Fritzl, levenslang, beetje kort?

Gestart door The Saint, 19-03-2009 21:31:46

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Hij heeft 'levenslang' gekregen. Is nu 73 jaar. Als ie op de gemiddelde leeftijd sterft (ong. 75) dan komt hij er dus vanaf met 2 jaar. Dat is wel een lachertje natuurlijk.

Of stel we vangen een oorlogsmisdadiger van 96 en geven die levenslang voor de executie van 10 joden. Is ook een beetje weinig.

HOE gaan we dit oplossen? Martelen?

Graag jullie oplossing.
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Ik hoorde 't vandaag op het nieuws.

Waar ik me eigenlijk over verbaas, is dat het proces tegen die man in een paar dagen voorbij is. Levenslang gekregen en klaar.

Waarom moet het hier in Nederland altijd maanden, zo niet, jaren duren voordat er überhaupt maar over een straf gedacht gaat worden?  :eusa_think:

t5karel

Citaat van: The Saint op 19-03-2009 21:31:46
Hij heeft 'levenslang' gekregen. Is nu 73 jaar. Als ie op de gemiddelde leeftijd sterft (ong. 75) dan komt hij er dus vanaf met 2 jaar. Dat is wel een lachertje natuurlijk.

Of stel we vangen een oorlogsmisdadiger van 96 en geven die levenslang voor de executie van 10 joden. Is ook een beetje weinig.

Graag jullie oplossing.
Gewoon 10 kilo dynamiet om z,n zak draaien en.........boem :evil:
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Sbv

Opsluiten in een donkere kelder die wat te laag is en goed vochtig zonder direct licht.

Kranten en nieuws in Oostenrijk stonden er wel vol van de afgelopen dagen.

jan piet

Wat ik mij afvroeg: had ie geen vrouw, die zou dan toch ook veroordeeld moeten worden, die moet wat gemerkt hebben. of is ie al wijlen?
EN qua straf, ja t zal niet lang zijn, maar zo iemand is niet te straffen in verhouding tot wat ie gedaan heeft. is meer een mentaal gevoel voor de slachtoffers.
Gr,JP

pooh

Er zijn zat mensonwaardige zaken te verzinnen wat er met deze man moet gebeuren, feit blijft dat zijn dochter en (klein)kinderen voor het leven beschadigd zijn en blijven, helaas. Geen enkele straf maakt hun leven opeens 'normaal'.

van mij mogen ze hem opsluiten in zijn eigen kelder overigens, alhoewel ik denk dat zijn mede gedetineerden zich ook wel uitstekend gaan vermaken met hem :eusa_shifty:

Ik vraag me af of er met mevr. Fritzl ook nog iets gaat gebeuren, ik kan er met mijn verstand niet bij dat zij van niks wist. Bovendien is het ook wel wat raar dat je in je leven 3 babies op je stoep vindt als vondeling.  :o

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

UserID6342

Citaat van: t5karel op 19-03-2009 21:35:55
Graag jullie oplossing.
Heeft ook geen zin, want voordat het boem doet is tie al dood.... zonde van het dynamiet dus...  Het klote van dit soort mafkezen is dat ze niet meer te straffen zijn, hoe erg het ook klinkt en welke straf je hem ook zou geven.  Het kan nooit als genoegdoening oid opwegen tegen wat hij heeft aangericht, in geen enkele verhouding.  Fritzl heeft in zijn geval nu zijn leeftijd mee want die wordt echt niet oud, dat regelen ze wel in de bajes daaro wel onderling.  Trouwens doen ze hier ook, de jongens hier in Nederland hebben het ook niet zo hoog op dit soort figuren en ze staan ook helemaal onder aan de ladder, sterker nog ze mogen de sport nog niet eens aanraken.  En ja Claudia, helemaal mee eens....

t5karel

Citaat van: Dirk342 op 19-03-2009 21:44:06
Citaat van: t5karel op 19-03-2009 21:35:55
Graag jullie oplossing.
Heeft ook geen zin, want voordat het boem doet is tie al dood.... zonde van het dynamiet dus...  
Is wel de kortste klap(leuke woordspeling trouwens).Stel hij gaat 90 worden,dan moeten ze m nog 17 onderhouden met voedsel en drinken en weet ik al niet meer,en dat gun ik m dus niet :eusa_snooty:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

matRRR

karel kan jij ze geen afgekeurde vleesmolen/gehaktmolen toesturen.
elke zondag een pondje gehakt van hem draaien, te beginnen bij zijn pielemuis!
daarna de wond dichtbranden en een weekje laten genezen...
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

t5karel

Citaat van: matRRR op 19-03-2009 21:52:39
karel kan jij ze geen afgekeurde vleesmolen/gehaktmolen toesturen.
elke zondag een pondje gehakt van hem draaien, te beginnen bij zijn pielemuis!
daarna de wond dichtbranden en een weekje laten genezen...
Heb ik m,n vleesmolen of vermalser wel voor over...

elianmars

animalT5R

:eusa_think:
Vastbinden op een stoel en onder een druppelende kraan zetten,weet je hoe zwaar die druppel word op een gegeven moment....
En Karel,Dynamiet.......neem dan touw,dat kunnen we meerdere keren gebruiken ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

V70 classic

Citaat van: Claudia op 19-03-2009 21:38:29
Ik hoop dat hij 120 wordt....en dat z'n mede-gedetineerden hem flink lastigvallen.

:eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:
Kunnen we er niet voor zorgen dat hij zo oud word  :eusa_think:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Hans Duiven

Ik zou voor willen stellen om hem elke resterende dag van zijn leven, een paar keer even stevig anaal te strelen met die cactus van Theo van Gogh.