Airco Staat op druk....Compressor koppelt niet in.Doet het weer

Gestart door Liber0, 16-02-2009 01:09:11

Vorige topic - Volgende topic

Liber0

Ik heb de bak achter de bijrijders koplamp open gehad en er een aluminium box uitgehaald waaronder een stekker zat..deze met electro CRC ingespoten en een paar keer de box in de stekker gedrukt om over de contactjes te krassen..

geen resultaat na het starten gaan de 2 oranje lampjes knipperen....ook viel me op dat de rechtse temperatuur instelknop anders is dan de andere 2 er is mischien alwel gesleuteld aan deze airco....

voorzover alles wat ik gemakkelijk zelf kan controleren........

iemand nog tips of dingen die ie zelf meegemaakt heeft...

thuur

Citaat van: Liber0 op 01-03-2009 16:01:12
ook viel me op dat de rechtse temperatuur instelknop anders is dan de andere 2 er is mischien alwel gesleuteld aan deze airco....

Heb je hier een foto van ???

Gr ;)

elianmars

Ik heb de bak achter de bijrijders koplamp open gehad en er een aluminium box uitgehaald waaronder een stekker zat..

Dat is de ECU van de motor. Die heeft toch niks met de aico te maken?

Sbv

Andere ECU lenen en kijken of daar het verschil in zit ?

Theostek

Citaat van: elianmars op 01-03-2009 20:55:40
Ik heb de bak achter de bijrijders koplamp open gehad en er een aluminium box uitgehaald waaronder een stekker zat..

Jawel...
De ECU heeft de uiteindelijke zeggenschap over de airco installatie.

Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

wolff

Bij mij was het probleem opgelost na het de- en monteren van die ECU. (slecht contact??) Maar ik heb nooit knipperende lampjes in de ECC bediening gehad.
Wolff

1997 V70 2.5 20v aut; leder; privacyglass; Cascade;ProTech Lakbescherming

elianmars

Citaat van: Theostek op 02-03-2009 10:30:27
Citaat van: elianmars op 01-03-2009 20:55:40

Jawel...
De ECU heeft de uiteindelijke zeggenschap over de airco installatie.

Echt waar joh? Ok. Weer wat geleerd :)

Sbv

Je hebt toch nog een ECU liggen Marcel, misschien die eens proberen bij Appie

Liber0

Citaat van: thuur op 01-03-2009 17:31:44
ook viel me op dat de rechtse temperatuur instelknop anders is dan de andere 2 er is mischien alwel gesleuteld aan deze airco....

Heb je hier een foto van ??? ja: zoals je ziet de rechtse knop is minder wigvormig dan de andere :eusa_shifty:

Gr ;)

thuur

Ah, das een knop van een handbediende unit. Waarschijnlijk was het veertje uit de knop gevallen waardoor deze los zat. De vorige eigenaar zal wel een knop op de sloop hebben gehaald.

Gr ;)

elianmars

thuur

elianmars

thuur

Misschien. Misschien niet. De knoppen moeten er ook af om de verlichting te vervangen. Het veertje ben je zo kwijt..

Gr :-[

elianmars