sjips happends zeggen ze dan, dit is de 2e keer.. T5 is overleden.

Gestart door Ran-DiZzle, 15-04-2009 12:43:57

Vorige topic - Volgende topic

Ran-DiZzle

Citaat van: arjenT5R op 11-12-2009 19:25:35
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,38042.0.html
;D

leuk... maar niet wat ik zoek.

ik zocht velgen meer in de trand van 1 van mn vorige posts.. over mijn eventuele kerstcadeautje..

en btw.. ik heb een update:

ik weet het.. de spoilert is nog mett. zilver.. maar er moeten nog een aantal dingen gespoten worden volgend jaar dus laat ik die gelijk meenemen. alle lampjes werken, en is dus ook al aangesloten.. vind t beter als zown "kale" kont.. ;D

en ik heb nog een pluspuntje ondekt ;D ik heb al kentekenplaten met opgelegde letters :P

fbm

Ran-DiZzle

niks! Velgenwinkel hier in de buurt had problemen met het leveren in de bepaalde steek! 5x108 ging wel... vanaf 18inch.. maar 17inch kon niet... ook niet in 4x108! dan maar een hele zooi poets spul en volgende maand maar andere uitzoeken!

fbm

Dat is jammer, maar zou toch als eerste voor een deur gaan kijken als ik jouw was!  ;)

Ran-DiZzle

de deur is al geregeld... alleen zoals in een eerdere post staat.. moet er nog het 1 en ander gespoten worden:)

Jeff

Hoe staat het ervoor met je spoiler man? Al in kleur? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Ran-DiZzle

het enige wat ik daar op kan antwoorden is : zucht* lezen!

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

fbm

Ran-DiZzle

reed op De a50 richting arnhem... rustig De cruise op 130.. opeens ging t olie lampje branden... dus Ik gelijk gas er af. radio uit... om te luisteren etc. tikken... werd steeds luider... en toen... Njah.. hoop dat jullie niet weten wat voor geluid Ik bedoel... t was gedaan...

-D©©©L-

arjenT5R

Citaat van: Ran-DiZzle op 10-01-2010 02:30:39
reed op De a50 richting arnhem... rustig De cruise op 130.. opeens ging t olie lampje branden... dus Ik gelijk gas er af. radio uit... om te luisteren etc. tikken... werd steeds luider... en toen... Njah.. hoop dat jullie niet weten wat voor geluid Ik bedoel... t was gedaan...

nieuw blokje dr in lepelen?
staat een t5 estate op mp voor 750 euro
de rest aan onderdelen verkopen
maak je misschien nog wel winst ook ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ran-DiZzle

Nee... auto gaat weg... kan met De bus op Mn werk komen en hebben Nog 3 auto's voor De deur staan, sparen... en dan net voor De mooiste maanden van het jaar komt er een nieuwe:) zal in tussen wel actief blijven hier, en af en toe misschien wel alvast wat onderdelen inslaan...

Misha

ik zal me even voorstellen, Ran-DiZzle, Totziens GLE. Welkom T5, Adieu T5 dus ?

Best ellendig eigenlijk, ik zou er ook klaar mee zijn.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ran-DiZzle

ja Idd... is al De 2e volvo... waarbij Ik gezeur heb... adieu Idd..