sjips happends zeggen ze dan, dit is de 2e keer.. T5 is overleden.

Gestart door Ran-DiZzle, 15-04-2009 12:43:57

Vorige topic - Volgende topic

Ran-DiZzle

daar ben ik me zeer van bewust.. maar heb alle naaf kapjes er af gehad. overal 4x108

jan piet

Is ie ooit in een ver verleden raar geland en hebben ze de assen vervangen naar 4 gaats? Waarom zou je dat anders doen? Ik heb een Alter 1 en ben zeer beperkt (NOT) blij met m'n 4 gaats steek.... In originele velgen is de spoeling erg dun... 2 types zover ik weet....
Gr,JP

Sbv

Citaat van: jan piet op 06-12-2009 21:17:49
Is ie ooit in een ver verleden raar geland en hebben ze de assen vervangen naar 4 gaats? Waarom zou je dat anders doen? Ik heb een Alter 1 en ben zeer beperkt (NOT) blij met m'n 4 gaats steek.... In originele velgen is de spoeling erg dun... 2 types zover ik weet....
Gr,JP
ombouwen naar 5-gaats dan maar ?

arjenT5R

on the other hand...
4x108 is geloof ik wel een beetje DE maat voor de meest fout mogelijke velgen toch?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jan piet

Citaat van: arjenT5R op 06-12-2009 21:30:53
on the other hand...
4x108 is geloof ik wel een beetje DE maat voor de meest fout mogelijke velgen toch?

Kunnen daar ook van die opplakremcovers onder dan? dat schept mogelijkheden bij de mijne  :eusa_whistle:

maar even on-topic: vindt de kleur wel mooi eigenlijk van je T-5! Apart van die cetussen, maar ziet er verder van een afstandje op de foto wel mooi uit. Al geef je zelf aan dat er nog werk aan de winkel is.
Gr,JP

elianmars

on the other hand...

Ford...........

Maar of de ET waarde overeenkomt?  :eusa_think:

Ran-DiZzle

die 4 x 108 is wel allemaal leuk en aardig, maar had bij Wheelstore van Jeroen andere velgen besteld... in.. je raad het al.. 5 x 108... dus dat gaat nu niet passen..mrjah, dan maar ff kijken wat daar mee te doen valt..en ik zit inderdaad te denken aan een 5x108 conversie. allemaal voor latere zorg, in de winter is het toch geen weer om aan je auto te klussen. afgezien van een BOV monteren etc. haha..

arjenT5R

mischien eens op de sloop kijken voor 5x 108 naven enzo

Ran-DiZzle

Citaat van: arjenT5R op 06-12-2009 22:02:04
mischien eens op de sloop kijken voor 5x 108 naven enzo

ik stuitte net op de rode GLT van Johann.. maar die is ws al weg.. daar zit ook 5gaats onder, en nog wat andere dingentjes die ik wel kan gebruiken.

Sbv

Ik heb voor de achteras waarschijnlijk nog wel een set liggen

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 06-12-2009 21:41:46
on the other hand...

Ford...........

Maar of de ET waarde overeenkomt?  :eusa_think:

Van de oude sierra's etc komt de steekmaat overeen, de ET redelijk (38/40) alleen is het naafgat 1 mm te klein.

Peusjo heeft ook nog veel velgjes met 4*108, maar dan hele lage ET waarden.

edit: quote effe gemaakt
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sander Swinkels

Peugeot heeft meestal een ET-waarde rond de 15 - 20.

Sander
1998 Volvo C70 2.3 T5 (daily)
1991 Peugeot 309 GTi Goodwood (project)
1987 Peugeot 309 Turbo Cup (project)

KIM

Als je een paar wintercetussen wilt voor weinig, stuur je me maar een PB'tje. Ik heb nog 4 4-gats liggen...

UserID6342

Nieuw zijn 4 x 108 zat te koop, is geen enkel probleem. Velgen van een Peugeot gaan echt niet passen, dat heb ik al geprobeerd. Steek is hetzelfde echter de ET-waarde is heel anders, je wielen komen daardoor veel te ver naar buiten toe te staan en afdraaien is geen optie ivm veiligheid. In het Blog "updaatje roffel Dirk342" kun je het zien met foto's.

arjenT5R