hoe deukje weg te werken

Gestart door reyndert, 02-04-2003 12:23:15

Vorige topic - Volgende topic

reyndert

er zit in klein deukje in de linkervoorportier, helemaal rechts, dus vlak naast de naad tussen de deuren.  Is dit gemakkelijk en zonder lakschade zelf uit te kloppen?  Hoe pak je zoiets aan? Alle hulp op prijs gesteld!

Peth©oni

Er zijn bedrijven die kleine deukjes vacuum eruit kunnen "zuigen" probeer via een schadebedrijf of rond bellen of het mogelijk is....

;)

Christiaan

Reyndert,

Gisteren gezien op de schadeherstel vakbeurs.
uitdeuken zonder spuiten.
Kost 80,- euro voor het eerste plaatwerkdeel, daarna 57.- per volgende deel. Doen officieel geen opdrachten van partikulieren maar volgens mij valt er wel wat te ritselen...............
Kijk eens op www.carrera-waspik.nl
tel: 0416-319685

Suc6,

Christiaan

MARC

;Dniks carrera SONAX!!!!!!! ik wil wel proberen om dat deukje eruit te halen het is tenslotte m'n werk en voor club leden hanteer ik natuurlijk een speciaal tarief.

marc.

micha

Waar is dat? Ik heb ook een soort knikker in het zijscherm van de motor.

Zippo

Citeer;Dniks carrera SONAX!!!!!!! ik wil wel proberen om dat deukje eruit te halen het is tenslotte m'n werk en voor club leden hanteer ik natuurlijk een speciaal tarief.

marc.

Dag Marc!

Ook voor een Bora? ;D
Ghgh!

MARC

;Dik zal er eens over nadenken................................................................................................................................nou ik wil wel een uitzondering maken ;D ;D ;D

marc

Zippo

Citeer;Dik zal er eens over nadenken................................................................................................................................nou ik wil wel een uitzondering maken ;D ;D ;D

marc

;D Lache!!!
Maken we er een nationale uitdeukdag van!!!! ;D
Ik heb er 5 in de auto dankzij de mede-parkeerklotemensen!!!!
GHghgh!

s©ub@

JAH!!!

850 uitdeukdag! kun je die kleine vaginale putjes uit de onderkant van mijn deur halen  ;D

<edit>
vaginale staat voor vrouwelijk geslachtsorgaan maar dat snapt dit forum systeem te goed <grin>
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Raf

ik wil ook wel mee naar de club-uitdeukdag!  ;D
mijn 850 is ook wel een beetje met deukjes overgoten.
van die kleine dingetjes die alleen jij ziet maar die wel heel storend blijven. >:(
ik denk dat iedereen dat wel kent!

Raf
De gustibus non disputandum est!

MARC

;Dgoed he! ;Dik zal wel eens overleggen of het mogelijk is om het te combineren met een of ander evenement.

marc

Krause

Lijkt mij ook leuk, als jullie wachten tot volgende week donderdag word ik ook lid en maak ik ook een deukje in mijn auto, dan kan ik ook langs komen. ;D

maxmx5

Gestoord wordt ik van die gasten die uitstappen en het scharnier van hun portier tot het uitertste willen testen zonder ook maar ergens op te letten...

... zo dat ben ik kwijt vanmiddag was het dus weer raak, weer een putje van zo'n huppelk . tje.

Ben dus ook zeer geinteresseerd voor de nationale vlo uitdeukdagen, laat maar horen.

s©ub@

heb ook nog wel ergens een auto met een deukje staan...

kan dat ook zonder spuiten?

wees gerust heren/dames; dit is niet de mijne  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

elianmars

Kan altijd zonder spuiten! Gaat alleen een beetje roesten...... ;D