De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: KIM op 25-05-2012 08:54:33
Citaat van: Taranis op 25-05-2012 08:05:36
En zo lang jullie dat blijven denken, blijven jullie lekker in het overbevolkte deel van Nederland wonen en blijft het hier lekker leefbaar. Helemaal prima :D

Noem jij dat leefbaar met al die witte kentekenplaten?
Misschien is dat onder water zetten nog niet eens zo een gek idee  :evil:
Einde pinksterweekend ofzo ?  :evil:  ;D

Ewout Schalkwijk

Dan ben ik er niet :(

:eusa_snooty: Zo erg is dat volgens mij niet.

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Marc O. op 25-05-2012 08:09:45
;D

Als het wat makkelijker was om aan werk te komen in Zeeland, dan hadden we er al lang gewoond ;)

In alle eerlijkheid: als ik er ooit weg ga, dan kunnen dat maar 2 redenen zijn: werk, of emigratie.
Er is hier erg weinig werk voor hoger opgeleiden. Helaas. En als 't er al is, zijn de lonen lager dan bijvoorbeeld in de randstad. Toch ben ik altijd weer blij als ik door de bocht bij Hoogerheide kom en Zeeland voor me zie liggen. Meestal ruikt de XC de stal dan :eusa_shifty:

En zo lang jullie dat blijven denken, blijven jullie lekker in het overbevolkte deel van Nederland wonen en blijft het hier lekker leefbaar. Helemaal prima :D

Liever een witte kentekenplaat dan een boerka.

@ Ewout: ik wist dat je zou reageren ;D

Volgende week gaat de XC nog een keertje terug naar de garage. Men is vergeten of de software van de radio nu wel of niet geladen is (verlichting brandt nog steeds niet) :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
En de deur rechtsachter ruist boven de 130 km/h, dus die mogen ze ook nog een keertje nazien.

Ze zijn erg blij dat we komend weekend de S40 opknappen, kreeg de complimenten voor de snelle actie, dus om een en ander netjes af te ronden laat ik volgende week wel wat gebak bezorgen :)

Ewout Schalkwijk

Zoveel Noren en Zweden rijden daar toch niet rond? :angel:

@Taranis: Dat was ook een open deur. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Taranis op 25-05-2012 10:25:56
Citaat van: Marc O. op 25-05-2012 08:09:45
;D

Als het wat makkelijker was om aan werk te komen in Zeeland, dan hadden we er al lang gewoond ;)

In alle eerlijkheid: als ik er ooit weg ga, dan kunnen dat maar 2 redenen zijn: werk, of emigratie.
Er is hier erg weinig werk voor hoger opgeleiden. Helaas. En als 't er al is, zijn de lonen lager dan bijvoorbeeld in de randstad. Toch ben ik altijd weer blij als ik door de bocht bij Hoogerheide kom en Zeeland voor me zie liggen. Meestal ruikt de XC de stal dan :eusa_shifty:

Liever een witte kentekenplaat dan een boerka.

@ Ewout: ik wist dat je zou reageren ;D

Volgende week gaat de XC nog een keertje terug naar de garage. Men is vergeten of de software van de radio nu wel of niet geladen is (verlichting brandt nog steeds niet) :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
En de deur rechtsachter ruist boven de 130 km/h, dus die mogen ze ook nog een keertje nazien.

Ze zijn erg blij dat we komend weekend de S40 opknappen, kreeg de complimenten voor de snelle actie, dus om een en ander netjes af te ronden laat ik volgende week wel wat gebak bezorgen :)

En ze zitten zo lekker :eusa_shifty:....

Zonder gein, ik snap je wel.... ik zou zelf vooral wat rustiger willen wonen wanneer we de stap gaan maken iets groters te kopen. De stad is erg leuk: alles dichtbij van winkels, 7 dagen geopend, snel in het centrum enz. enz., maar er is ook zoveel waaraan ik me irriteer.

Als ik dat zo teruglees vind ik wel dat ik oud aan het worden ben ::)...

Sbv

Maandag eens kijken of we de S40 nog wat mooi kunnen krijgen, denk het wel. Aangezien de zijkant er redelijk makkelijk een stuk beter uit ging zien

elianmars

Ik kom altijd helemaal bij, als we in Zeeland zijn. Even weg van alle hectiek hier.

En ja, ik zou er best willen wonen  8)

Snellebaksteen

Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben, maar ja, volgens alle westerlingen woon ik er ook al bijna.
Het voordeel van west Brabant ten opzichte van Zeeland is dat er in de omgeving veel gemakkelijker werk te vinden is en dat het er minder waait. En wel net zo veel zon-uren.
Het grootste voordeel is dat wij geen duitse kolonie zijn als zon schijnt.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

rogerV701998

Zeeland, wat is dat? :eusa_think:

mehn

Citaat van: rogerV701998 op 25-05-2012 15:17:28

Een plaatsje in Noord-Brabant nabij Uden. Heb je dat nooit gezien? Heeft zelfs een eigen afslag aan de A50.

Snap ook niet dat iedereen daar wil wonen...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

De S40 onderdelen liggen in de Crossmeeuw en zijn onderweg naar het zeeuwse

mehn

Citaat van: Sbv op 25-05-2012 15:40:38
De S40 onderdelen liggen in de Crossmeeuw en zijn onderweg naar het zeeuwse

Suc6

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 25-05-2012 14:14:32
Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben, maar ja, volgens alle westerlingen woon ik er ook al bijna.
Het voordeel van west Brabant ten opzichte van Zeeland is dat er in de omgeving veel gemakkelijker werk te vinden is en dat het er minder waait. En wel net zo veel zon-uren.
Het grootste voordeel is dat wij geen duitse kolonie zijn als zon schijnt.

Dat zijn inderdaad de 2 nadelen van Zeeland: werkgelegenheid en de Duitse bezetting. Me vanmiddag aardig geërgerd aan de Duitse medeweggebruikers op de linkerbaan. Rechts rij je ze allemaal voorbij omdat ze links blijven plakken ::)

Citaat van: Claudia op 25-05-2012 15:09:32
Zou heeeeel graag een chalet hebben daar (maar dan niet op zo'n drukke camping)...of beter, een monumentaal pandje in Veere. :P

Een vriend had zo'n pandje, met de nadruk op hád. Man wat heb je daar onderhoud aan :o Loop je echt op leeg. Maar ze zijn wel mooi ja :)

Citaat van: mehn op 25-05-2012 15:20:21
Citaat van: rogerV701998 op 25-05-2012 15:17:28

Een plaatsje in Noord-Brabant nabij Uden. Heb je dat nooit gezien? Heeft zelfs een eigen afslag aan de A50.

Snap ook niet dat iedereen daar wil wonen...

Daar ben ik vanmiddag nog geweest ;D

Inmiddels zijn de delen thuis. De krassen zijn zeker weg te polijsten, daar heb ik wel vertrouwen in.

Valt op trouwens dat de XC zonder roetfilter minder lijkt te roken :eusa_think: Vanmiddag een paar keer getrapt maar meer dan een vlug vervliegend wolkje krijg ik er niet meer uit, ipv de continue stroom vette rook als je anders eens goed op het gaspedaal ging staan. Of misschien omdat het vacuümsysteem nu weer dicht is :) Er zit in ieder geval weer lekker snelheid in en hij lijkt ook veel netter te schakelen :eusa_think: Ik ben er happy mee :)

Morgen ouders verhuizen naar gipsy village :eusa_doh:

@ Mehn: tnx! :)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 25-05-2012 19:38:25

Morgen ouders verhuizen naar gipsy village :eusa_doh:

En wat mag dat zijn dan?

Ewøut

Taranis

Het zigeunerkamp wat ze op het gazon opgeslagen hebben. Portacabins. Het bestaande huis gaat tegen de vlakte.

Dus ik loop ze de hele tijd te treiteren of ze nu ook hun haar gaan laten groeien, een leren hoed dragen, elke avond kampvuur en zingen met de banjo erbij...

Ik wens ze sterkte.