De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 25-05-2012 20:56:49
Het zigeunerkamp wat ze op het gazon opgeslagen hebben. Portacabins. Het bestaande huis gaat tegen de vlakte.

Dus ik loop ze de hele tijd te treiteren of ze nu ook hun haar gaan laten groeien, een leren hoed dragen, elke avond kampvuur en zingen met de banjo erbij...

Ik wens ze sterkte.

Kan best heel gezellig zijn hoor. Ga je er lekker bij zitten met een traan in een van je ogen... ;D :eusa_boohoo:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

Citaat van: Claudia op 25-05-2012 15:09:32
(op Vlissingen na...brrr, wat een vervallen stad)

>:(
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Turbobiker

Citaat van: Taranis op 25-05-2012 19:38:25
Citaat van: Snellebaksteen op 25-05-2012 14:14:32
Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben, maar ja, volgens alle westerlingen woon ik er ook al bijna.
Het voordeel van west Brabant ten opzichte van Zeeland is dat er in de omgeving veel gemakkelijker werk te vinden is en dat het er minder waait. En wel net zo veel zon-uren.
Het grootste voordeel is dat wij geen duitse kolonie zijn als zon schijnt.

Dat zijn inderdaad de 2 nadelen van Zeeland: werkgelegenheid en de Duitse bezetting. Me vanmiddag aardig geërgerd aan de Duitse medeweggebruikers op de linkerbaan. Rechts rij je ze allemaal voorbij omdat ze links blijven plakken ::)

Hier in de Randstad hebben de duitsers allemaal gele platen...
De Tussenpaus

Ewout Schalkwijk

Toch denk ik dat je niet moet onderschatten hoeveel geld die Duitsers in het laatje brengen van de toeristische BV 'Zeeland'.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-05-2012 21:38:58
Toch denk ik dat je niet moet onderschatten hoeveel geld die Duitsers in het laatje brengen van de toeristische BV 'Zeeland'.

Ewøut

Dat is waar, ja.

Maar ze maken wel erg veel lawaai  :eusa_snooty:

Thijs T5

Kunnen we nou ophouden met lopen muiten op onze oosterburen.

Over het algemeen kunnen ze stukken beter rijden dan de hollanders die het vandaag echt
bedroevend slecht deden op de weg...

En omdat ik sinds vrij recent weer het bed mag delen met een Duitse dame moet ik terug even terug...

En jah er staat momenteel een dikke Duitse E bak op de oprit.... Daarover liep pa dan weer te muiten... Zucht.

Fijn om weer in het land te zijn :)

File file file...

Ik quote pa even

"Liefde is fijn Thijs maar op de oceaan is er gelukkig geen file" ....

:D

Fijne avond allen

Gr. Thijs

arjenT5R

Citaat van: Thijs T5 op 26-05-2012 03:28:05
Kunnen we nou ophouden met lopen muiten op onze oosterburen.

Over het algemeen kunnen ze stukken beter rijden dan de hollanders die het vandaag echt
bedroevend slecht deden op de weg...

En omdat ik sinds vrij recent weer het bed mag delen met een Duitse dame moet ik terug even terug...

En jah er staat momenteel een dikke Duitse E bak op de oprit.... Daarover liep pa dan weer te muiten... Zucht.

Fijn om weer in het land te zijn :)

File file file...

Ik quote pa even

"Liefde is fijn Thijs maar op de oceaan is er gelukkig geen file" ....

Fijne avond allen

Gr. Thijs

Kolere moffen  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Thijs T5

Zucht met de mannen uit Vlissingen komen we de oorlog wel door :)

maruska

Ladies en gents, he's back !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Pino143

Citaat van: maruska op 26-05-2012 13:13:17
Ladies en gents, he's back !

Goeie vakantie gehad?

Thijs T5

Haha jah en hoe!

Ik zal vanavond foto's op mijn blog gaan posten.

Ik heb deze zomer langer vakantie... 4 mnd... Das minimaal 120 dagen "rust"...

Heerlijk zeker met dit weer!

Taranis

Met dank aan Sbv voor een enorme dosis geduld en doorzettingsvermogen met een vervelende kabelboom, staat de S40 weer gepolijst en gewaxt te glimmen bij Olov voor de deur.
Fotoverslag volgt, nu eerst bbq en bierrrrrrr (want dat hebben we verdiend :P ).

maruska

erdinger soms ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

viking_in_shorts

Ik heb steeds meer het idee dat ik SBV wil adopteren. Kan je m ff vragen of hij een nieuwe pappa e mamma wil? Hij krijgt er gratis een onwijs lief zusje bij.

Ewout Schalkwijk

Niet normaal die Sbv. Iedere dag is hij bij een klus betrokken en reist er zelfs andere landen voor af... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Zolang Iris er ook gelukkig van blijft... :angel:

Ewøut