Ondernemers met 15-jaar 'oude' 850 opgelet: protestsite tegen de bijtelling

Gestart door FelixB, 24-02-2009 12:37:04

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Hartelijk dank voor uw steun! Het aantal steunbetuigingen staat nu op 94

Dat gaat niet echt hard....  :-\

razorx

Ja, ik weet niet hoelang die site actief is, maar beroemd zijn ze, nog, niet.

Mijn kennissen ook maar inlichten.

Dit was overigens de reactie die ik van D66 kreeg na een protest mijnerzijds.
Overigens niet mijn partij, maar dat ter zijde.

Beste ,

Uw e-mail aan D66 is in goede orde ontvangen. Het is belangrijk voor ons om te weten met welke ideeën, problemen en vragen mensen in Nederland te maken hebben. Wij zijn blij dat u D66 met uw informatie benadert.

U somt een aantal interessante punten op. Het is niet toevallig dat de laatste tijd vaker diezelfde onderwerpen onder onze aandacht worden gebracht. U begrijpt dat wij op basis van die signalen op gepaste wijze actie ondernemen danwel ons daar op voorbereiden.

Hartelijk dank voor uw bijdrage.

Met vriendelijke groet,

Wim van Gool.

wvembden

Beste Volvo-liefhebbers. Namens BijtellingOldtimer heel hartelijk dank voor jullie overweldigende steun! Hier moeten wij het van hebben, ga zo door! Geef het vooral aan iedereen door, ook niet gedupeerden zijn van harte welkom om onze actie te steunen. Voor vragen en suggesties ben ik ook bereikbaar.

Groeten Wouter van Embden.

wvembden

Citaat van: razorx op 24-02-2009 21:35:34
Ja, ik weet niet hoelang die site actief is, maar beroemd zijn ze, nog, niet.

>>> Wij zijn pas net een week of 3 actief. Het loopt storm met bezoekers en reacties. Deze week hopelijk een interview met het FD en de Telegraaf, dat zal wel wat in beweging zetten.

Mijn kennissen ook maar inlichten.

Dit was overigens de reactie die ik van D66 kreeg na een protest mijnerzijds.
Overigens niet mijn partij, maar dat ter zijde.

>>> Wij hebben contact met alle grote partijen (PVDA, CDA, CU, GroenLinks (maar die willen geen contact), D66, SP, VVD en PVV. Ze zijn erg traag en laks met reageren. Bellen en doorvragen werkt het best. Na 3 telefoontjes naar de CU had ik het mobiele nummer van Ernst Cramer (indiener van het belachelijke amendement. Vandaag ook het mobiele nummer van Paul Tang (2de kamerlid PVDA en mede-indiener) gekregen.

Beste ,

Uw e-mail aan D66 is in goede orde ontvangen. Het is belangrijk voor ons om te weten met welke ideeën, problemen en vragen mensen in Nederland te maken hebben. Wij zijn blij dat u D66 met uw informatie benadert.

U somt een aantal interessante punten op. Het is niet toevallig dat de laatste tijd vaker diezelfde onderwerpen onder onze aandacht worden gebracht. U begrijpt dat wij op basis van die signalen op gepaste wijze actie ondernemen danwel ons daar op voorbereiden.

Hartelijk dank voor uw bijdrage.

Met vriendelijke groet,

Wim van Gool.

razorx

Sbv

Het is dan wel niet van toepassing op mij, maar ik steun het wel. inmiddels 105

wvembden

Citaat van: razorx op 24-02-2009 21:47:25
Goed werk Wouter!  :eusa_clap:
Bedankt,
Yits.

>>> Ik had zelf bijna een Volvo 850 T5 gekocht, maar toch uiteindelijk gekozen voor een BMW 530. Volgens mij is de 850 super populair bij ondernemers (en huisartsen).

razorx

Na wat denken weet ik 6 ondernemers met een 15+ auto,
zij krijgen morgen een mailtje.

Via twee van hun hoop ik de DS club te benaderen.
Ter herhaling de link:

http://www.bijtellingoldtimer.nl/

Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

Freakybaby

Ik ga eens wat mailtjes sturen onder het mom van help Freek de volvo betalen.. Kijken wat dat oplevert..

@ wouter v Embden: zijn er nog bepaalde minimum hoeveelheden steunbetuigingen/handtekeningen te verzamelen om een bepaald iets te kunnen doen? Ergens naartoe werken is altijd prettig.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wvembden

Citaat van: Freakybaby op 25-02-2009 00:49:08
Ik ga eens wat mailtjes sturen onder het mom van help Freek de volvo betalen.. Kijken wat dat oplevert..

@ wouter v Embden: zijn er nog bepaalde minimum hoeveelheden steunbetuigingen/handtekeningen te verzamelen om een bepaald iets te kunnen doen? Ergens naartoe werken is altijd prettig.

>>> nee er is niet een bepaald minimum. Wij hebben berekend dat waarschijnlijk zo'n 10.000 ondernmers getroffen worden. Het zou een beetje knullig overkomen als we dan met 50 handtekeningen op de proppen komen.... Daarom denk ik dat een streven van bijvoorbeeld >3000 handtekeningen de ambitie moet zijn. Iedereen wederom hartelijk bedankt! www.bijtellingoldtimer.nl

PBT5

stand is nu 114
Misschien dat de hele club steun kan betuigen, komen we vast een heel eind  ;D
Waar een weg is rijdt mijn volvo
www.btc-volvo.nl

wvembden

V70 classic

Citaat van: wvembden op 26-02-2009 08:38:48
Goed idee, hoe kunnen we dat regelen?

eerst maar eens goed met de moderators doorspreken.
Een vorige reclamestunt via dit forum was niet zo een sk6  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

FGG

Citaat van: V70 classic op 26-02-2009 08:47:12
Citaat van: wvembden op 26-02-2009 08:38:48
Goed idee, hoe kunnen we dat regelen?

eerst maar eens goed met de moderators doorspreken.
Een vorige reclamestunt via dit forum was niet zo een sk6  :eusa_shifty:

Ik denk niet dat de mods voor het hele Forum kunnen spreken. :eusa_snooty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: