volvo 855 R aangeschaft

Gestart door de Ridder, 21-04-2009 19:09:57

Vorige topic - Volgende topic

de Ridder

Hoi allen,

Een tijd terug was ik al op het forum te vinden, toen echter met een andere naam. Nu ben ik weer terug omdat ik nieuwe auto gekocht heb.

Ik zal me eerst voorstellen.. Ik ben Joris en ben 22 jaar oud, zit nog op school in Utrecht en zit daar ook op kamers. In het weekend ben ik echter in het mooie Noord-Brabant te vinden.
Mijn eerste auto was een volvo 66 DL (vario-matic)
Hierna heb ik de fout gemaakt een Mazda 323 te kopen.
Na een half jaartje kwam ik een mooie Volvo 854 10V op LPG G3 tegen met T5-velgen, was al snel verkocht.
Deze heb ik inmiddels verkocht omdat ik te weinig kilometers reed door mijn studie.
Afgelopen week kwam ik een mooie knalrode 855 R tegen, deze stond bij mij in de buurt, volledig dealeronderhouden en met een mooi licht interieur. Kon m niet laten staan.

Aanstaande zaterdag ga ik m ophalen  8) en zal dan een paar mooie fotootjes schieten (waar wij allemaal zo gek van dit op dit forum).

Zou het ook leuk vinden om met andere liefhebbers in contact te komen die in de buurt wonen. Keertje sleutelen ofzo Zelf woon ik in n dorpje (in de weekenden) tussen Gorinchem en Oosterhout (NB) in. Hier in de buurt rijden 2 x CY estate en 2 saffron V70R iemand van t forum?

Hoop nog veel te leren hier!

Joris

hathü

Gefeliciteerd met je rode R.
R rijden en dat terwijl je nog op school zit. Bofkont ;D ;)

Wout309t

Welkom! In arkel gekocht?
2011 V70 2.0T R-Design MT

thijsj

850+turbo+school in Utrecht is zo gek nog niet ;D Wat doe je, als'k vragen mag?

UserID6342

Welkom en inderdaad benieuwd naar de foto's.

Bouke

Welkom en groeten uit Bergambacht ;D

eau rouge

welkom op het forum, toen ik in Utrecht op school zat reed ik op een mobylette. Heb pas een R gekocht toen ik 50 werd, pfffff.... De jeugd van tegenwoordig....... Veel plezier met je brandweerwagen, het blijft een mooie kleur voor die auto (met donkere velgjes eronder)   :eusa_clap:

Powerpete

gefeliciteerd, enne poetsen tot je dr bij neer valt met een rode hé....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Hans Duiven

Van harte welkom op dit forum!

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

sinat

Welkom en inderdaad niet slecht als je dit als student kunt veroorloven.

Volvo Felipe

Hey welkom op het forum en veel plezier met je R

Nu nog enkele foto's posten hé

Volvogroeten

arjen850

super weer een rooie erbij ;D ga met gemak toch denken dat ze niet zo zeldzaam zijn..graag veel foto's enne een beetje info over de auto is ook leuk :)
welkom hier mer je nieuwe r

gr arjen

rogerV701998

Hallo Joris,

Welkom op dit forum. Veel leesplezier gewenst.

Gr. roger

993GT2

Het wordt steeds gekker hier (of worden de R 's steeds goedkoper?? ;D ;D)

Schoolgaande jeugd met een R. Waar gaat het heen met deze wereld?  :angel:

Welkom op het forum en we wachten wel op de plaatjes. Nog heel eventjes dan ;)
535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs