Volvo 850 geeft geen kick meer!

Gestart door Pas259, 08-04-2009 19:29:41

Vorige topic - Volgende topic

Pas259

Hey hallo!

Ik heb zojuist geprobeerd om een VPB te installeren, maar omdat dit mij niet lukte was ik ermee gestopt, totdat iemand mij vertelde hoe het wel moest.

Nu ging ik zojuist naar mijn auto, en toen ik de portier opende merkte ik al dat de centrale deurvergrendeling niet werkte!

Toen ik het sleutel in het contact deed en omdraaide gebeurde helemaal niets! er ging nergens een lampje branden oid!

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik de ABS unit control heel even eruit heb gemaakt, kijken of ik de VPB gemonteerd kreeg

Hier op de FOTO:

Als iemand me kan helpen, graag!

monster900

Pas259

ja, maar zou dat komen doordat ik het stekkertje eruit had gehaald?

UserID6342

Normaal gesproken niet, die van mij heeft wel langer zonder stekker erin gestaan en liep daarna gewoon weer zoals het hoort.  Misschien lampen ergens in aan blijven staan (kofferbak, deuren), radio te lang aan gehad, etc.  Accu opladen en kijken of het dan nog eens gebeurt is de beste methode nu.

Pas259

Mijn pa komt straks thuis, ff de startkabel erop dan...

Christian850

Als je hem probeert te starten kun je vaak wel horen of het de accu is.
In dat geval hoor je een tikkend geluid.

Is het proberen waard lijkt me

rifwachter

Citaat van: Pas259 op 08-04-2009 20:49:34
Mijn pa komt straks thuis, ff de startkabel erop dan...

is pa al thuis ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Spin!

Je hebt een stekkertje los gehaald. Accu zal in korte tijd niet ineens leeg zijn...er moet nog wel een wazig lampje blijven branden oid. Kortsluitinkje gemaakt?

www.vm-parts.nl

Jeff

Zekering misschien eens controleren...  :eusa_think:
Hoor je wel wat als je de auto op contact zet of is echt alles dood?

Wel mooie kleur heb je trouwens ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)