De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: Ben op 18-02-2012 21:08:11
En die eerste 2 meter heb je gesprongen?

:eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Gave foto's. :eusa_clap:

Kan je over een paar weken ook bij ons doen. De sneeuw verdwijnt in hoog tempo en het is tussen de 3 en de 6 graden...
Moet je natuurlijk wel met de Crossmeeuw komen :evil:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

)()()sT

Haha! Geweldig!

UserID6342

viking_in_shorts

Erg mooi :eusa_clap:
Zal eens kijken of ik hier in de buurt wat mooie heuveltjes kan vinden. Wat wil je? Mét of zonder paaltjes?

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-02-2012 21:13:57

Kan je over een paar weken ook bij ons doen. De sneeuw verdwijnt in hoog tempo en het is tussen de 3 en de 6 graden...

Ewøut

Hier ook. Het is iets kouder, maar een dag lang regen / natte sneeuw / slush zorgt er voor dat de sneeuw super-snel aan het verdwijnen is. Nu alleen het ijs nog ...

Bouke

Leuk he ff van de gebaande paden af ,deed ik ook wel is met de defender van het werk,lekker een dijk af en weer op :eusa_pray: ;D

Chris

Erg gave fotos Ronald! :D

Best lekker he, die XC en er een beetje mee spelen ;)?

)()()sT

Citaat van: Chris op 19-02-2012 09:11:16

Daar betaal je dan wel een stevige prijs voor :evil: ;D

Taranis

Citaat van: big ben op 18-02-2012 20:41:31
(eerst goed rond gekeken of er niemand in de buurt was zeker)

Neuj, ik kreeg achteraf commentaar dat dat wel handig geweest was ja ;)

Citaat van: petrolhead op 18-02-2012 20:50:42
Mooie foto!
Ook interessant om te zien wanneer de achterwielen een bijdrage gaan leveren.

Tnx! Inderdaad wel grappig om te zien.

Citaat van: razorx op 18-02-2012 21:03:14
Heerlijke foto.
Het is zo fijn soms wat buiten het boekje te doen.

Wordt maar even mijn bureaublad achtergrond.

;D

Voelt inderdaad erg fijn :P

We hebben later in een overmoedige bui nog een keer geprobeerd om recht de dijk op te rijden ipv schuin, maar dat was minder succesvol ;)

Citaat van: Ben op 18-02-2012 21:08:11
En die eerste 2 meter heb je gesprongen?

;D

Nee, nog geen gas gegeven :P

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-02-2012 21:13:57

Ewøut

Vooralsnog is 't plan om mijn auto bij viking_in_shorts te laten staan. Maar dat is niet erg, dan leen ik de jouwe toch gewoon even? :eusa_whistle:

Citaat van: )()()sT op 18-02-2012 22:12:13
Haha! Geweldig!
Citaat van: Dirk342 op 18-02-2012 22:15:45
Leuke foto !
Citaat van: viking_in_shorts op 18-02-2012 22:17:02
Erg mooi :eusa_clap:
Zal eens kijken of ik hier in de buurt wat mooie heuveltjes kan vinden. Wat wil je? Mét of zonder paaltjes?

Tnx :) @ Tim: doe maar zonder paaltjes, dat verhaal kennen we na 5 jaar wel ::)

Citaat van: Bouke op 19-02-2012 08:41:55
Leuk he ff van de gebaande paden af ,deed ik ook wel is met de defender van het werk,lekker een dijk af en weer op :eusa_pray: ;D

Is best grappig ja ;D Eraf is overigens een stuk makkelijker dan erop :)

Citaat van: )()()sT op 19-02-2012 09:29:16
Citaat van: Chris op 19-02-2012 09:11:16

Daar betaal je dan wel een stevige prijs voor :evil: ;D

Jajajajajajaja ik ook van jou hoor  :-*

@ Chris: ja is wel tof ;) (al denk je al snel daarna dat ie alles kan :P )

Sbv

Leuk stukje gras zat er trouwens op je trekhaak. Mooi voor in de achtertuin zeker  ;D

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Tnx!

@ Sander: kan ik mooi de schroeiplek in het gazon mee dichten :) Restantje van een ietwat uit de hand gelopen bbq-feestje vorig jaar ;D

Taranis

Vanmiddag even bij de dealer geweest. Voor de 2e deur moest ik weer naar Baarends toe, die dan een rapport op zouden stellen. Daarna zou Olov zorgen dat het zo snel mogelijk (relatief begrip) in orde komt, want ze vonden het toch ook wel erg lang gaan duren.
Ik had eigenlijk gezegd dat ik aanstaande dinsdag even langs Baarends zou gaan, maar ik was er zo klaar mee dat ik er vanmiddag nog even binnengevallen ben. Het was een andere schade-expert die naar de auto keek en hier kon ik het een stuk beter mee vinden (volgens mij kom ik 'm wel eens tegen in de kroeg). Hij trok het rubber van het portier rechtsachter opzij en was heel duidelijk: "Dat wordt een nieuwe deur, dit ga ik niet repareren, dan is het over een jaar weer rot."
Van het portier linksachter schrok ie dat het al zo ver was, hij had de foto's er begin november ook van gezien. Al met al was ik er in 5 minuten weg maar met een veel beter gevoel dan vorige keer.

Hij gaat een rapport schrijven dat ik gewoon 2 nieuwe deuren nodig heb. Hopelijk wordt het nu allemaal eens geregeld, want m'n geduld is na 4 maanden wel een beetje op eigenlijk ::)

Bij de dealer wel nog even gemeld dat ik het vreemd vind dat ze de reparatie uitbesteden aan Baarends, terwijl ze dat toch ook prima zelf kunnen. Als je dan toch garantie moet verlenen, probeer je de kosten neem ik aan zo laag mogelijk te houden. Zelf doen lijkt me dan goedkoper dan het geld naar een ander brengen. Maar daar denken ze bij Olov anders over, want "dan heb je het werk nog ook". Tja... ze waren met 5 man aan 2 auto's bezig waarvan 1 Zafira, dus volgens mij kunnen ze 't gebruiken maar dat zie ik vast verkeerd :) Ik zal moeten accepteren dat Baarends de reparatie gaat verrichten.

Chris

Citaat van: Taranis op 02-03-2012 19:41:01
Vanmiddag even bij de dealer geweest. Voor de 2e deur moest ik weer naar Baarends toe, die dan een rapport op zouden stellen. Daarna zou Olov zorgen dat het zo snel mogelijk (relatief begrip) in orde komt, want ze vonden het toch ook wel erg lang gaan duren.
Ik had eigenlijk gezegd dat ik aanstaande dinsdag even langs Baarends zou gaan, maar ik was er zo klaar mee dat ik er vanmiddag nog even binnengevallen ben. Het was een andere schade-expert die naar de auto keek en hier kon ik het een stuk beter mee vinden (volgens mij kom ik 'm wel eens tegen in de kroeg). Hij trok het rubber van het portier rechtsachter opzij en was heel duidelijk: "Dat wordt een nieuwe deur, dit ga ik niet repareren, dan is het over een jaar weer rot."
Van het portier linksachter schrok ie dat het al zo ver was, hij had de foto's er begin november ook van gezien. Al met al was ik er in 5 minuten weg maar met een veel beter gevoel dan vorige keer.

Hij gaat een rapport schrijven dat ik gewoon 2 nieuwe deuren nodig heb. Hopelijk wordt het nu allemaal eens geregeld, want m'n geduld is na 4 maanden wel een beetje op eigenlijk ::)

Bij de dealer wel nog even gemeld dat ik het vreemd vind dat ze de reparatie uitbesteden aan Baarends, terwijl ze dat toch ook prima zelf kunnen. Als je dan toch garantie moet verlenen, probeer je de kosten neem ik aan zo laag mogelijk te houden. Zelf doen lijkt me dan goedkoper dan het geld naar een ander brengen. Maar daar denken ze bij Olov anders over, want "dan heb je het werk nog ook". Tja... ze waren met 5 man aan 2 auto's bezig waarvan 1 Zafira, dus volgens mij kunnen ze 't gebruiken maar dat zie ik vast verkeerd :) Ik zal moeten accepteren dat Baarends de reparatie gaat verrichten.

Dat is best een positieve ontwikkeling. Met dat rapport van Baarends zou je voldoende in handen moeten hebben om gewoon twee nieuwe deuren te krijgen. Lijkt me erg raar als Olov je daarheen stuurt voor een diagnose en dan met het rapport toch anders beslist.

Lijkt dus toch goed te gaan komen :D... nu nog een beetje vaart erachter en je bent helemaal happy :angel:.