De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

:) ik draaf door  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

hanss850

Zo:
http://www.totalparts.nl/pricerequest.php

als je op aanvraag klikt krijg je de contact gegevens
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 22-05-2012 19:44:37
Als ik 'm tegenkom met de XC dan rij ik 'm plat.

Doe dat nou niet. De XC is nou eindelijk helemaal in orde. :eusa_whistle:

Stuur er dan gewoon een busje bruinverbrande minPolen op af, dan kan je voor 500 euro nog lachen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-05-2012 23:04:27

Doe dat nou niet. De XC is nou eindelijk helemaal in orde. :eusa_whistle:

Stuur er dan gewoon een busje bruinverbrande minPolen op af, dan kan je voor 500 euro nog lachen. ;D

Ewøut

xc kan best wat hebben hoor  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

Gorredijk kan ik via mijn pa wel doen denk ik, echter dan wel snel, daar ze mogelijk nog even op pad gaan einde van de week volgens mij

Taranis

Je hoort ervan. Heb inmiddels al wat reacties van slopers, maar is overal hetzelfde. Ze hebben de delen wel, maar het scherm niet in de juiste kleur.

Alle auto's op de wereld zijn zilvergrijs, behalve S40/V40's blijkbaar. Helaas is die van Huib ook de verkeerde kleur anders hadden we vannacht wat te sleutelen :evil:

Citaat van: hanss850 op 22-05-2012 22:20:00
Zo:
http://www.totalparts.nl/pricerequest.php

als je op aanvraag klikt krijg je de contact gegevens

Tnx, al antwoord terug. Ding is paars :(

Snellebaksteen

Ik heb een zilvergrijze S40 staan. Mocht het een probleem zijn om op korte termijn een scherm te vinden kunnen we wel wat regelen denk ik.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 23-05-2012 09:36:52
Ik heb een zilvergrijze S40 staan. Mocht het een probleem zijn om op korte termijn een scherm te vinden kunnen we wel wat regelen denk ik.
Welk kleurnummer is het ? 329 ?

Taranis

:eusa_clap: :eusa_clap:

Tnx voor het aanbod! :eusa_dance:

Ik heb inmiddels 2 schermen gevonden. 1 moet de hoofdprijs kosten bij Rima, de ander is wat goedkoper bij Verwijst maar met krassen die er volgens hen 'bijna' uit te polijsten zijn. Ik heb dus foto's opgevraagd, zo eens bellen om te vragen waar die blijven.

Ik denk dat ik vrijdagmiddag een middagje spijbel om onderdelen op te halen in Timboektoe.

Niettemin wordt 't alles bij elkaar toch nog een duurder grapje dan ik gedacht had :(

Ewout Schalkwijk

Overstijgt het de oorspronkelijke 500 euro? Dan zou ik het laten voor wat het is. Hoewel het natuurlijk wel leuk is om die wagen zo op die manier op te knappen.
ik krijg een beetje een flashback van een maandje geleden toen er zo veel aan het zoeken waren naar een motorkap voor de V70. :eusa_clap:

Suc6 Ronald!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Snellebaksteen

Citaat van: Sbv op 23-05-2012 09:42:04
Welk kleurnummer is het ? 329 ?
Nee, 243 ofzo....
Jammer
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

JvW

Ronald,

Misschien kun je hier wat mee?
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=4849759  :evil:
Die staat in Goes, dus wie weet kun je wat onderdelen omruilen.  :eusa_whistle:

Even serieus, balen voor je dat de auto schade heeft opgelopen. Succes met opknappen! Ik weet geen onderdelen voor je. Als ik nog iets tegenkom hoor je het wel.

Turbobiker

Citaat van: Claudia op 22-05-2012 17:54:16
Je zou die fietser toch... ::)

Mmm, ik vond grapjes in die richting een beetje wrang...
De Tussenpaus

Taranis

Citaat van: JvW op 24-05-2012 08:29:09
Ronald,

Misschien kun je hier wat mee?
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie.php?id=4849759  :evil:
Die staat in Goes, dus wie weet kun je wat onderdelen omruilen.  :eusa_whistle:

Even serieus, balen voor je dat de auto schade heeft opgelopen. Succes met opknappen! Ik weet geen onderdelen voor je. Als ik nog iets tegenkom hoor je het wel.

Zo te zien is dat de donkerdere tint grijs.... helaas. Maar tnx voor het meezoeken :)

@ Turbobiker: ik niet ;D

Serieus: ik denk dat het voor elkaar is. Morgenmiddag rij ik naar Verwijst in Uden waar een scherm LV + deur voor me gereed staan, als 't goed is compleet met ruit. Er zitten wat krassen op het scherm en de deur waar Verwijst keurig foto's van heeft gestuurd, we denken dat we die er wel uit gepolijst krijgen.
Verder bij Verwijst een complete linkerbuitenspiegel besteld (was goedkoper dan alleen het glas) en een nieuw knipperlicht (imitatie, 20 euro). Totaal voor Verwijst: 210 euro.

Bij de dealer net voor 26 euro een sidemarkertje linksvoor besteld, een nieuwe via de dealer was goedkoper dan een gebruikte.

Komt totaal dan dus op net iets meer dan 230 euro + de brandstof richting Uden en terug. Altijd nog minder dan 500 euro, al blijft het rotgeld.

Zaterdagmorgen haal ik de auto op, maandag vervangen we de delen en polijsten de auto, maandagavond zet ik 'm terug en gooi de sleutels in de bus (en dan hoop ik dat ding nooit meer te zien).

Turbobiker

Voor dat geld heb je nauwelijks een 2e hands fiets, dus ook in de toekomst zou ik maar schuttingen mee blijven pakken...
De Tussenpaus