Wie doet er het licht uit?

Gestart door monster900, 28-03-2009 20:21:26

Vorige topic - Volgende topic

monster900

www.earthhour.be of http://www.wnf.nl/nl/actueel/nieuws/index.cfm?uXNavID=9&uNewsID=3385

Wie doet er dus zo dadelijk het licht uit?  En zet je je PC dan ook uit?  De TV en de andere energie-opslorpers?

elianmars

Vertigo

Citaat van: elianmars op 28-03-2009 21:57:26
Ik niet.

Heb juist wat extra licht aan gedaan omdat het donker werd.

Ronbroek

Totale blackout is waar we op afstreven, het net is hier niet op berekend !  :eusa_naughty:  :eusa_snooty:

http://www.tennet.org/tennet/nieuws/tennetalertbijklimaatactieearthhour.aspx

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Vertigo

Citaat van: Ronbroek op 28-03-2009 22:01:46
Totale blackout is waar we op afstreven, het net is hier niet op berekend !  :eusa_naughty:  :eusa_snooty:

Juist extra licht aandoen dus om dat op te vangen :P

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Rijns_t5r

nou mijn lichtje gaat bijna uit,vanochtend 05,30 naar het werk en morgen ochtend weer,maar de vrouw houd gewoon het licht aan hoor
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

hathü

Zal snel wat extra verlichting aandoen, dat gedoe met het licht uit, autoloze zondagen en wat al niet meer heb ik het niet zo mee. :evil: :eusa_whistle:

Sándor01

Ik denk dat ik alles maar aanzet en de deuren van de vriezer en koelkast ook maar open zet! Wel even snel wat zwaardere stoppen in de meterkast draaien!!
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

Spin!

Ik zet gewoon de klok een uur vooruit...heb ik een uur energie bespaard ;-)

Beetje hypocriet...ik schroef toch ook niet voor een uur mijn katalysator terug  :evil:

www.vm-parts.nl

Freakybaby

Ik had licht, tv, pc etc uit staan. In het restaurant was alles sfeervol verlicht, deels met kaarsjes.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mehn

Ik heb het licht uitgedaan. Met mijn nieuwe monitor heb ik geen licht in de kamer meer nodig ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Citaat van: mehn op 29-03-2009 10:54:19
Ik heb het licht uitgedaan. Met mijn nieuwe monitor heb ik geen licht in de kamer meer nodig ;D
En gelijk een mooi Hans van der Togt kleurtje ?

Reitse

Gisteren in de Hel die Amsterdam heet gegeten... in het pikkedonker ;D www.ctaste.nl, op zich wel een aparte belevenis.

pooh

Citaat van: mehn op 29-03-2009 10:54:19

ben je al bruin ?
;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html