Net parkeerschade hersteld en dan dit weer

Gestart door TTT242, 11-04-2009 20:42:50

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

:-\ vrijdag de V70N gaan ophalen van herstelling van lichte parkeerschade. Een mevrouw had bij het achterruit rijden tegen het voorscherm gereden. Was goed hersteld en dan deze namiddag rij ik op de ring in Hasselt groen licht thv kruising ik links, een vrouw in VW rechts. Op de linkse afslagstrook een aantal afslaande wagens en bestelbusjes en opeens schiet er een Citroen uit de tegenovergestelde richting voor me in van links naar rechts. Deze jongens hadden ook groen maar moesten natuurlijk wachten tot wij door waren. Ze zagen niets door het afslaande verkeer maar dan moesten ze wachten natuurlijk. Ik remde nog en stuurde naar links, maar ik heb de wagen rechtsachter geraakt. Airbags klapten dadelijk uit. Ikzelf heb niets. Citroen volledig in de prak, achterwielwiel was volledig afgebroken en rolde een 100m verder tegen en mee met de dame in VW die langs me reed. In de andere wagen die voor me in reed zaten 2 jonge gasten pas rijbewijs, autootje met nrplaat Yxxx pas op de weg dus. Allebei geen gordel aan. Eén van die gasten werd uit de wagen geslingerd en lag op straat maar  niemand had gelukkig lichamelijke schade. Ik hoop dat geen perte totale is.

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

rifwachter

Jemig, dat is niet niks !

Veel succes met de afhandeling, ik neem aan dat je wel bij de dokter bent geweest ?

Gelukkig kun je het nog vertellen.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Hans Duiven

Oops! Stevige schade! Zelf onbeschadigd?

Dat die airbags zijn afgegaan, betekent tevens een plof in je beurs.

Hans

Joris_Scholte

Mooi balen Tom. Hoop dat het nog herstelbaar is.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Tjemig, dat ziet er heftig uit...
Wel al het papierwerk correct kunnen afhandelen?

Succes met de afwisseling.

Sbv

Sterkte TOM. Het ziet er niet fraai uit

TTT242

Citaat van: )()()sT op 11-04-2009 20:58:43
Tjemig, dat ziet er heftig uit...
Wel al het papierwerk correct kunnen afhandelen?

Succes met de afwisseling.
Politie was erbij voor de vaststellingen en die verklaarden dat er weinig discussie was. 2 getuigen zijn gebleven om hun verklaring af te leggen dat de VW en ik gewoon door groen reden en dat de andere wagen voor ons in reed.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

JCviggen

sh!t Tom  :-\

Denk dat het toch richting total gaat, voor zover je dat op 1 foto kan zien.

Maar met deze heb je toch écht geen geluk gehad dus misschien zou een andere beter zijn  :eusa_think:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

HansVolvo

Hoi,

Je moet gewoon proberen het komische er van in te zien! Dan kun je nog lachend het paas weekend in  ;D

De schade hersteller heeft weer brood op de plank  :eusa_dance:

Hans Duiven

Citaat van: HansVolvo op 11-04-2009 21:13:19
Hoi,

Je moet gewoon proberen het komische er van in te zien! Dan kun je nog lachend het paas weekend in  ;D

De schade hersteller heeft weer brood op de plank  :eusa_dance:

Ben je familie van Silvio Berlusconi  :eusa_wall:

HansVolvo

Nee hoor, gelukkig niet! Maar je proberen overal het positieve van in te zien he! Zolang je zelf niks mankeert is er niks aan de hand!  :eusa_clap:

MarcoV

Dat is wel heel positief in het leven staan :P

Succes met de afhandeling Tom en 1 ding is wel duidelijk, als je er zelf maar niets van hebt!

MarcoV

Duvel

Tom succes met de afhandeling en gelukkig heb je zelf niets! Ik hoop dat je toch een beetje leuke Pasen hebt!

gr Frank