Weer een Rrrrtje erbij in Nederland

Gestart door eau rouge, 26-02-2009 16:36:04

Vorige topic - Volgende topic

eau rouge

ouwe doosfoto's gevonden van mijn eerste 850 op de pont in Schotland, moet ergens 1996 geweest zijn

eau rouge

mooi land om met je Volvo te toeren, Schotland. Foto uit 1996

eau rouge

nog eentje omdat jullie van foto's houden, driekwart van achteren is ie op zijn mooist, vinden jullie ook niet?

eau rouge

heeeee, vind ik ook nog een (zeldzame) foto van mijn tweede 850, een groene 10V

eau rouge

RDW keuring geregeld vandaag, nu nog wachten op toezending van het kenteken, ggrrrrrrrrrrr.................................. :P :eusa_pray:

Duvel

Hey mooie foto's allemaal wat je nieuwe R betreft ik vind die velgen hem helmaal niet misstaan.

rogerV701998

Citaat van: eau rouge op 10-03-2009 20:28:44
RDW keuring geregeld vandaag, nu nog wachten op toezending van het kenteken, ggrrrrrrrrrrr.................................. :P :eusa_pray:

Zo, het grote genieten kan binnenkort beginnen ;D

eau rouge

Ik zal eens werk maken van die velgendiscussie. Ik ga de Volans laten stralen en spuiten en er nieuwe bandjes opzetten. De Comets zijn als nieuw, dus daar gaan alleen nieuwe zomerbanden op. Vervolgens maak ik een mooie serie foto's van beide combinaties en dan mogen jullie stemmen. Af en toe wisselen is ook leuk, heb je weer een wat andere auto.

Sbv

eau rouge

nou.....
alleen voor de foto's dan..... ;D ;D

klaas

hey eau rouge, jij bent op dinsdag door de rdw/douane molen gegaan met je nieuwe?
Kan je mij laten weten wanneer je je papieren binnen hebt?
zit er namelijk nogal over te stressen... ik ben er vandaag/vanochtend door gegaan, dame van loket zei dat het waarschijnlijk vrijdag wel in de bus zou moeten zitten. Ik wil vrijdag met de auto op vakantie, en ik heb geen zin om 1 dag van mn skivakantie in te leveren...

Diederick

dan hebben wij elkaar wat jaren geleden wel getroffen bij Trofeo Alfa romeo.

HUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sander wat reed jij dan?????????
ik heb heel wat af geklust bij de trofeo

diederick

Sbv

Citaat van: Diederick op 11-03-2009 15:34:24
dan hebben wij elkaar wat jaren geleden wel getroffen bij Trofeo Alfa romeo.

HUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sander wat reed jij dan?????????
ik heb heel wat af geklust bij de trofeo

diederick
Ik reed zelf niet, maar was bij regelmaat aan het klussen bij Jan Dekkers. Alfa 75 2.0 twinspark eerste jaar was deze wit, later oranje volgens mij
Ik heb het over 1995-1997 ongeveer. Eau rouge ken je mogelijk dan ook wel hiervan. Stuur hem maar een PB dan kan je het hem zo vragen

eau rouge

da's pas stressen, zaterdag op vakantie en nog geen kenteken........
ik hou je op de hoogte

eau rouge

ik had jullie nog fotootjes beloofd. Ik heb nog steeds geen kenteken, maar mocht even proefrijden met groene plaatjes en mooi weer. de comets zitten er nog niet onder, maar als je er in rijdt merk je dat niet...... Het was een goed weekend.... ;D ;D ;D