt op de buitenkant en had witte vierkanten ipv yellow cream en een blauwe volgens mij.  Al bekeken bij volvo-plaza maar dat was niet dezelfde.
hebben jullie suggesties waar ik deze kan bestellen?

groet petrolhead

RobbertC70

..gelijk al met stickertuning beginnen....

Als ik meer ruimte nodig zou hebben zou ik er ook zo een nemen.
Veel plezier alvast!

Robbert

petrolhead

hallo RobertC70

tja een heftige tuning, dat besef ik ook........ Na de garantie periode gaat die hoogstwaarschijnlijk door Rica geboost worden.

De logo bekent voor mij naast samenhorigheid tussen, herkennen van de forumleden en de mooie stakke minimalistische logo een knipoog naar de tijd van o.a. Jan Lammers in de TWR 855 van Volvo Racing waardoor -als ik het niet mis heb- uiteindelijk de high performance 850 T5R sedan en estate uitvoort is gekomen. Een wolf in schaapskleren!

groet charles

arjen850

welkom charles

en nog weer een mooie r in de buurt ;D geniet van de voorbereiding,en daarna van de auto,,

groet :)

petrolhead

Na 2,5 week wachten heb ik de V70R opgehaald; wat een klasse bak ;D
Helemaal als je boven de 4.000 rpm komt, dan komt er een beest los, zowel geluid als acceleratie... kicken!

Foto's zijn gemaakt op de Roozendaalse hei bij Velp.

walter leever