De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: Taranis op 03-04-2011 18:57:55
De nieuwe stoelvullingen zaten in keurige originele Volvo zakken, die we speciaal voor Jeff bewaard hebben. Af te halen in Barendrecht voor € 0,50/st, contant betalen bij ophalen. Betalen in termijnen niet mogelijk.

;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sbv

Citaat van: Chris op 03-04-2011 19:56:40
Die Sander is trouwens wel bere-sterk, he ;D?
Ik moest me inhouden anders was het een bananenshake geworden. Gelukkig heeft bananenman mij tegen gehouden

@Ronald en Mark heb me vandaag weer vermaakt, nuttig besteding van de zondag

Ewout Schalkwijk

Hee Ronald,

Zo te zien heeft je armsteun ook wel een fris lapje verdiend he?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Helemaal vergeten wat super dasty erover heen te doen

Taranis

Ik heb me ondanks het gepruts ook vermaakt, het is inderdaad zeer dankbaar werk. Het zit een stuk beter! Ben ik die € 390,80 voor een beetje schuim + matjes bijna vergeten ;D

@ Ewout: klopt, die verdient wat aandacht, net als het leer rondom de handrem. Dat wil ik echter pas doen als de problemen met de achteras/trilling opgelost zijn, zodat de boel daar niet telkens los hoeft om de handrem te stellen. Daar knapt het namelijk niet echt van op. Ik denk dat het gewoon een nieuw deel bestellen wordt, de huidige middenarmsteun begint door te slijten. Mag ook wel na bijna 350.000 km :)

arjenT5R

Lekker bezig ik kom ergens in mei wel eens proefzitten  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Taranis

Dat is goed! :)

Wat stinkt die stoelverwarming naar de nieuwigheid trouwens zeg, wanneer je 'm voor 't eerst gebruikt :D (ja ik ben een koukleum :P )

Sbv

Citaat van: Taranis op 04-04-2011 08:00:52
Dat is goed! :)

Wat stinkt die stoelverwarming naar de nieuwigheid trouwens zeg, wanneer je 'm voor 't eerst gebruikt :D (ja ik ben een koukleum :P )
Stoelverwarming werkt dan in ieder geval wel, hebben we het tenministe goed aangesloten

Taranis

Citaat van: Sbv op 04-04-2011 08:07:59
Stoelverwarming werkt dan in ieder geval wel, hebben we het tenministe goed aangesloten

Het duurde wat lang voor ie warm werd, maar dat kan ook aan de temperatuur in de auto/buiten liggen (8 graden). Het werkt inderdaad wel in ieder geval :)

Chris

Citaat van: Taranis op 04-04-2011 08:23:25
Citaat van: Sbv op 04-04-2011 08:07:59

Het duurde wat lang voor ie warm werd, maar dat kan ook aan de temperatuur in de auto/buiten liggen (8 graden). Het werkt inderdaad wel in ieder geval :)

Duurt toch altijd lang? Althans, ik vind dat het bij mij altijd best lang duurt als je net vertrekt.

Laserblue

Ik vind dat bruine XC interieur toch zo gaaf hè  :eusa_drool: 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Taranis

Ik ook! Toen pa het bestelde heb ik 'm er van geprobeerd te weerhouden, maar achteraf ben ik er toch wel blij mee :) En je ziet het niet zo vaak en zwart is ook maar zwart...

Ben

Beige is ook mooi hoor   :eusa_whistle:

Taranis

Je wil niet weten hoe lang het me gekost heeft om de koffievlekken uit het beige leer rond de handrem te krijgen. Pa woont in z'n auto's...

Beige is inderdaad erg mooi en was ook mijn keuze geweest, maar hij maakt z'n auto nooit schoon. En nooit is ook echt nooit.

Laserblue

Citaat van: Taranis op 04-04-2011 10:26:08
Je wil niet weten hoe lang het me gekost heeft om de koffievlekken uit het beige leer rond de handrem te krijgen. Pa woont in z'n auto's...

Beige is inderdaad erg mooi en was ook mijn keuze geweest, maar hij maakt z'n auto nooit schoon. En nooit is ook echt nooit.

moet je de auto's van mijn vader eens zien  :-[
De asbak is na een week vol (sigaren) maar word de 2 jaar er na nooit geleegd.
de honden mogen gewoon op de achterbank liggen, ook als ze gezwommen hebben
de cabridaken slaan groen uit (de garage weigert z'n auto's nog te wassen)
meestal rijdt ie er de eerste maand al een kras of deuk in waar ie dan 2 jaar mee rond blijft rijden.

Het is namelijk maar een auto :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*