geen 850, wel van de Volvo familie (weer nieuwe foto's P2)

Gestart door Volvo745Avontuur, 20-03-2009 00:40:09

Vorige topic - Volgende topic

Volvo745Avontuur

hey allemaal,

ik heet bas en kom uit Spijkenisse.
net zoals mijn auto ben ik 23 jaar jong.
zelf ben ik forumlid van de Volvo700 vereniging. maar zoek altijd meer leuke autoforums op om te kijken of er verdwaalde 700 serie's ronddwarrelen.
over mijn volvo:
hij is ''geboren'' in 1986. en heeft al een paar eigenaars gehad. helaas waren de laatste niet zo vriendelijk voor hem. want er was veel achterstallig onderhoud.
en sinds woensdag ben ik nog eens extra trots op mijn baksteen. hij heeft met de éérste motor 750.000 rond gehaald met 1e motor :eusa_dance: :eusa_clap:
het is dus een Volvo 740 Estate ( benaming 745 )....
het heeft een B230K (carburateur motor), met 2300 cc cylinder inhoud.
en waar ik altijd gek op ben geweest is achterwielaandrijving.
dit is hem dan. de auto die niet alleen maar materieel betekenis voor mij heeft. maar waar ik ook echt voor door het vuur zou gaan....

exterieur

het interieur

De motor

het neusje ;D

en nog een paar leuke totaal foto's

en waarom het allemaal draait....750.065 kilometer op de teller....en bekend bij de volvo dealer ;)

ik weet het. hij ziet er een beetje gehavend uit. maar het komt allemaal wel weer goed.

groet, Bas seip

MJH

Jongens, wat een hoop loze ruimte voorin! ;)
Ik heet je welkom, maar of je dat nu écht bent zonder 850/x70....

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

KUKO (Rob)

Leuke foto's bij t Hartelkanaal . Welkom ook zonder een 850 , als je idd op zoek bent naar leuke fora moet je hier zijn. Gr. Rob .Ook uit Spijk.

Claudia

Tuurlijk welkom Bas!

Leuk te lezen...zoveel passie!
Zuinig zijn op je baksteen....zo worden ze niet meer gemaakt. :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Chris

Welkom hier! Geen 850, maar wel een leuke Volvo ;)

Groeten,
Chris

innocenti

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

rogerV701998

Welkom op dit forum,

Alleen al door je introductie en de zeer respectabele km-stand :eusa_clap: van de Volvo ben je wat mij betreft op je plek hier op dit geweldige forum. Zorg goed voor deze dame.

Gr. roger

The Saint

Nou die ziet R niet bepaald gekoesterd uit zeg ... Maar die 750.000 km dwingt natuurlijk wel veel respect af!

Ga je 'm echt opknappen? Wat ben je dan precies van plan?
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Welkom op 't Forum, Bas.

Bijzondere auto met een bijzondere km-stand, maar poeh wat ziet ie eruit! Ik hoop dat je er iets moois van kan maken.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Volvo745Avontuur

@ The Saint:
zowiezo alleen het nodige voorlopig. zoals motoronderhoud en ander technisch spul dat mij wel safe de weg op houd.
ik heb nog geen vaste baan, en woon nog bij mijn pa. ben wel aan het leren voor chauffeursdiploma en C-Rijbewijs.
dus optisch zal ik hem helaas even zo moeten laten..
maar wat heb ik wel gedaan/laten doen.
bodemplaat is bij deze serie met schuifdak heel zwakjes. bodemplaat was dan ook helaas aan weerszijde rot. dat is nu weer goed gelast. en een dikke beschermende laagje zit er ook op.

@FGG ik hoop het ook. maar dat kan pas als ik geld hiervoor beschikbaar heb.  :(

@ Kuko (Rob), uit welke gebied kom je dan vandaan? ik van de Hoek

jan piet

Als ex...V70 rijder, en inmiddels alweer 14.000 km 745 rijder welkom. Dit is tenminste een gezellig forum, wordt daar bij de 700 club nog niet helemaal warm van als je dit hier gewend bent  :eusa_think:
Zit dan ook vaker hier als op de andere fora.

Leuk om te zien dat je uit Spijkenisse komt, rij daar zelf regelmatig omdat mijn vriendin in een van de dorpen langs de kruisweg woont. Wellicht kunnen we binnenkort zwaaien  :eusa_dance:

Gr,JP

Snellebaksteen

Het vierkante hok blijft toch leuk. Welkom! Groeten van een ex 945 rijder.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

KUKO (Rob)

Groenewoud. en een tijd in Sterrenkwartier gewoond.

forumuser

Hallo Bas, welkom en mooie plaatjes heb je gemaakt bij de hartelbrug, goed idee om deze locatie te kiezen
kan ik ook eens doen is ten slotte niet ver van mijn woonadres (wijk vogelenzang noord) te Spijkenisse.

hiermede ook mijn Volvo groeten aan Kuko(Rob) ben je soms korporaal of geweest ?? en JP.  Komen we
elkaar tegen zullen we groeten.
Bas suc6 met je project. Ik ga deze zeker een keer tegenkomen er rijden er tenslotte niet al te veel in
Spijkcity

gr. Peter  -eigenaar van een S70