Poll gesloten: Op welke brandstof rij jij voornamelijk in je 850 / SVC 70 ?

Gestart door llinssen, 27-02-2009 11:54:01

Vorige topic - Volgende topic

choqie1

De 2.0 non turbo neemt RON95 tot zich, heb geen verschil kunnen merken in zuinigheid t.o.v. RON98

haasje

UserID6342

de ene keer ron95 en na 2x tanken de ron98.  Op de laatste heeft tie voor mijn gevoel wel iets meer power.

arjenT5R

altijd 98 staat een stickertje op me tankklep aan de binnenkant
      98 Ron!!!!!

dus ik voel me gelijk schuldig als ik 95 zou tanken
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

StefanCJ

ddh

t5play

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

eau rouge

Allemaal dikke portemonnees zeker?
Ik test mijn onlangs verworven V70R nog een paar weken uit of het allemaal goed zit (kan ik net betalen, die paar weken) en daarna zo snel mogelijk op LPG, pfffffff.
Het lijkt wel of de benzine vloeibaar door de uitlaat wegstroomt.......

Marc O.

Citaat van: eau rouge op 02-03-2009 21:12:39
Ik test mijn onlangs verworven V70R nog een paar weken uit of het allemaal goed zit (kan ik net betalen, die paar weken) en daarna zo snel mogelijk op LPG, pfffffff.
Het lijkt wel of de benzine vloeibaar door de uitlaat wegstroomt.......

Heb je al een afspraak gemaakt voor LPG-inbouw? Weet niet hoe het tegenwoordig is, maar nog niet eens zo gek lang geleden was er een wachttijd van een maand of 3......
...The Nile isn't just a river in Africa...

t5karel

Citaat van: eau rouge op 02-03-2009 21:12:39

Heb niet eens een eigen knip,vraag altijd t vrouwtje om geld ;D.Heb tevens  t geluk da,k maar 12 dkm in het jaar rij :eusa_dance:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

eau rouge

tegenwoordig gaat 't wel met die LPG inbouw hoor, worden niet zoveel nieuwe auto's meer verkocht.....
enne....
ik rij 35-40000 per jaar, niet veel keuze dus.....

Guido S70

Ik hoorde vandaag dat Allround LPG een wachttijd heeft van 2 weken... Dat was nog niet zo lang geleden minimaal 8 weken!

JaccoS70

Kost wat.........maar dan heb je ook wat!!!!!!
Volvo C30 1.8F  R-Design, Momentum.
ex Volvo 854 10V, V40 1.8, S70 20V en V70 T5.

Sven850

XC40 T4 Recharge