hellup

Gestart door gerritjan, 27-04-2009 18:35:01

Vorige topic - Volgende topic

gerritjan

wie weet er wat ik moet doen als het lampje  van boorddiagnosesystemen want hij slaat niet meer aan is dit te resetten of moet ik er mee naar de volvo dealer[zal wel moelijk worden want hij rijd niet]
gr ger
ger

Ludo

als je OBD-I hebt, kan je zelf foutcodes uitlezen en resetten.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html

gerritjan

hij is van bj 99 maar inmiddels loopt hij weer lampje blijft branden loopt hoog stationair
ger

gerritjan

heb  hem naar de dealer gereden rijd verder wel maar blijft zoeken in zijn stationair vliegt van 1000 naar 2000 toeren ik vnd al wel dat hij de laatste tijd nog al stationair schommelde maar of dat er wat mee te maken heeft ?

nou ja heeft schotpoort er weer een klant bij in zutphen :eusa_whistle:
ger

thuur

Ik denk LMM.

Gr :-\

ief

Citaat van: thuur op 28-04-2009 12:38:38
Ik denk LMM.

Gr :-\
Ik weet het wel zeker, had hetzelfde ooit, alleen begaf mijn LMM het in vliegende vaart op de Duitse autobahn. :eusa_silenced:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Rogers XC 70 2000

lijkt lmm idd

FGG

Twee keer een kapotte LMM gehad maar dan loopt ie te pruttelen en moet je 'm aan de praat houden. Zeker niet hoog stationair.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

gerritjan

nou volgens de monteur zou het wel iets zin met de meting van lucht maar geen  lmn maar iets wat de druk regelt  [ regelklep  kosten van dat ding ongeveer 65 eurie en zit in een buis lijkt wel een van vorm  beetje op een tuit van een senseo apparaat waar de koffie uit komt ] tjeesus wat een vak taal zeg :P[
gr gerritjan
ger

Freakybaby

zoiets?

Citaat van: FGG op 28-04-2009 14:31:47
Twee keer een kapotte LMM gehad maar dan loopt ie te pruttelen en moet je 'm aan de praat houden. Zeker niet hoog stationair.

Heb het idee dat de alter 1 er anders op reageert dan de nieuwere modellen. Toen mijn LMM kapot was liep hij ook nog, terwijl er genoeg voorbij komen waarbij de auto helemaal stilvalt als de LMM de geest gegeven heeft.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mevita

Temperatuursensor bij de thermostaat ook even nakijken,

gr mevita

Rogers XC 70 2000

mijn lmm gaf storingsmelding maar de "storingen"merkte je niet met rijden, tijdje gewisseld met een ander waarvan bekend was dat ie niet helemaal in orde was, met deze haperde die dus wel af en toe (oscillerend toerental heet dat volgens de deskundigen alhier), en soms viel de motor volledig uit.
Daarna een nieuwe lmm gezet en geen enkele foutmelding meer en evenmin enig probleem meer gehad.

gerritjan

nee lijkt er niet op is aan de ene kant rechthoekig en zit op een buis gemonteerd maar ligt blijkbaar niet voor het grijpen in het magazijn want ze hebben hem nog niet
dus zit effe zonder xc >:(
ger

gerritjan

ik weet nu wat er defect was
sensor laaddruk was defect  net opgehaald en loopt weer zoals het hoort  :eusa_dance:
gr gerritjan
ger